nouja, hahah, zo moet je het niet zien. de gegevens mogen verzonnen zijn, daar kan ik natuurlijk zelf wel invulling aan gevenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:40 schreef thaleia het volgende:
Je zoekt dus iemand die behalve Spaanssprekend, ook nog helderziend is?
of beter nog een website waar dit soort basis zinnen op staan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:46 schreef danos het volgende:
koop ff een boekje ofzo, heb je nog wat te doen in het vliegtuig ook (Y)
Bedankt voor de moeite, maar een beetje de goede spelling weten lijkt me ook wel een pray.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:22 schreef Thenex het volgende:
- Naam: ola me jaamo ...
- Adress: mie diereksjon es ...
- Nationaliteit: soj holandès
- Leeftijd: tengo ? anjos
- Geboorte datum: nasie en ?
- Geboorte plaats nasie en ...
- In wat voor soort huis ik woon en op welke verdieping (ik woon in een studenten huis op de begane grond): biebo en un rèsiedensieja dè estoediantès
- Werk: trabàgo como ?
- Welke studie ik doe: estoediejo ?
- Wat mijn email adress is: mie diereksjon elektronieka es ...
- Wat mijn telefoonnummer is: mie noemero de telèfòno es?.
- En wat over mijn hobbies (sport en uitgaan): me goesta dèpòrtès ie salier
Alles fonetisch opgeschreven. Helaas kan ik niet alle gegevens voor je invullen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Nu uitgescholden worden, terwijl je vroeger juist naar flora toeging om raad te plegen voor dit soort dingen.quote:
1. Nombrequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:35 schreef Apekoek het volgende:
1 Naam
2 Adress
3 Woonplaats
4 Nationaliteit
5 Leeftijd
6 Geboorte datum
7 Geboorte plaats
8 In wat voor soort huis ik woon en op welke verdieping (ik woon in een studenten huis op de begane grond)
9 Werk
10 Welke studie ik doe
11 Wat mijn email adress is
12 Wat mijn telefoonnummer is
13 En wat over mijn hobbies (sport en uitgaan)
Als je het Spaanse 'vivo' uitspreekt als 'biebo' dan zit daar toch geen verschil in? Maar goed, omdat ik niet de moeilijkste ben:quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Bedankt voor de moeite, maar een beetje de goede spelling weten lijkt me ook wel een pray.
Tussen jou biebo en de spaanse vivo vind ik net wat te verschillend omdat serieus te gaan leren![]()
al klopt het fonetisch gezien inderdaad wel aardig
bedankt, kan ik goed gebruiken als vergelijkings materiaal met sites die ik heb gevondenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:28 schreef Thenex het volgende:
[..]
Als je het Spaanse 'vivo' uitspreekt als 'biebo' dan zit daar toch geen verschil in? Maar goed, omdat ik niet de moeilijkste ben:
- Naam: Hola, me llamo ...
- Adress: Mi dirección es ...
- Nationaliteit: Soy holandés.
- Leeftijd: Tengo ? años.
- Geboorte datum: Nací en ?
- Geboorte plaats: Nací en ?
- In wat voor soort huis ik woon en op welke verdieping (ik woon in een studenten huis op de begane grond): Vivo en un residencia de estudiantes.
- Werk: Trabajo como ?
- Welke studie ik doe: Estudio ?
- Wat mijn email adress is: Mi dirección electrónica es ...
- Wat mijn telefoonnummer is: Mi número de teléfono es ?
- En wat over mijn hobbies (sport en uitgaan): Me gustan deportes y salir
Nu wel tevreden?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |