hè dat aanpassen van die post ookquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs serieus. Wat kun jij laag zinken zeg. Hier kan ik weer op in gaan met een verhaal van een A4-tje maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om me naar jou toe te verontschuldigen. Je hebt je mening over mij blijkbaar al een tijd geleden gevormd en al die tijd lekker lopen opkroppen. Had ik dus toch gelijk dat je een stuk schijnheil bent. Lekker vriendelijk doen op meets en op het forum maar ondertussen achter iemands rug om lullen.
Meteen persoonlijk worden en dingen als mijn relatie erbij halen is ook zo laag. Maar goed, dat jij je blijkbaar beter voelt als je iemand onder de gordel kunt raken zeg genoeg over hoe je in elkaar steekt. Kun je trouwens nog zelf dingen fatsoenlijk formuleren of kun je alleen verwijten van andere mensen overnemen? Sommige van die dingen heb ik namelijk in precies dezelfde verwoording al eens eerder gehoord. Of waren die toen niet als grappen bedoelt?
En dat al mijn post naar jou iets met negers te maken heeft? Flikker toch op. Als je misschien eens een keer iets concreets te melden had over je leven op dit forum had ik ook een normaal kunnen reageren! Het gros van je post zijn oneliners, flauwe grappen of nietszeggende opmerkingen. Kijk maar eens naar mijn reactie op je blog, tenminste de zeldzame keren daar je wel een iets over je eigen leven en gevoelens postte, toen reageerde ik wel normaal! Niet dat ik daar ooit een reactie op krijg. Lezen wat je wilt lezen en dingen uit context quoten wanneer het in je straatje past is natuurlijk een stuk makkelijker.
Ik wil alleen afsluiten door te zeggen dat ik nooit zal weglopen voor een discussie. Ik heb nu eenmaal geen functie waar ik 9 uur per dag achter een bureau kan blijven zitten. Als ik na de lunch weg ben is het dus ook niet omdat ik wegloop maar omdat ik, inderdaad, naar een overleg moet.
Zo, nu echt klaar.
Wat moet jij nou weerquote:
quote:
Black lijkt me cool.... voor 360 ook of is die alleen voor Xbox !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]Ik heb op de Xbox 360 gespeeld
en Black geziendat is echt een cool spel trouwens
![]()
en jij bent een poepzak
alleen voor de xbox en PS2, maar het ziet er echt uit als een next-gen titel. Ik heb echt met open mond zitten kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Black lijkt me cool.... voor 360 ook of is die alleen voor Xbox !
Gijs. Je weet lang niet alles van mijn leven. En inderdaad, als je voor je werk verhuisd en al je vrienden, kennissen en familieleden achterlaat dan ga je inderdaad op zoek naar andere manieren om aan sociale contacten te komen. In mijn geval was dat in eerste instantie via Fok!. Maar nu gelukkig ook steeds vaker met enkele collega’s en oude studievrienden. De illusie om een vriendenkring via Internet op te bouwen heb ik nooit gehad. Ik was wel blij dat er wat mensen die ik in kende in mijn toekomstige naaste woonomgeving woonden en dat er een plaats was waar ik mij ei kwijt kon. Zo vind ik het erg leuk om zo af en toe met B. of Struik een biertje te drinken, maar ik durf echt geen uitspraken over vriendschap te doen. Het is in elk geval altijd erg gezellig en we zien wel wat ervan komt.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
Gijs.... dit is een forum.... dat jou leven nou bestaat uit internetten en forums en dat je zo je contacte n en "vrienden" bij elkaar sprokkelt moet jij weten. Ik zie dit forum enkel en alleen als vermaak! ik ga mijn leven hier niet open en bloot ten toon stellen.... wat anderen doen, moeten ze zelf weten en dat respecteer ik.... maar verder gebruik ik dit forum puur om nog wat lol te halen uit de 8 uur die elke dag hier op mijn werk moet uitzitten. Vandaar dat ik 's avonds ook niet vaak post, dan ben ik bezig met leven
Nee, dat zie je verkeerd. Next Gen ziet eruit als huidige gen. Xbox 1.5quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:06 schreef kepler het volgende:
maar het ziet er echt uit als een next-gen titel
Gijsss... denk na...... niet iedereen heeft er behoefte aan om mensen van een forum ook als vrienden te beschouwen, ik vind het tof om af en toe meets bij te wonen en gezellig met elkaar een bakkie te doen...... beetje ouwehoeren tegen elkaar op een forum.... lekker.....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs, ik vind je een lage smerige schijnheilige eikel. Dat je nog durft om "respect" en "ik laat je in je waarde" te typen na die smerige verwijten en stoten onder de gordel die je in je vorige posts hebt neergezet, zegt mij alles wat ik over jou moet weten.
Als ik je nooit meer zie of nooit meer een woord met je wissel vind ik het prima. Als ik iemand niet mag negeer ik hem gewoon, dan zeg ik niks tegen meer tegen hem. Ik vond je toen ik je voor het eerst leerde kennen echt een toffe gast, en ik hoopte serieus dat we vrienden konden worden. Misschien dat ik daarom op dezelfde manier meedeed met grapjes maken over negers. Als ik daar niet genoeg krediet voor had opgebouwd had je dat toen moeten zeggen. En niet al die tijd gemaakt vriendelijk doen. Zowel op meets als in deze topics.
Repelsteeltjequote:
quote:Cuba
In de provincies Santiago, Guantánamo en Granma in Cuba zijn aardverschuivingen gemeld. Honderden gebouwen zouden zijn beschadigd. Het oog van de orkaan bevindt zich op ongeveer 400 kilometer van het eiland.
Volgens weerbureau Weathernews Benelux trekt Wilma donderdag precies tussen Yucatan en Cuba door over zee. Beide gebieden, die populair zijn bij Nederlandse toeristen, moeten volgens Weathernews rekening houden met extreem zware regenval en harde wind
Whahahahahaha,.. nee Gijs, dat kan alleen de desbetreffende provider en die geeft die niet zomaar weg.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:10 schreef kepler het volgende:
als ik een IP-adres van iemand heb, is er manier om erachter te komen wie het is en waar hij/zij woont?
Kan het niet even wachten?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:10 schreef kepler het volgende:
als ik een IP-adres van iemand heb, is er manier om erachter te komen wie het is en waar hij/zij woont?
ach het is geen moordende kwestie, maar ik ben gewoon benieuwdquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan het niet even wachten?
Ja, zijn leuke tooltjes op het net om er achter te komen, moet diegene wel een vast adres hebben. Vlgs mij moet je ff googlen op "whois ip"
Typisch, een hele post quoten en vervolgens elke nuancering eruit halen om maar makkelijk te kunnen schoppen. Mijn leven is niet miserabel, ik ben hier niet wanhopig op zoek naar vrienden. Leer lezen. Klaar. En wat wil je nou? Eerst zeiken dat ik nooit normaal op je posts reageer en alleen maar grapjes maak en nu vervolgens zeiken dat je helemaal geen behoefte hebt aan een echt gesprek via deze topics? Trouwens, nu ik weet dat er van die schijnheilige eikels als jij hier rondlopen kan ik deze topics niet echt als "gezellig" meer beschouwen. Ik zal me in elk geval wat vaker achter de oren krabben als sommige mensen zogenaamd "oprecht" belangstelling en emoties tonen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
Gijsss... denk na...... niet iedereen heeft er behoefte aan om mensen van een forum ook als vrienden te beschouwen, ik vind het tof om af en toe meets bij te wonen en gezellig met elkaar een bakkie te doen...... beetje ouwehoeren tegen elkaar op een forum.... lekker.....maar verder dan dat
hoeft van mij niet.... als jij daar zonodig de behoefte aan hebt om je miserabele leven een beetje op te vrolijken: zeg dat dan! zeg dan: ik heb behoefte aan vrienden en wil graag met jullie ook persoonlijk in contact komen, buiten het forum om.....
soms is het beter om niet direct te zeggen wat je denkt..... de één noemt dat schijnheilig... de ander noemt dat vriendelijk.
Ik heb en had geen behoefte om bij je langs te komen in die juppen flat van je, ik kan dat ook gewoon zeggen, maar dan heb ik weer zoiets van...... misschien kan ik toch een x langsgaan... ff interesse tonen...... vriendelijk zijn...., maar die gedachte duurt dan ook maar voor een nanosecondeBijna iedereen van de gijsjes vind ik wel lachuh gasten, met de 1 heb je wat meer dan met de ander, maar dat is wederzijds.... maar je kan degene die je niet moet toch niet gaan negeren?? of zie ik dat verkeerd?? lekkere gezellige boel wordt het hier dan.....
oh eehh surfer...... dit kort genoeg??
Gast, de revolution gaat volgens mij nog op achteruit qua graphicsquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Next Gen ziet eruit als huidige gen. Xbox 1.5
Oehquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:20 schreef -Struikrover- het volgende:
We`ll be right back, after the break
[afbeelding]
Yup. NES, SNES en N64 kwaliteitquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:21 schreef kepler het volgende:
[..]
Gast, de revolution gaat volgens mij nog op achteruit qua graphics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |