Leuk...Waarom wil je naar een godvergeten plaats als tjernobyl toe? Lijkt me echt te gaar, en ongezond.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef Henk-Wim het volgende:
Ohja, vergeten te melden. Ik heb in principe goedkeuring om met de auto ook zelf naar Tsjernobyl te gaan. Inclusief gids vanaf Kiev naar + in Chernobyl (tot 20:00 u!) en wellicht ook weer terug. Het is nog niet helemaal rond (ze mailen niet zo vlotjes) maar het ziet er redelijk goed uit. Zodra alles echt rond is laat ik het weten.
\quote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef Killaht het volgende:
[..]
Leuk...Waarom wil je naar een godvergeten plaats als tjernobyl toe? Lijkt me echt te gaar, en ongezond.
Joh. Is dat sinds kort toegestaan? En regel je dat via SAM?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:14 schreef Henk-Wim het volgende:
Ohja, vergeten te melden. Ik heb in principe goedkeuring om met de auto ook zelf naar Tsjernobyl te gaan. Inclusief gids vanaf Kiev naar + in Chernobyl (tot 20:00 u!) en wellicht ook weer terug. Het is nog niet helemaal rond (ze mailen niet zo vlotjes) maar het ziet er redelijk goed uit. Zodra alles echt rond is laat ik het weten.
Nee, rechtstreeks met Chernobyl interinform. Is een heel gedoe want die mensen spreken nul komma nix Engels en communiceren eigenlijk alleen per fax. Nou ja, uitgelegd dat het mij de vorige keer tegenviel dat ik met anderen in de groep zat en dat ik dat per se niet meer wil. Dus gezegd wat ik wil: met eigen auto + gids 1 hele dag overal waar ik wil kijken. Maakt niet uit wat het kost want ik wil het 100%. Nu afwachten wat het uiteindelijk gaat kosten...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:16 schreef jeoren het volgende:
[..]
Joh. Is dat sinds kort toegestaan? En regel je dat via SAM?
hoi jeroen zou jij die willen mailenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:24 schreef jeoren het volgende:
Tsjernobylartikel stond overigens in de Autovisie van 30 maart 2006.
Ik heb scans van het artikel die ik kan toemailen...
Waar gaat het precies over?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:24 schreef jeoren het volgende:
Tsjernobylartikel stond overigens in de Autovisie van 30 maart 2006.
Ik heb scans van het artikel die ik kan toemailen...
Ik ben wel benieuwd naar dit boek! Even gegoogled op meneer Igor Kostin, lijkt me erg interessant en ook wel apart.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:46 schreef Henk-Wim het volgende:
Heb vandaag het fotoboek van Igor Kostin binnengekregen. En heb 'm al bijna uit. Ontzettend mooie intrigerende foto's. Zo 'echt' allemaal. Ik herken veel uit de 2 bezoeken, maar er is ook nog HEEL veel wat ik niet gezien heb. Allerlei kleine dorpjes, watertjes, moerasjes. Zo bijzonder allemaal.
*weer verder gaat lezen en plaatjes kijken*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |