Bij het verliezen van de slijmprop die de baarmoedermond afsluit, kan bloedverlies gepaard gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:21 schreef Zeehond het volgende:
Hoe past bloedverlies dan in dit verhaal, Ashy?
Dus paniek om niks eventueel ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:23 schreef Ashy het volgende:
[..]
Bij het verliezen van de slijmprop die de baarmoedermond afsluit, kan bloedverlies gepaard gaan.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook meteen begint. Vaak verliest men de prop en gaan er dan nog dagen of zelfs weken overheen voordat de bevalling daadwerkelijk begint.
Maar wat denk jij? Zijn dit weeen die Tanja heeft?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:23 schreef Ashy het volgende:
[..]
Bij het verliezen van de slijmprop die de baarmoedermond afsluit, kan bloedverlies gepaard gaan.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het ook meteen begint. Vaak verliest men de prop en gaan er dan nog dagen of zelfs weken overheen voordat de bevalling daadwerkelijk begint.
Ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:24 schreef Ashy het volgende:
Maar ik ben ook geen deskundige hoor! hoewel.. drie bevallingen![]()
Ik dacht al.....Ome Sjon rules fok nu ook alquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
Ik vind het nu wel tijd voor een TT die iedereen die wakker wordt aanspreekt
Je kan er zo weinig van zeggen. Als ik haar zo bekijk, het heen en weer geloop en de houding die ze steeds aanneemt wanneer de eventuele wee komt opzetten, zou ik zeggen, die is echt wel bezig! Ik was ook zo aan het ijsberen en overal aanhangen. Dan weer op mijn hurken, dan weer ijsberen, aan de kast hangen, deurpost etcquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Dus paniek om niks eventueel ?
Dat ziet er een stuk beter uit!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
oke dank, iedereen blijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
Prima! Ik ga slapen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:25 schreef Dagonet het volgende:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 06:29 schreef BBscanner het volgende:
Prima! Ik ga slapen!Beetje jammer dat ze de streams nu afkappen maar het wat te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |