nee hoor deze is van esther....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Late reactie: hebben we nou alweeeeeer een madonna-TT?
ik vind het juist weer een beetje op haar genre lijken van toen... holiday, vogue , express yourself de leuke nummers van toen... maar ja smaken verschillen!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ook goed
Ik vind het iig een erg vervelend nummer. Wat een extreem hoog pecheur-gehalte zeg (of inmiddels Pallaz-gehalte)Waar is de sexy zwoele periode? (justify my love, erotica, fever etc)
Of de vrolijke mara niet over-the-top nichterige periode? (alle 80's nummers).
Ohw.. eindelijk snap ik het.. Pallaz club = oude pecheur?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:14 schreef Ang3l het volgende:
Ook goed
Ik vind het iig een erg vervelend nummer. Wat een extreem hoog pecheur-gehalte zeg (of inmiddels Pallaz-gehalte)Waar is de sexy zwoele periode? (justify my love, erotica, fever etc)
Of de vrolijke mara niet over-the-top nichterige periode? (alle 80's nummers).
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 17:34 schreef Cybart het volgende:Lange G & Baas P ft Sting - Het Land Van ...
volgens mij klopt dat niet helemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. eindelijk snap ik het.. Pallaz club = oude pecheur?
De beat is van een oud nummer van Sting dat de Sugababes ook hebben gebruikt, dacht ik.quote:
Oke.. het zal welquote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet helemaal.... pecheur is dicht gegaan en er is ergens anders een nieuwe tent geopend pallaz is niet dezelfde zo ver ik weet dan hoor
![]()
Hij heeft z'n onderbroek nog aan..quote:Op woensdag 19 oktober 2005 19:01 schreef Ang3l het volgende:
Pecheur is dicht, ergens anders (zeldfe straat) zit nu kippenhok Pallaz. Op de plaats van de Pallaz zat vroeger de Nephews (en daarna the firehouse maar die is zelfs nooit opengegaan).
[afbeelding]
Kijk, ik heb een nieuwe Sim gemaakt
En een flink foute ook nogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |