Ik zal jou eens demoniserenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heerlijk woord ook.. Demonisatie... lekker.
Ik heb geen mail gehad dat het niet door ging... En ja, ik ga nu maar naar huis om zelf te werkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:03 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je niks alleen doen? Ging het wel door?
Zou tijd wordenquote:
Sterfquote:
niet lunchen op LR dus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb geen mail gehad dat het niet door ging... En ja, ik ga nu maar naar huis om zelf te werken
thnx gijsquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:50 schreef Dope_Nexium het volgende:
[..]
Gezellige familie heeft die vent, vrouw en kind leven ook voor de jihad.. jiiiihaaa.. d![]()
moguh trouwens en Brown nog gefeli vent!
Nope, ik ga niet nog twee uur hier zitten voor nietsquote:
Ik denk dat ze bezig zijn met bevallen... ik kreeg hem vanaf gisteravond al niet meer te pakken..quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bezig zijn met bevallen... ik kreeg hem vanaf gisteravond al niet meer te pakken..
Vanmorgen stond er ook geen auto bij zijn huis.. .:X
Een meisje...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik hoop dat alles goed en snel gaat
Ben erg benieuwd, weten we eigenlijk al of het een jongen of meisje wordt?
heb je niet alleen het 2e blok?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope, ik ga niet nog twee uur hier zitten voor nietsSorry... Had nog wel mn PSP en GB Micro meegenomen
Ja hequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:12 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bezig zijn met bevallen... ik kreeg hem vanaf gisteravond al niet meer te pakken..
Vanmorgen stond er ook geen auto bij zijn huis.. .:X
aan het poepen denk ik....quote:
Ja volgens mij was ze de 16e uitgerekend ....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja he![]()
Dan is ze net 2 dagen later dan ze was uitgerekend toch?
Dan kan Cho zich volledig uitleven...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou mij ook niks verbazen inderdaad
Ja of het is al klaar.. zijn ze beide mol nuquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:26 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ja volgens mij was ze de 16e uitgerekend ....
Die zijn beide aan het zweten nu hoor
Wanneer is Tam uitgerekend gijs?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja of het is al klaar.. zijn ze beide mol nu
He.. voel ook gelijk bij mij de spanning opkomen.
Nope, dat is klaar nuquote:
10 novemberquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja nog lannnngg niet..
10 November
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |