Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee….wat geweldig Gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
.............................................. ik ben weer vader. Jort is vannacht om 01:56 geboren en is kerngezond......
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom straks als het even wat rustiger is hier thuis wat details vertellen...... ik hou van jullie allemaal
.................
Ja! Ga verder!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:41 schreef Bastard het volgende:
Maar goed, we hadden het over pindakaas op de genitalien.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
.............................................. ik ben weer vader. Jort is vannacht om 01:56 geboren en is kerngezond......
[afbeelding]
[afbeelding]
Kom straks als het even wat rustiger is hier thuis wat details vertellen...... ik hou van jullie allemaal
.................
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:16 schreef Chocobo het volgende:
Gijsjes
[afbeelding]
[afbeelding]
.................
Je hebt hem al live gezien ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:18 schreef O-Ren het volgende:
We hebben een babyjippie
En hij is Gaaf....... en heeeeeel lief
Geen ideequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt hem al live gezien ook![]()
En lijkt hij ook op Quinny??? *bidt*
Jaaaa diequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:19 schreef mr_Brown het volgende:
voor als je niks te doen hebt...
filmpje duurt 6 minuten![]()
http://users.skynet.be/fa440572/boemerang-1.wmv
De tering gijs... wat een prachtige foto... *geen smilie weet voor deze post*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Mensen iedereen onwijs bedankt voor de lieve sms'jes en telefoontjes.....De kraamzorg is er en opa en oma nemen Daan even mee naar de speeltuin.... ik ga even slapen zo !! Update op mijn Blog voor een nieuwe foto
Mis jullie !![]()
die gast komt echt helemaaaal niet meer bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:31 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jaaaa die![]()
![]()
![]()
Die is zo hard... maar zo geweldig om te zien
gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:30 schreef Chocobo het volgende:
Mensen iedereen onwijs bedankt voor de lieve sms'jes en telefoontjes.....De kraamzorg is er en opa en oma nemen Daan even mee naar de speeltuin.... ik ga even slapen zo !! Update op mijn Blog voor een nieuwe foto
Mis jullie !![]()
Jaaaa die andere gast... [bas stem] Ik heb het oook [/bas stem]quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
die gast komt echt helemaaaal niet meer bij![]()
dat lachen van hem
en dan als die andere dude begint te lullen![]()
tranen
En zoooooooooooooooooo nep.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:31 schreef silver-surfer het volgende:
Jaaaa die![]()
![]()
![]()
Die is zo hard... maar zo geweldig om te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |