quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt van niet. Heb jij ook van die belachelijk dikke breipennen?
In ieder geval doen ze allemaal hun uiterste best, daar ben ik van overtuigd. En een lapje breien wil nog wel, maar doe het maar een 4 dagen bijna non stop.
Er zijn nu vijf paar breipennen actief, een paar ligt dus ergens werkeloos te wezen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel breipennen zijn er constant actief dan. Ik zie nu 4 paar breipennen actief. Dat omgerekend naar 4 dagen... dan moeten er ieder uur per 2 breipennen een lapje gemaakt worden, non stop door dus. Probleem is dat alleen Nathalie dat tot nu toe lijkt te kunnen.
er zijn zes paar breipennen, dus het is behoorlijk lomp dat er dan een stel niet in gebruik zijn.... Je breit een lapje, doet daar hooguit een uur over en geeft de pennen door, zelf heb je dan ff pauze....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:15 schreef scanman01 het volgende:
Hoeveel breipennen zijn er constant actief dan. Ik zie nu 4 paar breipennen actief. Dat omgerekend naar 4 dagen... dan moeten er ieder uur per 2 breipennen een lapje gemaakt worden, non stop door dus. Probleem is dat alleen Nathalie dat tot nu toe lijkt te kunnen.
Ja nathalie en dido liggen lekker te slapen..quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef style het volgende:
[..]
Er zijn nu vijf paar breipennen actief, een paar ligt dus ergens werkeloos te wezen.
Er liggen twee mensen te slapen.
Dat noem ik dus echt niet je uiterste best doen. Integendeel zelfs.
doet het hier nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:14 schreef regenworm het volgende:
Als straks fok down gaat zitten we met ze alle hier
http://webchat.xs4all.nl/cgi-bin/efnet/irc.cgi
channel: #fok-bb
Het probleem is dat een uur blijkbaar niet te doen is. Alleen Nathalie haalt dat.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er zijn zes paar breipennen, dus het is behoorlijk lomp dat er dan een stel niet in gebruik zijn.... Je breit een lapje, doet daar hooguit een uur over en geeft de pennen door, zelf heb je dan ff pauze....
Hoe dik zijn die van jou?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Yep, heb speciaal dikke pennen opgehaald bij m'n moeder...
Dikke pennen en dikke wol betekent een stuk sneller klaar![]()
Ja maar Scan... Als ze meteen in het begin góed van start waren gegaan en vannacht ook doorgegaan waren hadden ze ANDERHALF uur per lapje gehad.... Tot nu toe heeft iedereen dat nog gehaald....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een uur blijkbaar niet te doen is. Alleen Nathalie haalt dat.
en ze zijn opquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef pinkplatinum het volgende:
[..]
Ja nathalie en dido liggen lekker te slapen..
verkeerde topicquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef muizemeis het volgende:
dikke pennen breidt toch sneller, dan brei je toch groffer??
geen idee hoor heb geen verstand van breien verder maar dit meen ik me te herinneren van toen mijn moeder eens een poging ging wagen
Ik ga dr vandoor hoor, zometeen lekker eten
Tot later vanavond of morgen ofzo...![]()
![]()
Dat wil dus niet, want dan kun je niet slapen. Er zullen mensen véle uren non stop moeten breien om tot enige nachtrust te kunnen komen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
er zijn zes paar breipennen, dus het is behoorlijk lomp dat er dan een stel niet in gebruik zijn.... Je breit een lapje, doet daar hooguit een uur over en geeft de pennen door, zelf heb je dan ff pauze....
Als ze even doorzetten redden ze dat ook makkelijk in een uur. Dat is gewoon een kwestie van oefenen en de slag te pakken krijgen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het probleem is dat een uur blijkbaar niet te doen is. Alleen Nathalie haalt dat.
Heb het geprobeerd met nr 7 en met nr 10... Met beide hetzelfde resultaat...quote:
Heb je een losstaand irc programma? Dan kan je moet de Efnet server nemen en zelf ff het goede kanaal kiezenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doet het hier niet
maar om nou in m'n eentje op http://www.gillesdesmit.com/bb/ te gaan zitten
Ze zouden het 's nachts anders kunnen doen, maar voor overdag werkt mijn methode prima....quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil dus niet, want dan kun je niet slapen. Er zullen mensen véle uren non stop moeten breien om tot enige nachtrust te kunnen komen.
Ja en? Ze mogen er toch wel wat voor doen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wil dus niet, want dan kun je niet slapen. Er zullen mensen véle uren non stop moeten breien om tot enige nachtrust te kunnen komen.
Nee, heb geen IRC programma.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:19 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Heb je een losstaand irc programma?
Rob is toch ook wel loeisnel dacht ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |