De verloren zoonquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
GIJSSSSSSSSSSSSJEEEEEEESSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het dan??????
k*nkerwerk![]()
![]()
He lekker... dan zit je daar met je vliegangst in dat vliegtuigquote:
nope.... ben mijn mail aan het doorkijken....quote:
Niets aan het handje hoorquote:
penisssssssssssssssssssssquote:
Kutpikquote:
Nee idd,... doodnormale zaak idd !quote:
Geen zin in hequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:19 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nope.... ben mijn mail aan het doorkijken....![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Waar is M$ nu weer mee bezig..... 360-tige X-files shitWat gaan ze nu weer aankondigen:
http://www.thebeginningisnigh.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hahaha, nee, dat niet, maar een vliegtuig klan wel verder met één kapotte motor hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,... doodnormale zaak idd !
Weer zo'n vage site ...quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:20 schreef Chocobo het volgende:
Waar is M$ nu weer mee bezig..... 360-tige X-files shitWat gaan ze nu weer aankondigen:
http://www.thebeginningisnigh.com/
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar de vraag is hoe komt dit.... lijkt me veel belangrijker dan het daadwerkelijk kunnen vliegen met 1 motor !quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hahaha, nee, dat niet, maar een vliegtuig klan wel verder met één kapotte motor hoor
Het viel me idd erg op.... ze zijn erger dan mijquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb pas 1 keer met je gegamed en toen kon ik je niet eens verstaan![]()
Ben je vergeten
Ik zie jou al zitten op die stoel en jezelf die vraag hardop vragen inderdaadquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is hoe komt dit.... lijkt me veel belangrijker dan het daadwerkelijk kunnen vliegen met 1 motor !
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het viel me idd erg op.... ze zijn erger dan mij ik
Ik zit zwaaar te gniffelen hier.... !quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik scroll nu al 3x langs deze foto... tis er weer 1 hoor
Een kanariepiet ofzoquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is hoe komt dit.... lijkt me veel belangrijker dan het daadwerkelijk kunnen vliegen met 1 motor !
Alle waardenvolle spullen weer in de kluis doet, want de neger is back in townquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het dan??????
k*nkerwerk![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Een menig gijsjes zal er geld voor over hebben om jou hoofd te zien tijdens deze vluchtquote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:11 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe is het dan??????
k*nkerwerk![]()
![]()
Sterker nog... ik heb zo'n hoofd gezien tijdens het vliegen.. bijna 2 uur achter elkaarquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:33 schreef Quinny het volgende:
[..]
Een menig gijsjes zal er geld voor over hebben om jou hoofd te zien tijdens deze vlucht
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Sterker nog... ik heb zo'n hoofd gezien tijdens het vliegen.. bijna 2 uur achter elkaar
Yep, alleen weet ik even niet waar die nu ligtquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij loopt ook rond met je mobieltje?
Zooooooooooooooo dan HAHAHAHAHAHAquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:30 schreef Quinny het volgende:
[..]
Alle waardenvolle spullen weer in de kluis doet, want de neger is back in town
Dag schat
Nee nog geen baby![]()
quote:
Wel typies een vrouw iets om een rode bh te dragen onder een rood pakquote:
Hoe is het schat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:41 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wel typies een vrouw iets om een rode bh te dragen onder een rood pak
en weer een note erbij voor chocoboquote:
WHOEHAAHAHAHAHAHAHAHAquote:
volgens mij heeft ie echt geeen ideeee... mmmm leuke tribal... gaaf... cool... die wil ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap sommige mensen echt niet.... wat doet die neger nou met dat shirtZou die het uberhaupt weten !!
Ja,.. en dan een sarcastische Amerikaanse toerist... he jij ziet er leuk uit... mag ik een foto maken?quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:44 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie echt geeen ideeee... mmmm leuke tribal... gaaf... cool... die wil ik
Tam heeft een nieuwe nu, die oude had nog wel eens moeite om bereikbaar te zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Yep, alleen weet ik even niet waar die nu ligt
Dank jequote:
Hahahaha... hij koopt ook een souvenier uit het westenquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:42 schreef Chocobo het volgende:
Ik snap sommige mensen echt niet.... wat doet die neger nou met dat shirtZou die het uberhaupt weten !!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tam heeft een nieuwe nu, die oude had nog wel eens moeite om bereikbaar te zijn
lulquote:
quote:
De tyfus... Gaat serieus nergens meer over... Orkanen in dat deel van de wereld, overstromingen en bevingen in Azië, wat krijgt Europa te voorduren binnenkort?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_zuiden_van_VS.html
Die mensen krijgen ook geen rust daar hoor
Overstromingen door harde regenval, verzwakte dijken, en na de winter weer overstromingen door de massa sneeuw die er gaat vallen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De tyfus... Gaat serieus nergens meer over... Orkanen in dat deel van de wereld, overstromingen en bevingen in Azië, wat krijgt Europa te voorduren binnenkort?
Wil van Allahquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ik vind m maar een ongeinspireerde eikel hoor... Dit is nu al de 3e orkaan, verzin anders eens wat nieuws joh, kut Allahquote:
het blijft natuurlijk wel een marok hèquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind m maar een ongeinspireerde eikel hoor... Dit is nu al de 3e orkaan, verzin anders eens wat nieuws joh, kut Allah
Ze zitten ook gewoon bijna zonder namen voor die dingen he... zoveel komen er daar...quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Wilma nu al ja, das bijna de laatste, en we moeten nog 3 maandenquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ze zitten ook gewoon bijna zonder namen voor die dingen he... zoveel komen er daar...
Amerika
Ik vind dat lijstje toch wel zo'n flauwekul he.. verzin je toch gewoon een nieuwe naam? Of komen ze niet op dat idee... nu gaan ze verder straks met Alphaquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wilma nu al ja, das bijna de laatste, en we moeten nog 3 maanden
Als die dan ook een stukje Marokko mee pakt ... top!!quote:
Nee?quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:34 schreef silver-surfer het volgende:
Dan ben je ook hardcore hoor
[afbeelding]
Je draagt inderdaad wel duidelijk uit wat je gedachte's zijnquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown's trouwfoto'sDie Hummer
![]()
Renske
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je draagt inderdaad wel duidelijk uit wat je gedachte's zijn
(moest ff klikken op je afbeelding om te zien)
Dat kan eeeeeeeeeeecht nietquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:26 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het viel me idd erg op.... ze zijn erger dan mij
Brownie,klootzak, je bent weer terugquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:51 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
ja.... daar kan je niet meer omheen nee
O-Rens MSN Spacequote:
Ja behoorlijk ja... je zal moeten solliciteren met zo'n handquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je draagt inderdaad wel duidelijk uit wat je gedachte's zijn
(moest ff klikken op je afbeelding om te zien)
quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Brown's trouwfoto'sDie Hummer
![]()
Renske
belgiëquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Brownie,klootzak, je bent weer terug
Waar ging de reis eighenlijk naartoe?
quote:
Ja, ze zit niet voor niets in mn MSN lijst nuquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
stalker
heeft ze daar foto's geplaatst dan???
ANDERS PAAS JE DE LINK FF!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 11:58 schreef mr_Brown het volgende:
[..]![]()
stalker
heeft ze daar foto's geplaatst dan???
ook ff snel kijken
werkt dit??quote:
WHAHAHAHAHAquote:Op maandag 17 oktober 2005 11:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geen idee, ben zelf niet zon stalker.
tegelijk toegevoegd ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, ze zit niet voor niets in mn MSN lijst nu![]()
Haiquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:21 schreef O-Ren het volgende:
Goedemiddag lieve gijsjes
Daar zijn we weer.helaas is het gewone leven weer begonnen
nee dusquote:
Haaaaaaaaaiquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:21 schreef O-Ren het volgende:
Haiquote:
Hoi lieverd....quote:
mensen die jou niet in de lijst hebben kunnen dat niet zien denk....quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:30 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Bij mij wel hoor![]()
Krijg je mijn Space
terug in je mandquote:
Nee nog nietsquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:32 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hai
Nog steeds niks he schatjammer.......
Hoe is het met mijn kleine vriendje? NEE
quote:
Geweldige foto's! Zelfs Brown kijkt vrolijkquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:34 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Hoi lieverd....
Mooi he de foto's ben er zo blij mee![]()
serieus.... zou helemaaaaal gek worden als ik jou was...quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee nog nietsVolgens mij luistert dat kind teveel naar Daan. Als ik vraag aan de baby kom er nou eens uit! Zegt het vast en zeker NEE
Met Daan gaat alles lekker nu
Ik ben er ook bang voor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:36 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nee nog nietsVolgens mij luistert dat kind teveel naar Daan. Als ik vraag aan de baby kom er nou eens uit! Zegt het vast en zeker NEE
Met Daan gaat alles lekker nu
Daan is even bij opa en oma mag die daar lekker nee-en en mijn-enquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:39 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor.![]()
Dat nee van die jongen![]()
om gek van te worden
Maar ik houd van hem![]()
Nee, isse mijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:39 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
serieus.... zou helemaaaaal gek worden als ik jou was...![]()
volgens mij word jij dat ook
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:44 schreef kepler het volgende:
ik ben twee en ik zeg nee!
Neequote:Op maandag 17 oktober 2005 12:47 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Haaaaaaiiiiiquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:21 schreef O-Ren het volgende:
Dat stelen van mijn portomonee ook altijd... vind overal muntjes.... in de plantenbak, in zijn speelgoedmand,............quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:46 schreef Quinny het volgende:
[..]
Daan wil je wat drinken? Nee!
Daan kom schoenen aan, we gaan naar buiten! Nee!
Daan wil je 100 euro? "stilte"
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat stelen van mijn portomonee ook altijd... vind overal muntjes.... in de plantenbak, in zijn speelgoedmand,............
Vond laatst 2 euro onder de bankOh,.. en ik heb opzekers een munt opgezogen maar ik weet niet hoeveel.... het klonk duur iig
![]()
quote:Om de "hug" te geven beschikt het shirt over sensoren en een techniek die het gevoel van de streling op het lichaam imiteert. De gever bepaalt waar de streling gegeven wordt, hoe krachtig deze is en hoe lang hij duurt. Telefonisch (voor de prijs van een sms'je) wordt de streling doorgegeven aan de Bluetooth-telefoon van de ontvanger. Deze telefoon - waarop wat Java-software geïnstalleerd moet worden - geeft de hug draadloos door aan het t-shirt die de knuffel op zijn beurt weer doorgeeft aan de drager.
Beide personen moeten natuurlijk wel zo'n shirt dragen. Om een hug te geven hoef je dan alleen over de gewenste plek op je eigen shirt te strelen en de naam van de ontvanger te fluisteren. De kracht en duur van de streling, de temperatuur van de huid en de hartslag van de knuffelgever worden opgemeten en op het shirt van de ander gereproduceerd. Heeft slechts één van beiden zo'n shirt dan geschiedt het geven of ontvangen van de knuffel via een sms-tekstberichtje. Maar dat is natuurlijk lang niet zo leuk als een echte virtuele knuffel.
De sensoren en het mechanisme dat de knuffel op het lichaam reproduceert kunnen uit het shirt worden verwijderd zodat het shirt kan worden gewassen. Na een wasbeurt kunnen ze weer eenvoudig worden teruggeplaatst.
Het F+R Hugs shirt moet eind 2005 op de markt komen tegen een prijs van circa 200 euro per stuk.
Je wil hem hebben hequote:Op maandag 17 oktober 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Najaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Najaaaaaaaaaaaaaaa
Goed altenatief voor als je geen vriendin hebt, allemaal sms-jes naar jezelf sturenquote:Op maandag 17 oktober 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Najaaaaaaaaaaaaaaa
Alleen als Quinny er ook een neemtquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Najaaaaaaaaaaaaaaa
Schat ik hou van jequote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen als Quinny er ook een neemt
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik hou van je![]()
![]()
zit weer bijna te janken hierzo, kut hormonen![]()
Wanneer krijgen we hem binnen eigenlijk?quote:
Geen idee,... het is jouw buikquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:07 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wanneer krijgen we hem binnen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ach gaat het wijfiequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik hou van je![]()
![]()
Dan zou je chronisch smsjes ontvangen!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:00 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ben blij dat er geen sensoren op de tieten zit
*knuffel*quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Quinny het volgende:
[..]
Schat ik hou van je![]()
![]()
Die humor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan zou je chronisch smsjes ontvangen!!
Ja hoor. Ben gewoon een beetje emo de laatste dagenquote:
Ik snap hetquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja hoor. Ben gewoon een beetje emo de laatste dagen
Ik was serieus grote uber klootzak!!quote:
Ik geef dan alleen mijn nummer aan een Robbie Williams enzo....quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:10 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Dan zou je chronisch smsjes ontvangen!!
Ah B's penispuffer is er ookquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee,... het is jouw buikOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik was serieus grote uber klootzak!!
Zeker weer zijn deo vergeten vanmorgenquote:
Ja dan wil ik ook wel zo'n shirt.....quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik geef dan alleen mijn nummer aan een Robbie Williams enzo....
* Chocobo ziet Surfer's ondertussen pulserende pik kleiner wordenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik knuffel je desnoods met geweldquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:20 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zeker weer zijn deo vergeten vanmorgen![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ah B's penispuffer is er ook![]()
Over mijn kleine skeletten lijk dikke klootzak !quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ik knuffel je desnoods met geweld![]()
Na de bevalling dan
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:21 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Ja dan wil ik ook wel zo'n shirt.....![]()
Inge de Bruijn heeft opzeker zo'n shirt gekocht nu!!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:16 schreef Quinny het volgende:
[..]
Thanks!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Over mijn kleine skeletten lijk dikke klootzak !
Zitten jullie naakt daar op je werk dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
* Chocobo ziet Surfer's ondertussen pulserende pik kleiner worden
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:25 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik ga dan zelfs een sensor voor op je lippen ontwikkelen![]()
Surfer is zo dik.... die zit altijd naakt.... vet komt overal vandaan. Enkels, buik, rits,.... geen kledingstuk houd hem !quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zitten jullie naakt daar op je werk dan?
Dan krijgt zelfs Noot mijn nummerquote:
Gelukkig niet... moet Sjo nu al af en toe uit zijn toetsenbord naar boven halen!quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Zitten jullie naakt daar op je werk dan?
quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gelukkig niet... moet Sjo nu al af en toe uit zijn toetsenbord naar boven halen!
quote:
quote:
Zelfvertrouwen +5quote:
Neeeee,... mijjjjnnnquote:
Ga jij eens aan het werk... je hebt vast nog wel een hoop ongelezen mailquote:
nope..... alles wat zakelijk is.... geselecteerd en shift-deletequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:34 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ga jij eens aan het werk... je hebt vast nog wel een hoop ongelezen mail
Gijs jouw vingers passen niet eens in een liftschacht !quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:28 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Gelukkig niet... moet Sjo nu al af en toe uit zijn toetsenbord naar boven halen!
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nope..... alles wat zakelijk is.... geselecteerd en shift-delete![]()
Jij kan staand nog de pas invoer van de pinautomaat inlopen..quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs jouw vingers passen niet eens in een liftschacht !
Post even die twee foto's pleasequote:Op maandag 17 oktober 2005 13:37 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
nope..... alles wat zakelijk is.... geselecteerd en shift-delete![]()
eigenlijk 5 minuten na binnenkomst alquote:
jezus wat irritant is dit hequote:
hou nou op manquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Jij kan staand nog de pas invoer van de pinautomaat inlopen..
Huh?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Teeeering..... dit is best ergquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die vingers in die liftschacht vond je wel leuk zekerquote:
kom dan goed terug eiquote:
Ik wist ff niks beters hoorquote:
whahahaha,... ik hoor het je zeggen. Nee gek genoeg was die niet leuk maar ik zie altijd een shop voor me als ik je pest.... moet dan zo lachenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:49 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Die vingers in die liftschacht vond je wel leuk zeker
Ehhh,... niet aan denken niet aan denken niet aan denkenquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef Quinny het volgende:
Op dit moment met de tune van "vergeet je tandenborstel niet" show in mijn hoofd zit.
Fuck... hoe ging die ook al weer??quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef Quinny het volgende:
Op dit moment met de tune van "vergeet je tandenborstel niet" show in mijn hoofd zit.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:52 schreef Quinny het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ehhh,... niet aan denken niet aan denken niet aan denken![]()
Ik weet hem niet meer maar hij staat vla............................ laat maar..... heb hem
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ehhh,... niet aan denken niet aan denken niet aan denken![]()
Ik weet hem niet meer maar hij staat vla............................ laat maar..... heb hem
Denk maar aan geen sex vanavond en je weet hem weerquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:55 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Fuck... hoe ging die ook al weer??![]()
Ooooohhh jaaaa....quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Denk maar aan geen sex vanavond en je weet hem weer
quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:58 schreef Quinny het volgende:
[..]
Denk maar aan geen sex vanavond en je weet hem weer
Nog leuke mail om door te sturen??quote:
Dat hoofd van jou al jullie mannen weer verloren hadden van onsquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:00 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ooooohhh jaaaa....![]()
![]()
Ik heb hem ook nu...
Weer verloren ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat hoofd van jou al jullie mannen weer verloren hadden van ons![]()
Ik mis B en Struikquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:04 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dat hoofd van jou al jullie mannen weer verloren hadden van ons![]()
Maar genoeg onderlingen humor weer, anders vinden de andere gijsjes ons niet meer lief dadelijk![]()
Hier moet ik even over nadenken....,quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:17 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Ah B's penispuffer is er ook![]()
Nummer een in vals spelen is Sjo en die zat toch echt bij jullie in het team.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weer verloren ook![]()
.....
Jullie speelde vals
Gaat niet... dan zit er nog maar 1...quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis B en StruikEn waar is 'geen 360' eigenlijk... ook al de hele dag niet gezien !
Goed zo!!quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken....,
Struikje mail je adres eens even naar Sjo of mijquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:07 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Hier moet ik even over nadenken....,
Die slow motionquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:08 schreef Quinny het volgende:
[..]
Nummer een in vals spelen is Sjo en die zat toch echt bij jullie in het team.
Jaquote:
Idd weer verloren......quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Weer verloren ook![]()
.....
Jullie speelde vals
dat was ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja
En dat niet door hebben van die dobbelstenen van jou![]()
Dat was oom Tom hoor ...quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ja
En dat niet door hebben van die dobbelstenen van jou![]()
We stonden wel flink achter ja...quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:11 schreef O-Ren het volgende:
[..]
Idd weer verloren......
Wij speelden op zeker niet vals![]()
Was de laatste dag ook zo'n beetje, toen je er achter kwam ...quote:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef mr_Brown het volgende:
ff een paar foto's ....
morgen zal ik er meer posten...
[afbeelding]
die Daan....de ringen overhandigen in het gemeentehuis.... maar hij deed het wel
![]()
[afbeelding]
ze twijfelt nog
[afbeelding]
wat een auto zeg![]()
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef mr_Brown het volgende:
ff een paar foto's ....
[afbeelding]
die Daan....de ringen overhandigen in het gemeentehuis.... maar hij deed het wel
![]()
[afbeelding]
ze twijfelt nog
[afbeelding]
wat een auto zeg![]()
![]()
Eersteb wat ik doe als ik thuis komquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Struikje mail je adres eens even naar Sjo of mij
Eerste wat ik doe als ik thuis komquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe als ik thuis komquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:09 schreef Quinny het volgende:
[..]
Leuk stelquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:17 schreef mr_Brown het volgende:
ff een paar foto's ....
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
ze twijfelt nog
[afbeelding]
wat een auto zeg![]()
![]()
Anders doe je het meteen even als je thuiskomt?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:49 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Eerste wat ik doe als ik thuis kom![]()
![]()
Ik ben gewoon hier joh Smurfquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik mis B en StruikEn waar is 'geen 360' eigenlijk... ook al de hele dag niet gezien !
Ik ga ookquote:
Thanks Gijs !quote:Op maandag 17 oktober 2005 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Quinny/Sjo, jullie hebben mail
Ja en de rest van die cunts ook
val ik daar ook onder? heb iig geen mailquote:Op maandag 17 oktober 2005 17:12 schreef -Struikrover- het volgende:
Quinny/Sjo, jullie hebben mail
Ja en de rest van die cunts ook
Jij hebt mij een paar maanden geleden geblockt omdat je geen 20 mailtjes wildequote:Op maandag 17 oktober 2005 18:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
val ik daar ook onder? heb iig geen mail
Ik kreeg alleen een filmpje met eenquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:12 schreef Magneet het volgende:
val ik daar ook onder? heb iig geen mail
quote:In the past we've claimed that each car in PGR3 is made of about 80,000 polygons on average. To put this in perspective, we previously used about 10,000 per car in PGR2... that's an eight fold increase from our last game. Appropriately enough, some were sceptical about this number, especially given the enhanced shading and lighting we're incorporating into the game in addition to the increased number of polygons. So, I took it upon myself to head over to the car artists, and found out for myself exactly how many polys we were pushing per car. The results were surprising... therefore I'd like to take this opportunity to apologise to all gamers who were expecting 80,000 triangles in PGR3. I can conclusively reveal that in fact we do NOT have 80,000 polygons on average per car.
It's actually closer to 96,000
ik block niemandquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij hebt mij een paar maanden geleden geblockt omdat je geen 20 mailtjes wilde
nu heb ik je email niet meer
*strol uit adresboek delete*quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen een filmpje met een![]()
Ik word een beetje strontziek van al die 600 adressen die iedereen gebruikt inderdaad:quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
*strol uit adresboek delete*
whahaha not been collected for 35 days ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik word een beetje strontziek van al die 600 adressen die iedereen gebruikt inderdaad:
This message was created automatically by mail delivery
software. A message that you sent could not be delivered
to all of its recipients.
The following message, addressed to 'williams@williams.demon.nl',
failed because it has not been collected after 35 days
Here is a copy of the first part of the message, including
all headers.
zeker net zen brommerrijbewijs gehaaldquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:46 schreef Bastard het volgende:
Net hard gelachen weer zeg...
Gaan we de hond uitlaten, bal mee, grasveld op lopend.
Komt er een kind van een jaar of 15/16 uit de deur, vader er bij.. kind neemt plaats op een mooie rode Tomos.
Helm op, ingesnoerd, brommert starten..
Rijdt ie over het grasveld naar ons toe, vol gas he. En ik zeg tegen Tam, moet je opletten, die glijdt zo op zn bek...
En ja hoor, wil een bocht maken, glijdt ie zo onderuit met zn moeder dr Tomos.
"OEFFFF... OEOEOE.. fffftttt ftttttt
Krabbelt overeind, zn vizier helemaal beslagen van de adem![]()
Snel dat vizier open.. lucht happen
He lekker, hele weg gegniffeld erom.
Ik heb er maar twee hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
Ik word een beetje strontziek van al die 600 adressen die iedereen gebruikt inderdaad:
quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
This message was created automatically by mail delivery
software. A message that you sent could not be delivered
to all of its recipients.
The following message, addressed to 'williams@williams.demon.nl',
failed because it has not been collected after 35 days
Here is a copy of the first part of the message, including
all headers.
Email adres bestaat ook niet meer, ik zit al 2 maanden bij een andere providerquote:Op maandag 17 oktober 2005 18:49 schreef Magneet het volgende:
[..]
whahaha not been collected for 35 days ookde paar adressen die ik uitgeef worden iedere dag gechecked
Ik heb geen zin vandaag...quote:
je weet toch hoe die is....quote:
kben wakkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
+5 scherpte op de vroege ochtend.
Het is weer die tijd van het jaar. In het donker naar het werk, in het donker weer naar huis.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef Bastard het volgende:
Hou op.. ik heb het licht zien worden.
zooo fucking irritant is dat hèquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
je voelt je net een molquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van het jaar. In het donker naar het werk, in het donker weer naar huis.
Tis wel mooi ja.. op een heldere dag, ik was me er in ieder geval ook meer bewust van.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
zooo fucking irritant is dat hè
maar wel een mooi gezicht vind ik
Wel lekker met films kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van het jaar. In het donker naar het werk, in het donker weer naar huis.
Ik heb gewoon zon nodig! Batterijen opladen!quote:
MOOOOOOOOND GIJSquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:08 schreef -Struikrover- het volgende:
*gunt*
Ja man.. mijn wekker ging al om 06.00quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Studentenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vroeg opgestaan ondanks verjaardagsfeestje van huisgenootje (), op tijd op de faculteit om te werken aan onze opdrachten, groepsgenoten afwezig
![]()
Tyfuslijers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |