Leuk joh! Met de verjaardag van Tsjernobyl in aantocht zijn de media natuurlijk druk bezig met voorbereiding. Straks jeoren op tv?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:04 schreef jeoren het volgende:
Ik weet niet of het door dit forumtopic komt, maar ik ben de afgelopen 2 dagen via mijn reisverslagsite benaderd door verschillende omroepen met verzoek om informatie over Tsjernobyl.
In dat artikel staat nu net dat het de grootste is op Tsjernobyl na, dus Tsjernobyl zou groter zijn..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:40 schreef highway101 het volgende:
Ja zie ook Engelse wikipedia
200 doden en 470.000 mensen blootgesteld aan straling.
Ik zie op die site nergens iets over die ramp?quote:Op zondag 12 maart 2006 14:49 schreef jeoren het volgende:
http://www.stelling.nl/pt/basdex.html
Bas van der Plas zal het toch wel bij het rechte eind hebben, getuige bovenstaande website.
Wikipedia wordt toch alleen maar samengesteld door amateurs.
Toch nog even terugkomen op je bewering. Lees onderstaand artikel eens!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:06 schreef Henk-Wim het volgende:
Die vrouw die met de motor daar rondreed, sorry to say, maar da's helemaal fake. Is gewoon een hoax die veel aandacht heeft gekregen en nog steeds krijgt. Ze heeft dezelfde tour gedaan als ik (da's de enige tour die mogelijk is, loopt via de regering) alleen dan met een motorhelm onder haar arm
Ja, dus? Dit is gewoon onderdeel van de hoax, maar niet het relaas van iemand die haar echt gevonden heeft. Ik heb Reema (de gids van onze tour) ernaar gevraagd, net als waarschijnljk vrijwel elk groepje die Reema rondleidt, en ze heeft duidelijk uitgelegd dat het een fake verhaal is. Er is niemand die zomaar met en motorfiets door de zone kan rijden. Daarbij komt dat ze zelf Elena (die overigens eigelijk anders heet) heeft rondgeleidt en haar alle fotos heeft zien maken. Wel een beetje gek, een bezoeker in motorpak met helm, maar tsja, natuurlijk geen reden om zo'n bezoeker te weigeren.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:35 schreef jeoren het volgende:
[..]
Toch nog even terugkomen op je bewering. Lees onderstaand artikel eens!
http://www.planet.nl/plan(...)tid=467264/sc=39b399
Yeah right, anders lees je je eerst ff in voordat je onzin gaat blaten. Paar uurtjes vliegen levert je meer straling op dan een dag Chernobyl. En bruin word je van UV-straling, niet van radioactiviteit.quote:Op zondag 16 april 2006 21:38 schreef zoalshetis het volgende:
no wild horses could drag me.
nee, doe mij dan maar toch liever een iets minder russisch-radioactief-nee-hoor-het-is-hier-geweldig-vakantieman-we-worden-ook-zo-lekker-snel-bruin- lokatie.
jochie ik zat maar wat te overdrijven, maar nee, netzoals ik geen ogen laat laseren, doe ik dit toch liever ook niet. mijn pijp aan maarten.quote:Op zondag 16 april 2006 21:44 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Yeah right, anders lees je je eerst ff in voordat je onzin gaat blaten. Paar uurtjes vliegen levert je meer straling op dan een dag Chernobyl. En bruin word je van UV-straling, niet van radioactiviteit.
![]()
Je site is niet te bekijken in FireFox...beetje jammer...quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:56 schreef jeoren het volgende:
Benieuwd wie onder ons al eens in Tsjernobyl zijn wezen kijken.
Ikzelf wél;
http://www.geocities.com/praguemetro/chornobyl.htm
[afbeelding]
En zulke foto's dan? Daar staat duidelijk haar motor op.quote:Op maandag 20 maart 2006 20:31 schreef Henk-Wim het volgende:
[..]
Ja, dus? Dit is gewoon onderdeel van de hoax, maar niet het relaas van iemand die haar echt gevonden heeft. Ik heb Reema (de gids van onze tour) ernaar gevraagd, net als waarschijnljk vrijwel elk groepje die Reema rondleidt, en ze heeft duidelijk uitgelegd dat het een fake verhaal is. Er is niemand die zomaar met en motorfiets door de zone kan rijden. Daarbij komt dat ze zelf Elena (die overigens eigelijk anders heet) heeft rondgeleidt en haar alle fotos heeft zien maken. Wel een beetje gek, een bezoeker in motorpak met helm, maar tsja, natuurlijk geen reden om zo'n bezoeker te weigeren.
Hoe dan ook, het zijn natuurlijk wel mooie fotos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |