Tof, ga onschuldige mensen in een cel gooien zonder vorm van proces, puur en alleen omdat je denkt dat ze eventueel iets verkeerd gaan doen. Misschien, heb je gehoord, ergens, mogelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef Goochie het volgende:
Wat moet je dan? Je kan bij sommige groeperingen verwachten dat ze gekke dingen kunnen doen. Voordat ze iets kunnen doen, weg ermee.
Niet definitief, en er is een rechterlijke toetsing. Net zoals nu ook al het geval is bij een voorlopige hechtenis. Die is alleen aan een maximum gebonden en is de periode voor toetsing korter en frequenter.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef abraham het volgende:
Leve de rechtstaat zonder rechterlijke toetsing.
Goed plan om mensen zonder process definitief op te sluiten. De overheid heeft namelijk met haar onfeilbare handelen de afgelopen zestig jaar aangetoond met zulks een verantwoordelijkheid om te kunnen gaan...NOT.
Ik heb nog meer tips voor Geert ! Internet verbieden, evenals satelliet tv. Geen kranten meer, liever helemaal geen mening die afwijkt van die van Geert ! Het probleem zijn figuren als Wilders en andere onruststokesr zoals fundamentlisten met welke ideologie ook. Kan ie niet bij z'n vriendjes in Israel gaan wonen, als het hem daar zo bevalt ? Joden zijn immers wel enorme vrijdenkers en enorm tolerant.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef progrock het volgende:
Uit de Volkskrant van maandag 17 oktober 2005:
Om buitenlandse beïnvloeding van moslims in Nederland tegen te gaan, pleit ex-VVD’er Wilders voor een totale immigratiestop. ‘Het probleem is de pure islam. Daarom is integratie onmogelijk'.’
Niet ? Wat moet het toch heerlijk zijn te geloven in onfeilbaarheid van vadertje staat. Helaas is de realiteit iets anders. In de Soviet Unie werd je ook "tijdelijk" opgesloten, in nazi Duitsland ook. Het is maar net wat je onder verdacht of verwerpelijk gedachtengoed beschouwd he ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef Goochie het volgende:
Als jij zo onschuldig bent, kom je niet in aanraking met justitie en/of word je ook niet verdacht.
het gebeurd ook echt nooit dat er mensen opgepakt en veroordeelt worden zonder dat ze ook maar iets gedaan hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:44 schreef Goochie het volgende:
Als jij zo onschuldig bent, kom je niet in aanraking met justitie en/of word je ook niet verdacht.
Kijk maar weer eens naar Samir A, mooi voorbeeld om dat jongetje in een cel te gooien.
Wie weet is 1 van je vrienden wel een psycho en is ie een aanslag aan het plannen. Alleen al het feit dat je met hem omgaat is verdacht en daarom dien je 10 jaar opgesloten te worden. Gewoon, voor de zekerheid. Je weet immers maar nooit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:49 schreef Goochie het volgende:
Jij wel dan? Ik ben nog nooit in aanraking geweest met justitie en ook mensen in mijn omgeving niet.
En een echt heilig boontje ben ik niet, maar aanslagen voorbereiden doe ik niet
dat is meer iets voor het aloude comunisme of landen als voormalig irakquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef Goochie het volgende:
Wat moet je dan? Je kan bij sommige groeperingen verwachten dat ze gekke dingen kunnen doen. Voordat ze iets kunnen doen, weg ermee.
Dus omdat de overheid het bewijs niet rond krijgt moeten we maar wat vrijheden en rechten inleveren ondanks dat niet eens vaststaat dat het resultaat heeft en het veilger wordt ? Dat vind ik persoonlijk een ronduit idiote redenatie.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:53 schreef Goochie het volgende:
komop man, wat moeten we dan? Die eikels oppakken, foei zeggen en ze weer loslaten in de straat?
Ook voor jou de vraag. Wat is jouw briljante oplossing?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:54 schreef -Beestje- het volgende:
[..]
dat is meer iets voor het aloude comunisme of landen als voormalig irak
ik ben ooit opgepakt voor iets wat nooit gebeurd wasquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:49 schreef Goochie het volgende:
Jij wel dan? Ik ben nog nooit in aanraking geweest met justitie en ook mensen in mijn omgeving niet.
En een echt heilig boontje ben ik niet, maar aanslagen voorbereiden doe ik niet
het feit dat mensen zelf geen ideale oplossing kunnen aandragen voor een probleem wil nog niet zeggen dat een misplaatst idee van geert wilders gebombardeerd moet worden tot dé oplossing van het probleem..quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:58 schreef Goochie het volgende:
Wat is jouw briljante oplossing?
Het is geen briljante oplossing, en er zitten wat haken en ogen aan, maar uiteindelijk zal ook Nederland niet aan dergelijke maatregelen ontkomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:01 schreef Vaati het volgende:
[..]
het feit dat mensen zelf geen ideale oplossing kunnen aandragen voor een probleem wil nog niet zeggen dat een misplaatst idee van geert wilders gebombardeerd moet worden tot dé oplossing van het probleem..![]()
er is geen oplossingquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:03 schreef Goochie het volgende:
Dat zeg ik ook niet, maar ik vind dit idee een betere stap in de richting dan er helemaal niet over praten. Tot op heden is hij de enige die ik er over hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |