abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32196136
Duo pasta, pindakaas, honing, lasagne, schnitzels en soms een leuke aanbieding als ze die hebben
pi_32196278
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Giem het volgende:

[..]

Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..
Ik heb dat nog nooit meegemaakt. Wel een keer uit het houdbaarheidsschap een beker milkshake wat het kuikentje niet lekker vond en toen ze het bijna op had bleek er schimmel in te zitten. Was bij een AldiNord in Nederland. Dat kan gewoon gebeuren, hoewel je na zo'n ervaring wel meteen genezen bent. Maar Aldi controleert wel streng op diepvries en niet houdbare producten, hoewel dat weer niet nodig is omdat ze bv diepvries bestellen naar vraag en er toch veelal te kort is.
Och wat AH met 35% in de bonus gooit dat gaat bij de Aldi meteen weg om smetten te voorkomen.

Maar ik vind de Aldi Noord heel saai qua assortiment. Dan haal ik alleen de basis artikelen en blijft de AH onmisbaar. De Aldi zou een beter imago hebben als ze allemaal onderdeel zouden zijn van het zonnige Sud. Jammer, want anders zou AH toch echt in kunnen pakken.
pi_32196704
quote:
golden powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
пусть всегда будет солнце
  zaterdag 12 november 2005 @ 03:10:39 #129
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_32197720
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 01:09 schreef Giem het volgende:

[..]

Een paar keer hele ranzige dingen gehad, al bedorven waren, maanden voor de datum en zo..
Da's ook handig als je zelf al de datum tsjekt tijdens aankoop...

Oja.. de kruidenkaas was ik vergeten lekker
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_32199114
heel handig topic

Ik wou straks weer eens langs de aldi voor de vaatwastabletten (volgens de consumentengids de beste koop!) en zie wat lekkere dingen hier voorbijkomen die ik niet ken.

De brie koop ik er ook altijd, beter is er niet te krijgen in een supermarkt.

Ik had laatst naturel chips daar een keer gekocht (met die kartels) en die waren heerlijk. De paprika variant was echter te scherp.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 november 2005 @ 10:41:38 #131
862 Arcee
Look closer
pi_32199564
Niets.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_32199633
O.k., de Aldi Sud winkels vinden we in Duitsland. Waar zijn de Nord winkels dan? Voeren de Nederlandse winkels een Nord assortiment?
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 12 november 2005 @ 10:53:05 #133
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_32199721
Ik heb nog een goeie tip voor inkopen op Zaterdag:

Benodigheden:
2 personen
1 winkelkarretje
1 Aldi
1 Lange rij voor de kassa

Werkwijze:

- Persoon 1 gaat in de lange kassarij staan
- Persoon 2 gaat met het boodschappenlijstje door de winkel
- Persoon 1 kan telkens een stukje naar voren opschuiven

Als je het goed timed is je karretje vol als je aan de beurt bent
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  zaterdag 12 november 2005 @ 12:24:40 #134
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32201554
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 10:46 schreef Serendips het volgende:
O.k., de Aldi Sud winkels vinden we in Duitsland. Waar zijn de Nord winkels dan?
In Duitsland noordelijker dan winterswijk,
Aldi NL is een dochter van Aldi Nord
quote:
Voeren de Nederlandse winkels een Nord assortiment?
Ja en Nee, men voert in de eertste plaats het Nederlandse Aldi assortiment, met veel producten die je ook bij aldi duitsland krijgt.
Het is meer het soort spullen dan dezelfde spullen, dat zit zo: Zuiderlijker Duitsland is rijker dan noord Duitsland, en heeft een rijkere culinaire traditie. Gek genoeg kan je deze grens door europa trekken, daar waar men harde Tarwe kan verbouwen is de keuken meestal culinairder dan daar waar harde tarwe niet verbouwt wordt, en deze grens is ook ongeveer de grens waar de reformatie veel of weinig invloed had...
Bij aldi NL kom je meer halffabrikaten tegen als bij de Aldi in Duitsland. Om een voorbeeld te noemen, de eend, in NL is die gemarineerd in sinaasappel marinade, die is in D ook te koop, maar men heeft ook Barbarie eendeborst filets, die je in NL weer niet hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32203351
Nou, dat is duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Nooit geweten dat de distributie van Aldi producten te linken valt aan 'tarwegrenzen' en de Reformatie...

[ Bericht 1% gewijzigd door Serendips op 12-11-2005 16:40:25 ]
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 12 november 2005 @ 14:16:16 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32204140
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 13:40 schreef Serendips het volgende:
Nou, dat is duidelijk. Bedankt voor de uitleg. Nooit geweten dat de distritributie van Aldi producten te linken valt aan 'tarwegrenzen' en de Reformatie...
En het culinaire gehalte van de keuken.
Maf he?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_32207471
quote:
Op zaterdag 12 november 2005 14:16 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En het culinaire gehalte van de keuken.
Je bedoelt zeker de mate van creativiteit en smaak in de doorsnee keuken van een bepaalde streek. Ik ben wel eens in een Belgische Aldi geweest; zo jaloers dat ik was op die Belgen. Ze hadden daar allemaal hele goedkope lekkere dingen die hier niet te krijgen zijn bij de Aldi. Ze hebben daar bijvoorbeeld minder kant-en-klaar en meer olijven en kaasjes. Wat dat betreft klopt je stelling dus wel; het assortiment van de Belgische Aldi getuigt volgens mij van meer smaak, maar dat zal vast en zeker ook wel persoonlijk zijn.
  zaterdag 12 november 2005 @ 16:52:53 #138
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_32207544
Brie, zalm, melk, lasagna, toetjes, wasmiddel, afwasmiddel, peren, sinas, cassis, bitter-lemon, wijn, groente, vlees, snacks, ijs etc etc etc, moet ik verder gaan

Vind heel veel dingen lekker van de aldi, de prijs is er vaak ook naar om het uit te proberen en het als het niet lekker is zonder teveel schuldgevoel kunt weg mieteren
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  zaterdag 12 november 2005 @ 19:22:46 #139
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_32211656
ik ga altijd bij de duitse aldi, ligt voor mij erg dichtbij en daar koop ik altijd de cachet kattesnoepjes (de enige waar mn katten voor BLIJVEN rennen), zalmfilet, zalmfilet met kruiden, kippefilet met tuinkruiden, stoomgroenten, lamsvlees gemarineerd, troebele 100% appelsap, bruine rum, amaretto, grand marnier. ja en nog wel wat maar kom er ff niet op
pi_32802151
Wij gaan ook wel naar de Aldi in duitsland. 5 euri voor een fles jenever.... . Sterke alcohol is daar veel goedkoper dan in NL. En grand marnier enzo ook heel goedkoop en .
In grohnau gaan we vaak. Veel breder assortiment en vooral het vlees is veel lekkerder dan in NL.
Gaan we eens in het half jaar ofzo, oto volladen . Lekkere broodmixen voor brood te bakken heb je er.

In NL vind ik de salades lekker (oude kip kerrie, eiersalade, brie, blauwe kaas, kruidenboter). En die ciabatta met walnoten is echt super. Schultenbrau ook.
pi_32802455
Ik koop nogal veel bij de Aldi, bijna al mijn boodschappen [alleen geen vers brood, de voorgebakken ciabatta daarentegen is heerlijk! zoals veel dinge, ook de kartoffelsalade bijvorbeeld met creme fraiche]
Je kunt je karretje lekker vol laden met vanalles en dan kost het nog geen biet. Mijn winkel!
pi_33213516
Ik koop ook bijna alles bij de Aldi, vooral de diepvries waren, zoals garnalen, biefstuk, eend, kotelettos etc zijn heerlijk! Ook de groente zijn goed (blik of vers) en de wafels zijn lekker...Ook de toetjes zijn lekker en goedkoop, de jus d'orange en het appelsap, zelfs de limonade vind ik lekker.

Een tip voor de Lidl zijn de garnalen kroketten trouwens: yummie!
pi_33214216
Edit: Dit is geen ONZ

[ Bericht 83% gewijzigd door Martijn_77 op 19-12-2005 23:06:14 ]
  maandag 19 december 2005 @ 12:59:49 #144
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_33215048
Edit: Dit is geen ONZ

[ Bericht 92% gewijzigd door Martijn_77 op 19-12-2005 23:06:25 ]
pi_33244343
Golden power
Chocolate chips cookies
soms chips

Ja, is goed te doen...Aldi!
pi_33264042
De mozzarella pizza is ook heel jammie!!
  woensdag 21 december 2005 @ 00:56:34 #147
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_33264112
Samsonkoeken
Zo niet, dan toch...
pi_33264146
basilicumplantje
groeit als kool dat spul en de gehele keuken ruikt nu lekker
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_33265694
afbakbroodjes: croissants en harde broodjes
eendenborst
kalkoenfilet
pindakaas
toiletpapier
friet
gemengde sla
gerookte zalm
pizzabroodjes
aardappelen
uien
eieren
bier
tiramisu: valt het jullie ook op hoeveel alcohol hierin zit? hehe echt niet goed voor kleine kinderen hoor
olijfolie
kaas
melk
siroop
thee
  woensdag 21 december 2005 @ 03:52:55 #150
67194 wimmel_1
Intentionally Left Blank
pi_33265711
volgende keer alleen nog de zuivel proberen
Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')