Ik zag het twee tellen nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
FF lachen tussendoor dan?![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Nee, voel me nu down.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:54 schreef Bastard het volgende:
Je loopt een post achter Brown, typ eens door voor er weer klanten hier gaan bellen!!
broeliebroelie.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
Als we toch bezig zijn wil ik ook nog wel wat namen noemen bij "mensen" uit mijn vorige post. Er is binnen de Gijsjes al langere tijd een kliek bestaande uit Brown, Cho en Surfer en vrouwen. Wat dat betreft kan ik me dan ook niet ontrekken aan het gevoel dat de verwijten die Brown me maakt bij meer mensen leven. Op zich is er niks mis mee met kliekvorming van mensen die elkaar in real life erg goed kennen. Alleen, de ene keer trekken jullie mensen aan, en het andere moment stoten jullie ze weer keihard af. Tenminste, dat gevoel heb ik en ik weet dat ik niet de enige ben. Zeg dan gewoon eerlijk hoe je over mensen denkt en waar je de streep trekt. Stel grenzen op. Maar doe alsjeblieft niet zo schijnheilig en doe niet allerlei beloftes die je toch niet van plan bent na te komen alleen om een sfeer van gezelligheid te creeëren.
Zo, en nu ben ik ECHT weg. Ik reis overigens daarna door naar Maastricht om wat financiële dingen te regelen met mijn vader, dus ik zal pas dit weekend weer eens komen lezen.
Samba Di Amigo !quote:
Whahahahhaha...quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:25 schreef Chocobo het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
whahahahahahaquote:
EN JIJ MOET AL HELEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOOTZAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:16 schreef Bastard het volgende:
*Olie op vuur gooit*
Toch kan ik eerlijkheid en een "kogel door de kerk" acties altijd wel waarderen.
Zo zal er nog heel veel verborgen zijn bij mensen die ze maar niet zeggen uit "vriendelijkheid" .. maar let wel, wat niet is gezegd komt niet aan bij die persoon, die kan er ook niks aan veranderen dan.
Daarom, gooi er uit wat je denkt, doe het bot, doe het gepast, doe het scherp, doe het duidelijk, fluister het desnoods.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:47 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ik moest hier zooooo om lachen![]()
![]()
![]()
had het dan ook niet verneuktin Canada.
johquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Samba Di Amigo !
[afbeelding]
[afbeelding]
Gijs raas maar uit hoor tegen me.. beetje onderbouwde kritiek kan ik wel tegen, toch een dikke huid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
EN JIJ MOET AL HELEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOOTZAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laat me over jou niet beginnen mannetje![]()
![]()
Je vergat dikkequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
EN JIJ MOET AL HELEMAAL JE BEK HOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! KLOOTZAKKKKKKKK!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |