dàt was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Helaas niet...
En bedankt voor het chago maken...
ik las klysmaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:53 schreef Weemz het volgende:
fijn, morgen katalyse tentamen.
Dat had ik vanmorgen op werk. Ik was enorm vervelend vonden anderenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Echt geen idee... ik kwam super vrolijk het huis binnen lopen vanavond.. m'n moeder was gewoon verbaasd
Reset your brain!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:58 schreef petre86 het volgende:
[..]
dàt was niet de bedoeling
gewoon weer gaan fluiten en zingen
"spetter petter pater, lekker in het water..."
"ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk..."
"ik wordt altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd..."
"always look on the bright side of life..."
En dan ga je ze aanklagen zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het koud. Ik wil/eis dat er nu iemand bij mij in bed komt liggen..
*gaat bij rocky in bed liggen*quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:20 schreef TehRockstar het volgende:
Ik heb het koud. Ik wil/eis dat er nu iemand bij mij in bed komt liggen..
Jeej.quote:
we're gonna reset your brain!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Reset your brain!
We're gonna go insane
Reset your brain
Whoohooo
Alsof ik je aan zou raken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jeej..
Maar je bent meerderjarig..
'Slaap' plek?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik zoek nog een slaapplek komende zaterdag in omgeving ede
Dan krijg je weer een stijve enzo, en dat levert van die beschamende situaties op... doe maar niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je zou me niet eens aanraken?
Wie zou dat wel willen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:37 schreef TehRockstar het volgende:
[..]Je zou me niet eens aanraken?
Lurkert!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:47 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Wat nou viespeuk. Jij begon!
Ik hoop dat je nog aan slapen toekomt.
Jij geilt op pijn?quote:
Zeg als jij eens je poten thuis hield in plaats van mij in de vroege ochtend al lopen te meppenquote:
*geeft hem een knietje in zijn ballen* Lekker?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
*geeft hem een knietje in zijn ballen* Lekker?
Tot 22 september. Hoezo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe fokking ver heb jij zitten terug zoeken daarvoor?
Dat je de moeite er voor doetquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:32 schreef AnGabhar het volgende:
[..]
Tot 22 september. Hoezo?
kutzoekfunctie
Het is hier saai. En ook op MSN.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:18 schreef Vlarp het volgende:
Saaie boel hier...
't is maar goed dat het op msn leuker is
hier nietquote:
quote:
over die pimp my bassie poster ofzo toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef wonderer het volgende:
Bassie heeft weer een rechtszaak lopen
Ohw.. da's goed om te horenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:11 schreef creno het volgende:
[..]nee hoor, nog steeds niet... maar ik vermaak me wel hoor...
Yep. Wel een beetje triest maar ik ben niet verbaasdquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
over die pimp my bassie poster ofzo toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |