Hmm, verrektquote:Op maandag 17 oktober 2005 13:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, dieper is lekkerder..
Reken maar van yes...knieen optrekken en tot aan de wortel zoals eerder gememoreerd...quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:40 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, dieper is lekkerder..
als ze de benen zover uit elkaar kan doen en het vet niet na beneden gaat hangen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat als zij bovenop zit het al een hoop scheelt. Of doggy-style inderdaad, something like that. Probeer gewoon wat, je hoeft je niet te schamen als een probeersel niet lukt
Gedeeltelijk mee eens, máár goh wat ik het lekker als het wél zou kunnen, nietwaar?quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een gelul. Dat een meid nu een beetje dikker is dan de vorige heeft met "lekkerheid" geen zak te maken. Mijn vorige vriendinnen (en m'n ex-echtgenote) waren allemaal nogal stevig, mijn huidige vriendin is ook tegen de 100 kilo (bij 1.68). Het is gewoon een kwestie van oefenen.
Niet om lullig te doen; maar zeg je dit niet slechts omdat jijzelf misschien aan de dikkere kant bent, en daardoor alleen 'soortgelijke' dames krijgt? Met slank is niets mis, dun/anorexia achtig wél ja.quote:En ja; ik heb "ervaring" met van die slankere modellen, zeg maar knokenzakken, wat ik dus helemaal niet zo geweldig vind.
Ook eens, gedeeltelijk, maar dan nog is sporten zeker niet verkeerd. Gewoon HET PROBLEEM aanpakken.quote:Het is geen kwestie van je lul er zo diep mogelijk inprakken, je moet samenwerken. Samen uitvissen wat voor jullie beiden prettige is. Doggy-style is een optie, maar elke dag doggy-style is zo onpersoonlijk, omdat je haar dus niet kunt aankijken. Bovendien is het voor veel dikkere vrouwen tamelijk belastend voor de knieeën.
mijn god. ik ben 15% langer en ik weeg 15% minder. dat moet wel ernstig zijn dus.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
tegen de 100 kilo (bij 1.68).
Ik heb dat probleem ook wel, ik ben 63 kilo bij 1.78. Maar ik val gewoon niet op dikke dames. Ik zeg ook niet dat 'de dikkere dames' nu afvallen moeten, maar ze moeten niet zeuren over hun overgewicht en dat er niets aan te doen is etc.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oja: Voor Kippetje3... Ikzelf ben dus niet dik. Ben eerder te mager. Ongeveer 65 kilo bij 1.72. En 35,jaar, terwijl m'n vriendin er 25 is.
Daar heb ook ik een hekel aan, maar er zijn genoeg dingen die anders kunnen (boodschappen met de voet doen, veel lopen, goed op je voeding letten etc). En ik zeg niet dat het een probleem is (alhoewel, echt goed voor de knieën zal het niet zijn, evenals de gezondheid opzich én het ziet gewoon een stukje minder aantrekkelijk uit (voor de een minder dan de ander) wat bij het zelfvertrouwen ook niet echt helpen zal.quote:En een beetje sporten is niet verkeerd, inderdaad. Zolang het geen obsessie wordt "om maar zo snel mogelijk zoveel mogelijk af te vallen". Daar red je 't niet mee. En wie zegt dat het een probleem moet zijn als je vriendin iets zwaarder gebouwd is dan de huidige mode tegenwoordig voorschrijft?
Absoluut niet, maar als je je houd aan simpele dingen (dus geen mega streng dieet etc, en dagelijks de sportschool betreden wat vaak amper nut heeft) dan zal het op zijn tijd allemaal minder worden. Dus beetje opletten op je voeding en regelmatig bewegen kan nooit kwaad.quote:En dan nog: Wat zal er het eerste "wegsmelten" bij een teveel aan sport? Niet het buikje kan ik je zeggen, maar de borsten, omdat die voor het grootste deel uit vet bestaan. En als die krimpen, gaan ze hangen. Ook niet leuk
sorry maar 1.68 is klein voor een dame, en dan 100 kilo is erg veel. Haar bmi is 35 en overgewicht begint bij bmi 26 / 27. mijn inziens moet je vriendin dus een aardig tonnetje zijn. zijn idd mannen die dat lekker vinden maar dat kan ook weer een afwijking zijn. dik zijn is gewoon onnatuurlijk en dikke mensen zijn lichamelijk ten dode opgeschreven als ze niks doen. daarnaast is diabetes ook niet echt leuk, en het altijd loerende gevaar van een hartaanval. laat staan dat die mensen lichamelijk zwak zijn en sociale activiteiten bemoeilijkt worden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een gelul. Dat een meid nu een beetje dikker is dan de vorige heeft met "lekkerheid" geen zak te maken. Mijn vorige vriendinnen (en m'n ex-echtgenote) waren allemaal nogal stevig, mijn huidige vriendin is ook tegen de 100 kilo (bij 1.68).
typische opmerking van dikke mensen. ik ken dus niemand maar dan ook niemand uit mijn vriendengroep/omgeving die valt op anorexia-mensen. de dames waar mijn vrienden en omgeving op valt varieert van een gezond slank figuur tot wat meer rondere vormen. en beetje kont is ook niet verkeerd. maar als het vet in van die kwabben eraan hangt dan word het wel vies.quote:Het is gewoon een kwestie van oefenen. En ja; ik heb "ervaring" met van die slankere modellen, zeg maar knokenzakken, wat ik dus helemaal niet zo geweldig vind.
quote:Het is geen kwestie van je lul er zo diep mogelijk inprakken, je moet samenwerken. Samen uitvissen wat voor jullie beiden prettige is. Doggy-style is een optie, maar elke dag doggy-style is zo onpersoonlijk, omdat je haar dus niet kunt aankijken. Bovendien is het voor veel dikkere vrouwen tamelijk belastend voor de knieeën.
waarom gaan dikke mensen dan niet gewoon wat aan hun levenstijl doen?quote:Moet er wel bijzeggen dat veel dikkere vrouwen zich wat ongemakkelijker voelen, juist door de niet aflatende stroom van opmerkingen van anderen over haar dikte. Daardoor zijn ze - vooral in 't begin - wat onzekerder over zichzelf, zo van "Zou hij me wel aantrekkelijk vinden?". Laat haar eerst eens merken dat haar dikte geen issue is voor jou, dat je 'r toch graag ziet, ongeacht wat anderen zouden zeggen. Leer haar te ontspannen als ze bij jou is. Niet helemaal ontspannen, natuurlijk, anders krijg je het zoutzak-effect waarmee ze helemaal niks durft. Plastisch gezegd: Lul erin en daarna maar es vragen of ze wat kan knijpen met 'r kutje. Moet jij eens kijken hoe gezellig het wordt in bed.
afvallen is toch echt de beste manier om goede sex te hebben hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vraagt TS om tips hoe z'n vriendin moet afvallen? Nee, toch?
Hij vraagt om tips voor de SEKS.
Dit topic gaat een beetje de andere kant op nu.
Moet je wel goede sex KUNNEN hebbenquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, Dark Dancer, je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
De beste manier van afvallen is goede sex hebben
Wederom: bekken kantelen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:42 schreef Positivity het volgende:
Onze sex is prima hoor. Dus zij bovenop dan kom ik het diepste? We hebben dat wel eens geprobeerd maar ze stuntelt dan altijd een beetje om hem erin te krijgen. En hij glipte eruit.
Yup weet ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 15:45 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Wederom: bekken kantelen.
En oefening baart kunst en seks baart andere dingen
Stop jij hem er toch in, zij lekker bovenop, tegen je eikel aan, jij richt, zij zakt, no prob...quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:42 schreef Positivity het volgende:
Onze sex is prima hoor. Dus zij bovenop dan kom ik het diepste? We hebben dat wel eens geprobeerd maar ze stuntelt dan altijd een beetje om hem erin te krijgen. En hij glipte eruit.
Helemaal mee eens. Heren...als jullie geen "echte" tips hebben voor de TS open dan een eigen topic. Kunnen jullie daar lekker met zn allen bitchen over wat jullie niet aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Vraagt TS om tips hoe z'n vriendin moet afvallen? Nee, toch?
Hij vraagt om tips voor de SEKS.
Dit topic gaat een beetje de andere kant op nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |