Heeft vast nog wel met z'n lichte blessure te maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:56 schreef methodmich het volgende:
Geen Pienaar en weer Galásek en Lindenbergh op het middenveld.
Precies.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:57 schreef vluggejapie het volgende:
[..]
Volgens de uefa geen Lindenbergh en wel Pienaar
Dat moet ik nog zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:10 schreef Nashje het volgende:
Steek
Trabelsi - Grygera - Maduro - Emanuelson
De Jong - Galasek - Pienaar
Rosales - Anastasiou - Sneijder
Zo dus.
Verkapte 4-4-2 dus, met pienaar op 10 en galasék vlak voor de verdedigingquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is al beter, alleen dan speelt Sneijder linksbuiten en Babel niet?
Joep Schreuder toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:31 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wie is die presenterende vent eigenlijk , is dat een nieuwe ofzo ?
Vind hem best goed trouwensquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, al een hele tijd werkzaam bij de NOS.
meestal op zondagmiddag deed hij altijd het voetbal van de eredevisie destijds toen de rechten nog bij de NOS was ging hij ook altijd op bezoek bij een club, nu maakt hij van die filmpjes over sporters op de zondagmiddag, en nu dus hier (want waar is Jack, die had hierom toch voor de NOS gekozen en niet voor Talpa)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, al een hele tijd werkzaam bij de NOS.
Geen idee waar Jack is, al twee weken geen Studio Voetbal en hij doet nu ook niet Langs de Lijn..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:50 schreef maril het volgende:
[..]
meestal op zondagmiddag deed hij altijd het voetbal van de eredevisie destijds toen de rechten nog bij de NOS was ging hij ook altijd op bezoek bij een club, nu maakt hij van die filmpjes over sporters op de zondagmiddag, en nu dus hier (want waar is Jack, die had hierom toch voor de NOS gekozen en niet voor Talpa)
Vakantie ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee waar Jack is, al twee weken geen Studio Voetbal en hij doet nu ook niet Langs de Lijn..
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:56 schreef Nashje het volgende:
Wat een ploeg zeg, dat Thun.
Lange ballen, counters en hopen dat ze binnen de 16 komen van Ajax. Zielig
Maar wel de hele wedstrijd de betere zijn. Nu weer stil zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
0-0 tegen Heracles in de Arena, da's pas zielig.
Waarom reageer je dan toch altijd op mij?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
Cultheld wil je plz opdonderen uit dit topic, niemand heeft behoefte aan jouw gezeik namelijk![]()
en die danst ook vast beterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:55 schreef pberends het volgende:
Tering, Koos Alberts is nog sneller dan Pienaar.
Kut ik moet binnenkort weer is bij den Bosch gaan kijken dan ga ik pas drama zienquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
0-0 tegen Heracles in de Arena, da's pas zielig.
Inderdaad. Ik vind je minder irritant dan een tijd geleden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan toch altijd op mij?
Maar wel gewoon 0 - 0. De hele wedstrijd de betere zijn daar koop je niets voor. Het gaat om de 3 punten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar wel de hele wedstrijd de betere zijn. Nu weer stil zijn
Met welke club kom je?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Kut ik moet binnenkort weer is bij den Bosch gaan kijken dan ga ik pas drama zien
Neej hoor, best gezellig en leuk daaro altijd
ja die verdient ondertussen echt het predikaat miskoopquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef D1 het volgende:
Rosales speelt tot nu toe echt als een krant... Ëén redelijke voorzet en verder euthenasie-balletjes...
Ja, ze hebben het niet slecht gedaan tot nu toe. Ondanks dat enorm matige elftal van ze. Achterin is het ook niet echt potdicht, dus toch wel merkwaardig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef kingmob het volgende:
Tja, ze zijn in hun eerste 2 wedstrijden er wel redelijk ver mee gekomen (vraag me niet hoe?). Dus blijkbaar zit er nog een addertje onder die grasmat.
Hij houdt niet zo van Turkse hoeren volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
Tering, zit die Pienaar aan de Ramadam ofzo?
Onderschatting, lijkt me.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, ze hebben het niet slecht gedaan tot nu toe. Ondanks dat enorm matige elftal van ze. Achterin is het ook niet echt potdicht, dus toch wel merkwaardig.
hallo opaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
Zouden soms al z'n energiesappen in z'n ODOL zitten?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij houdt niet zo van Turkse hoeren volgens mij.
Van Arsenal zou ik me dat kunnen voorstellen...quote:
En ik mis Zlatan...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
Geen, kom als bezoeker/supporter heb zelfs een club cardquote:
Cruijff, van Basten, zo kunnen we wel door gaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
pfff ik mis Jari
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |