quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 13:02 schreef Vlarp het volgende:Ik ga zometeen eens even een maandkaart halen voor m'n werk.. moet ook nog pasfoto's en een stamkaart laten maken..
![]()
wees er maar zuinig op.
Ik was die van mij 1 dag kwijt en schoot direct alweer in de stress
Maandagochtend had ik nieuwe kaart gekocht voor trein en bus en daarmee netjes op werk gearriveerd. Echter toen ik 's avonds naar huis toe wilde gaan kon ik hem nergens meer vinden.
Ik terug kantoor in en bureau en omgeving overhoop gehaald maar niets te vinden. Ook de speurtocht langs de plekken die ik die dag bezocht had leverte niets niet.
Dus toen maar op reserve strippenkaart naar station en los treinkaartje gekocht.
Thuis natuurlijk ook niets kunnen vinden, ook niet nadat ik nog eens rustig alle zakken van me jas en zo gecontroleerd had. Gelukkig wist het nummer van mijn stamkaart wel uit mijn hoofd, maar ja da's niet voldoende "gratis" nieuw exemplaar te krijgen, dus weer 250 euro kwijt...dacht ik
Gelukkig kreeg ik later een telefoontje van een man dat hij mijn kaart gevonden had en kwam hij hem de volgende dag afgeven, en heb ik uit dankbaarheid een doos bonbons gegeven.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay