A&U Vloeronderhoudquote:Op maandag 18 mei 2009 18:44 schreef realbase het volgende:
bij wie ? ( niet dat het bij mij nog zin heeft, kga toch weg ) maar uit interesse ?
heb je een adres toevallig ???quote:Op maandag 18 mei 2009 20:54 schreef Belana het volgende:
net een prijsopgave gekregen, wanneer het meer is als 6 m2 en er zijn geen scheuren dan komt het op 80 euro de m2, als het minder is 90. Ik vind het wel meevallen.
Klopt wel aardig, maar randen (per m1), dorpels (per stuk) en ondervloer (cement smeervloertje) zijn dan allemaal extraquote:Op maandag 18 mei 2009 18:45 schreef realbase het volgende:
ps, terazzo gaf mij ooit eens een prijs af voor ongeveer 100 euro de m2 .. dus die 1300 en 2600 vind ik wat duur ? ( maar goed , misschien zit ik er naast )
valt mee, kijk maar,je moet niet schikken, want dan ghebeurd er nooit wst, het komt uiteindelijk allemaal wel goedquote:
ziet er nu wel erg mooi uit..quote:Op zondag 17 mei 2009 08:47 schreef TheSilencer het volgende:
[..]
Valt me mee! Ik heb 2600 betaald voor 9m2 (wit met zwarte rand en drie dorpels). Ben wel erg benieuwd naar je bevindingen. Onze vloer was er té erg aan toe (scheuren, héél véél lijmresten) en lag 6 cm te laag t.o.v. de nieuwe vloer in de kamer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, als dat is gebaseerd op de eerste foto's die je stuurde ... ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef Charisma het volgende:
ik heb een voorlopige offerte gehad, voor 1 x 2 m !!! 900 euro !!!
niet te geloven zeg![]()
ik ga het zelf maar eerst proberen zo goed mogelijk schoon te krijgen
nee, niet op de eerste maar op de laatste die al schoongemaakt zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 07:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, als dat is gebaseerd op de eerste foto's die je stuurde ... ?
Affijn, je bent al goed bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |