maakt niet uit, we vinden het wel johquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:28 schreef BBscanner het volgende:
Shit ben de nummering en SC vergeten in me enthoustiasme! doe ik het toch fout![]()
Toen die pup was, nu schijnt hij heel groot te zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:32 schreef Wup het volgende:
Tanja heeft een hond die in haar jaszak past
Alsof ik een voorgevoel had met die OP brrrrrr beetje eng hoor hoop nu echt dat Tanja van die breinaalden afblijft..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:32 schreef Wup het volgende:
Tanja heeft een hond die in haar jaszak past
ow, hoor ik weer een verhaal half, sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:33 schreef style het volgende:
Toen die pup was, nu schijnt hij heel groot te zijn
Geeft nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:34 schreef Wup het volgende:
[..]
ow, hoor ik weer een verhaal half, sorry
Heb foutje gemaakt nummering en SC vergeten reeds gemeld in de FB!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:37 schreef PC eend het volgende:
Slotje
Gaat mijn meer om die quote, van wie is die?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:44 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb foutje gemaakt nummering en SC vergeten reeds gemeld in de FB!![]()
Van mijquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gaat mijn meer om die quote, van wie is die?
Abortus in de laatste week staat volgens mij meer gelijk aan moord, ligt niet echt lekker bij de mods volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 04:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Van mijMoet toch ook zijn aborteren
foutje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |