quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:03 schreef Gert het volgende:
woond licht
Ik ben serieusquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:11 schreef luciano het volgende:
Graag alleen serieuze reacties hier , onze gal spuwen over bewoners kunnen we in andere topics .
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.@ APKJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou je denken?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me dat topic ietwat ontspoort.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:28 schreef Cynix ® het volgende:
Iets zegt me dat topic ietwat ontspoort.
Gelijk SLIJMEN bij DE leidingquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:31 schreef luciano het volgende:
Grijp je op tijd in dan plies ?
Eeeh, nee, die hadden we al.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:33 schreef flugeltje het volgende:
Ow leuk ons eigen ONZ topic in BB5om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is het [centrale] meeting topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, nee, die hadden we al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is het [centrale] meeting topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop