jah, echt iets om voor thuis te blivenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja godver, ik moet naar college toe, en ze gaat nu bevallen?
Daar kan geen emmer plamuur tegenop.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Gert het volgende:
Bij gebrek aan terzake doende streams, maar even zomaar een momentje van esthetische schoonheid gecaptured:
[afbeelding]
Volgens mij denk je zelf nog serieus dat je grappig bent ook he?quote:
Gordon en Joling met de washandjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef CGJung het volgende:
[..]
Minimaal tot 18:00 uur, Talpa begint dan met uitzenden: Het programma Thuis staat vandaag in het teken van De Bevalling, onze razende reporter Gordon staat in het huis om de persweeën te verslaan, terwijl zijn stiefzusje Gerard samen met bewoners Joost klaar staan met dweilen en bezems. Neerlands Blonde Hoop Ingrid en Lieske hebben zich uit pure angst verstopt onder een stapel dekens en Rob staat verwoed met zijn ballen te jongleren. Terug naar de studio hiernaast waar Winston middels zijn collectie Barbiepoppen uitlegt hoe de bevalling is zijn werk gaat. Winston?
Dit programma wordt niet mogelijk gemaakt door Durex
![]()
Houdt jij je nou maar aan je vorige post.quote:
wavht maar tot ze ziet dat het een negerinnetje isquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen hoor, dat het gewoon een stunt is van Big Brother.
Waarna Tanja zegt 'Boehoe, jullie hebben mijn zwangerschap verpe-he-hest'
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar kan geen emmer plamuur tegenop.
Nee ik weet het zeker...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef style het volgende:
[..]
Volgens mij denk je zelf nog serieus dat je grappig bent ook he?
Precies. Ik denk dat meer dan de helft van de users hier gewoon op het werk zit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, echt iets om voor thuis te bliven
In plaats ze doorgaan met breienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Rica het volgende:
Over de hele wereld is het in de BB's verboden om bord of kaartspelletjes te spelen behalve weer bij ons. Continu dat domme gedobbel.
Ik ben bijna in staat naar Almere te rijden en Menno en Joost dat bord inclusief dobbelstenen anaal in te brengen!![]()
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Rica het volgende:
Ik ben bijna in staat naar Almere te rijden en Menno en Joost dat bord inclusief dobbelstenen anaal in te brengen!![]()
We hebben een verassing voor jullie. Het is geen meisje... het is 4 pond rookvlees.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Renesite het volgende:
Iedereen herdenkt de beebie
Doe even een poll?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat meer dan de helft van de users hier gewoon op het werk zit.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We hebben een verassing voor jullie. Het is geen meisje... het is 4 pond rookvlees.
Ik zit nu op werk.. mee te lurkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat meer dan de helft van de users hier gewoon op het werk zit.
Veel succes, daar staat het huis namelijk nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:42 schreef Rica het volgende:
Over de hele wereld is het in de BB's verboden om bord of kaartspelletjes te spelen behalve weer bij ons. Continu dat domme gedobbel.
En nu écht kappen, A_N.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
We hebben een verassing voor jullie. Het is geen meisje... het is 4 pond rookvlees.
Een paar weken geleden bij de planning dacht ik....wat moet ik met een ADV dag op een dooie dinsdagquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:44 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |