Ik word er niet hard van..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:34 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
dit stond gisteren op nog geen meter afstand voor mij en KP![]()
je ziet het op de foto niet goed, maar zijn ogen zijn net zo blauw als die van ryan_r
Ik ook niet. Beetje bolle kop.quote:
daarom zijn de shows ook voor vrouwenquote:
Jij kijkt momenteel toch alleen met een paal naar RR?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:49 schreef creno het volgende:
[..]
daarom zijn de shows ook voor vrouwen
ik zat ook niet met een paal naar de show te kijken hoor
hoezo gelukkig?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Zo... Net van 19:00 tot 22:45 verhoord door een inspecteur van politie.
Als getuige gelukkig..
Nu eerst een Bavaria Grolsch.
Wat was er aan de hand?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Zo... Net van 19:00 tot 22:45 verhoord door een inspecteur van politie.
Als getuige gelukkig..
Nu eerst een Bavaria Grolsch.
quote:hoezo gelukkig?
heb je stoute dingen gedaan?
Wat een onbelangrijke vragen.quote:Wat was er aan de hand?
Als ie in uniform was, is dat een feitquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Wat een onbelangrijke vragen..
Was het een beetje een leuke inspecteur?.
Ik kan mij volgens mij nog een foto herinneren van DM waar hij de verhuisdozen inpakt en waar die pet, die ons allemaal past, boven water kwam,, toch, of heb ik dat abuisquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ie in uniform was, is dat een feit
hij blijft wel in je hoofd zitten, dat nummerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:34 schreef creno het volgende:
en toen was ik weer alleen
dus maar hung up opzetten
is het toch het perfecte radio 2 achtergrond muziekje voor een telefoonspelletjequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:40 schreef Weemz het volgende:
Wat is de muziek van de Indische Waterlelies melig zeg!
rar bestand ook goed,quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:44 schreef petre86 het volgende:
stroekie, heb je die eftelingmuziekjes ook in een zipje?
Ja, was van zijn roommate.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik kan mij volgens mij nog een foto herinneren van DM waar hij de verhuisdozen inpakt en waar die pet, die ons allemaal past, boven water kwam,, toch, of heb ik dat abuis
de bouwvakkers hebben zich weer gemeld?quote:
Foto?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:17 schreef Sunjammer het volgende:
@ Stroek: Uhhu. Loopt echt zo'n enorm lekker menneke tussen.
@ Vlarp: Werk jij wel eens?
Envision this: ongeveer 1m80, baggy, lang shirt, lief koppie, donkere ogen, wild kapselquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Foto?
En ja.. wanneer ik hier niet post werk ik..
val jij op kleiner?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Envision this: ongeveer 1m80, baggy, lang shirt, lief koppie, donkere ogen, wild kapsel![]()
![]()
Oh ok, nee dan weet ik dat.
Hmm.. slet stel je voor, dat jij een vriend krijgt die een kop groter is dan jouquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Lengte boeit me niet zo... qua lichaam dan he
That happened already... tenminste, bijna een kop groterquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. slet je voor, dat jij een vriend krijgt die een kop groter is dan jou
bonjourquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That happened already... tenminste, bijna een kop groter
dan is de ander 2m10 ?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
That happened already... tenminste, bijna een kop groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |