vertrouw de talpa poll voor geen meter.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is er met Linda? Op onze poll scoorde Linda goed, maar de andere polls niet hoor. Daar stond Linda altijd in de buurt van Rob. Ook op de Talpa poll.
Ik vertrouw er wel op dat het juist gebeurt. Zoals ik al eerder zei hebben ze geen enkele reden om de boel te manipuleren. Populaire mensen eruit te gooien en totaal niet populaire mensen erin te houden werkt averechts (past mooi bij TT).quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
vertrouw de talpa poll voor geen meter.
Dat de andere poll dicht bij elkaar zitten dat geloof ik best.
Maar mijn gevoel zegt er klopt iets niet.
Helaas heb ik er geen bewijs voor.
Ze hebben het wel gevraagd en BB heeft gezegd dat ze de opdracht naar eigen inzicht mogen maken. Chantal is toen begonnen met de lappen gelijk aan elkaar te breien, omdat dat tijd scheelt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo weer bijgelezen. Moest ff weten hoe het zat dat ze aan één stuk doorbreien. Maar is hier dus ook geen duidelijkheid over. Als ze het niet in de DBK hebben gevraagd ben ik ban dat de opdracht is mislukt en weer op rantsoen komen.
daarom moeten er ook 15 dekens overheenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:17 schreef whitef0x het volgende:
Met al die gaten in die lapjes krijgt de kleine Tanja telg het wel erg koud
dan verschillen we van menig maar dat maakt niet uit.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vertrouw er wel op dat het juist gebeurt. Zoals ik al eerder zei hebben ze geen enkele reden om de boel te manipuleren. Populaire mensen eruit te gooien en totaal niet populaire mensen erin te houden werkt averechts (past mooi bij TT).
Linda heeft altijd al heel laag op polls gestaan, dus dat zij eruit vloog is niet zo vreemd.
Rustig maar. Zijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMG Menno: "Ik had toch liever op de golfbaan gestaan met mijn ouders hoor...":?
Dat kan Menno! Gewoon je koffer pakken en OPZOUTEN....
lijkt me wel een leuk idee.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:26 schreef Day het volgende:
Trouwens, over vanavond. Is het misschien een idee om de chatroom van de gillesdesmit-streams te gebruiken?
Alsof die egoist aan zijn ouders denkt. Die denk alleen maar aan zijn eigen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:30 schreef Day het volgende:
[..]
Rustig maar. Zijn ouders zijn vandaag 30 jaar getrouwd.
Zo erg is het dan toch niet als hij zoiets zegt?
Sorry, heb geen reden om aan te nemen dat Menno niks om zijn ouders geeft.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof die egoist aan zijn ouders denkt. Die denk alleen maar aan zijn eigen.
Nu nog een manier vinden om het door te communiceren.quote:
of een room maken op efnet ofzoquote:
die lapjes worden ook niet gebreid uit liefde voor Tanja en haar dochter, maar omdat ze volgende week weer naar eigen inzicht eten en alcohol willen bestellenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:17 schreef whitef0x het volgende:
Met al die gaten in die lapjes krijgt de kleine Tanja telg het wel erg koud
Succes, het gaat je vast lukkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:37 schreef flugeltje het volgende:
Zo, ik heb breiwol en pennen nu... Eens kijken of ik het nog kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |