abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31510549
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:40 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, dieper is lekkerder..
Hmm, verrekt

Nou goed, ik denk dat veel standjes vanzelfsprekend zijn. Probeer het eens uit, kussen, of op aanrecht en benen zoveel mogelijk uit elkaar, jij over haar heen liggen.. Denk dat je dan langzaam het toppunt van diepte bereikt?

Succes..
>> Lees de FAQ met betrekking tot je .tk site<<<
Fotoboek
Kippetje op MSN? Mail me eerst! ;')
pi_31511317
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 13:40 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Dat is het nou juist, dieper is lekkerder..
Reken maar van yes...knieen optrekken en tot aan de wortel zoals eerder gememoreerd...
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:20:30 #53
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_31511454
doggy
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_31511604
overgewicht en obesitas gaan ernstige problemen vormen in nederland!
engeland en amerika lopen al voor met dit probleem.
volgens mij was 14% van de jeugdigen al te zwaar. voor de volwassenen weet ik dit percentage zo niet meer maar die was ook al hoog in nederland.

daarnaast ligt er een taboe op overgewicht. erover praten gaat altijd in de richting van het beschermen van het dikkertje die zo zielig is.
dikke mensen zijn gewoon mensen met een slap karakter en vies. ik moet echt geen meid die te dik is of de neiging heeft om dik te worden. wil wel een meid die er goed uit ziet en als je gaat stappen niet om de 5 minuten moet zitten omdat ze uitgeput is.

daarnaast is sporten met de vriendin super

en dik zijn als ziekte is maar een paar %
Islam=facisme
  maandag 17 oktober 2005 @ 14:29:46 #55
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_31511677
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 15:24:20 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_31511707
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:29 schreef Mikkie het volgende:
Ik denk dat als zij bovenop zit het al een hoop scheelt. Of doggy-style inderdaad, something like that. Probeer gewoon wat, je hoeft je niet te schamen als een probeersel niet lukt
als ze de benen zover uit elkaar kan doen en het vet niet na beneden gaat hangen.

doggystyle lijkt me toch de beste keus.
Islam=facisme
pi_31511726
Wat een gelul. Dat een meid nu een beetje dikker is dan de vorige heeft met "lekkerheid" geen zak te maken. Mijn vorige vriendinnen (en m'n ex-echtgenote) waren allemaal nogal stevig, mijn huidige vriendin is ook tegen de 100 kilo (bij 1.68). Het is gewoon een kwestie van oefenen. En ja; ik heb "ervaring" met van die slankere modellen, zeg maar knokenzakken, wat ik dus helemaal niet zo geweldig vind. Het is geen kwestie van je lul er zo diep mogelijk inprakken, je moet samenwerken. Samen uitvissen wat voor jullie beiden prettige is. Doggy-style is een optie, maar elke dag doggy-style is zo onpersoonlijk, omdat je haar dus niet kunt aankijken. Bovendien is het voor veel dikkere vrouwen tamelijk belastend voor de knieeën.

Moet er wel bijzeggen dat veel dikkere vrouwen zich wat ongemakkelijker voelen, juist door de niet aflatende stroom van opmerkingen van anderen over haar dikte. Daardoor zijn ze - vooral in 't begin - wat onzekerder over zichzelf, zo van "Zou hij me wel aantrekkelijk vinden?". Laat haar eerst eens merken dat haar dikte geen issue is voor jou, dat je 'r toch graag ziet, ongeacht wat anderen zouden zeggen. Leer haar te ontspannen als ze bij jou is. Niet helemaal ontspannen, natuurlijk, anders krijg je het zoutzak-effect waarmee ze helemaal niks durft. Plastisch gezegd: Lul erin en daarna maar es vragen of ze wat kan knijpen met 'r kutje. Moet jij eens kijken hoe gezellig het wordt in bed.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_31511828
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Wat een gelul. Dat een meid nu een beetje dikker is dan de vorige heeft met "lekkerheid" geen zak te maken. Mijn vorige vriendinnen (en m'n ex-echtgenote) waren allemaal nogal stevig, mijn huidige vriendin is ook tegen de 100 kilo (bij 1.68). Het is gewoon een kwestie van oefenen.
Gedeeltelijk mee eens, máár goh wat ik het lekker als het wél zou kunnen, nietwaar?
quote:
En ja; ik heb "ervaring" met van die slankere modellen, zeg maar knokenzakken, wat ik dus helemaal niet zo geweldig vind.
Niet om lullig te doen; maar zeg je dit niet slechts omdat jijzelf misschien aan de dikkere kant bent, en daardoor alleen 'soortgelijke' dames krijgt? Met slank is niets mis, dun/anorexia achtig wél ja.
quote:
Het is geen kwestie van je lul er zo diep mogelijk inprakken, je moet samenwerken. Samen uitvissen wat voor jullie beiden prettige is. Doggy-style is een optie, maar elke dag doggy-style is zo onpersoonlijk, omdat je haar dus niet kunt aankijken. Bovendien is het voor veel dikkere vrouwen tamelijk belastend voor de knieeën.
Ook eens, gedeeltelijk, maar dan nog is sporten zeker niet verkeerd. Gewoon HET PROBLEEM aanpakken.
Fotoboek
pi_31511921
Oja: Voor Kippetje3... Ikzelf ben dus niet dik. Ben eerder te mager. Ongeveer 65 kilo bij 1.72. En 35,jaar, terwijl m'n vriendin er 25 is.

En een beetje sporten is niet verkeerd, inderdaad. Zolang het geen obsessie wordt "om maar zo snel mogelijk zoveel mogelijk af te vallen". Daar red je 't niet mee. En wie zegt dat het een probleem moet zijn als je vriendin iets zwaarder gebouwd is dan de huidige mode tegenwoordig voorschrijft?

En dan nog: Wat zal er het eerste "wegsmelten" bij een teveel aan sport? Niet het buikje kan ik je zeggen, maar de borsten, omdat die voor het grootste deel uit vet bestaan. En als die krimpen, gaan ze hangen. Ook niet leuk
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_31511966
quote:
tegen de 100 kilo (bij 1.68).
mijn god. ik ben 15% langer en ik weeg 15% minder. dat moet wel ernstig zijn dus.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_31512043
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Oja: Voor Kippetje3... Ikzelf ben dus niet dik. Ben eerder te mager. Ongeveer 65 kilo bij 1.72. En 35,jaar, terwijl m'n vriendin er 25 is.
Ik heb dat probleem ook wel, ik ben 63 kilo bij 1.78. Maar ik val gewoon niet op dikke dames. Ik zeg ook niet dat 'de dikkere dames' nu afvallen moeten, maar ze moeten niet zeuren over hun overgewicht en dat er niets aan te doen is etc.
quote:
En een beetje sporten is niet verkeerd, inderdaad. Zolang het geen obsessie wordt "om maar zo snel mogelijk zoveel mogelijk af te vallen". Daar red je 't niet mee. En wie zegt dat het een probleem moet zijn als je vriendin iets zwaarder gebouwd is dan de huidige mode tegenwoordig voorschrijft?
Daar heb ook ik een hekel aan, maar er zijn genoeg dingen die anders kunnen (boodschappen met de voet doen, veel lopen, goed op je voeding letten etc). En ik zeg niet dat het een probleem is (alhoewel, echt goed voor de knieën zal het niet zijn, evenals de gezondheid opzich én het ziet gewoon een stukje minder aantrekkelijk uit (voor de een minder dan de ander) wat bij het zelfvertrouwen ook niet echt helpen zal.
quote:
En dan nog: Wat zal er het eerste "wegsmelten" bij een teveel aan sport? Niet het buikje kan ik je zeggen, maar de borsten, omdat die voor het grootste deel uit vet bestaan. En als die krimpen, gaan ze hangen. Ook niet leuk
Absoluut niet, maar als je je houd aan simpele dingen (dus geen mega streng dieet etc, en dagelijks de sportschool betreden wat vaak amper nut heeft) dan zal het op zijn tijd allemaal minder worden. Dus beetje opletten op je voeding en regelmatig bewegen kan nooit kwaad.
Fotoboek
pi_31512099
quote:
Wat een gelul. Dat een meid nu een beetje dikker is dan de vorige heeft met "lekkerheid" geen zak te maken. Mijn vorige vriendinnen (en m'n ex-echtgenote) waren allemaal nogal stevig, mijn huidige vriendin is ook tegen de 100 kilo (bij 1.68).
sorry maar 1.68 is klein voor een dame, en dan 100 kilo is erg veel. Haar bmi is 35 en overgewicht begint bij bmi 26 / 27. mijn inziens moet je vriendin dus een aardig tonnetje zijn. zijn idd mannen die dat lekker vinden maar dat kan ook weer een afwijking zijn. dik zijn is gewoon onnatuurlijk en dikke mensen zijn lichamelijk ten dode opgeschreven als ze niks doen. daarnaast is diabetes ook niet echt leuk, en het altijd loerende gevaar van een hartaanval. laat staan dat die mensen lichamelijk zwak zijn en sociale activiteiten bemoeilijkt worden.
toch denk ik ook vaak als ik een dikke meid zie: " goh, als jij ff een half jaar fanatiek gaat sporten en je voeding aanpast dan ben je een lekkere meid"
quote:
Het is gewoon een kwestie van oefenen. En ja; ik heb "ervaring" met van die slankere modellen, zeg maar knokenzakken, wat ik dus helemaal niet zo geweldig vind.
typische opmerking van dikke mensen. ik ken dus niemand maar dan ook niemand uit mijn vriendengroep/omgeving die valt op anorexia-mensen. de dames waar mijn vrienden en omgeving op valt varieert van een gezond slank figuur tot wat meer rondere vormen. en beetje kont is ook niet verkeerd. maar als het vet in van die kwabben eraan hangt dan word het wel vies.
quote:
Het is geen kwestie van je lul er zo diep mogelijk inprakken, je moet samenwerken. Samen uitvissen wat voor jullie beiden prettige is. Doggy-style is een optie, maar elke dag doggy-style is zo onpersoonlijk, omdat je haar dus niet kunt aankijken. Bovendien is het voor veel dikkere vrouwen tamelijk belastend voor de knieeën.

sorry maar ik hou wel van een beetje fanatieke wilde sex. dus veel standjes, veel wisselen en de wat moeilijkere houdingen. ik heb ook geen zin om eerst een paar minuten te kutten voordat je er goed inzit. daarnaast lijkt me dat je een dikke dame ook niet goed diep kunt penetreren. (tot aan de wortel erin)
quote:
Moet er wel bijzeggen dat veel dikkere vrouwen zich wat ongemakkelijker voelen, juist door de niet aflatende stroom van opmerkingen van anderen over haar dikte. Daardoor zijn ze - vooral in 't begin - wat onzekerder over zichzelf, zo van "Zou hij me wel aantrekkelijk vinden?". Laat haar eerst eens merken dat haar dikte geen issue is voor jou, dat je 'r toch graag ziet, ongeacht wat anderen zouden zeggen. Leer haar te ontspannen als ze bij jou is. Niet helemaal ontspannen, natuurlijk, anders krijg je het zoutzak-effect waarmee ze helemaal niks durft. Plastisch gezegd: Lul erin en daarna maar es vragen of ze wat kan knijpen met 'r kutje. Moet jij eens kijken hoe gezellig het wordt in bed.
waarom gaan dikke mensen dan niet gewoon wat aan hun levenstijl doen?

-lichamelijk is een normaal figuur veel beter
en dan op psychisch sociaal vlak biedt het veel voordelen.
vrouwen met normaal postuur voelen zich zekerder, zullen sneller openhartig zijn dan teruggetrokken op de achtegrond, kunnen weer met fun winkelen en spul aanpassen wat ze echt mooi vinden etc...

dik zijn is een keuze, moet je ook niet gaan zeiken als je commentaar krijgt. daarnaast vind ik dat ze dikke mensen in het nieuwe zorgstelsel wel extra mogen belasten met hogere premies. ze consumeren veel meer zorg dan een persoon met normaal postuur
Islam=facisme
pi_31512151
Vraagt TS om tips hoe z'n vriendin moet afvallen? Nee, toch?
Hij vraagt om tips voor de SEKS.

Dit topic gaat een beetje de andere kant op nu.
pi_31512222
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

afvallen is toch echt de beste manier om goede sex te hebben hoor
Islam=facisme
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:06:09 #65
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31512250
Nee, Dark Dancer, je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
De beste manier van afvallen is goede sex hebben
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31512315
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, Dark Dancer, je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt.
De beste manier van afvallen is goede sex hebben
Moet je wel goede sex KUNNEN hebben
Fotoboek
pi_31512652
Onze sex is prima hoor. Dus zij bovenop dan kom ik het diepste? We hebben dat wel eens geprobeerd maar ze stuntelt dan altijd een beetje om hem erin te krijgen. En hij glipte eruit.
  maandag 17 oktober 2005 @ 15:45:03 #68
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_31512696
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:42 schreef Positivity het volgende:
Onze sex is prima hoor. Dus zij bovenop dan kom ik het diepste? We hebben dat wel eens geprobeerd maar ze stuntelt dan altijd een beetje om hem erin te krijgen. En hij glipte eruit.
Wederom: bekken kantelen.

En oefening baart kunst en seks baart andere dingen
Vampire Romance O+
pi_31512832
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:45 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Wederom: bekken kantelen.

En oefening baart kunst en seks baart andere dingen
Yup weet ik

Je bedoelt dat ze voorover moet hangen?
pi_31512902
Het idee van de dag. Neem haar op een trilplaat rechtopstaand.......tril je er vanzelf diep in.....en ze valt nog af ook
Wise men speak because they have something to say. Fools because they have to say something.
pi_31513533
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 15:42 schreef Positivity het volgende:
Stop jij hem er toch in, zij lekker bovenop, tegen je eikel aan, jij richt, zij zakt, no prob...
Niet te lange halen maken, dan floept hij er niet uit, ze kan bv ipv omhoog en omlaag te gaan wat meer een beweging van voor naar achteren maken, verder is het gewoon even oefenen hoeveel slag erin zit, dus wanneer hij eruit floept en wanneer niet.

Ze kan op haar hurken gaan zitten, ze kan op haar knieen gaan zitten, met het gezicht naar je toe, met de rug naar je toe, zelfs zijwaarts als je dat leuk vindt(dus de 2 benen aan 1 kant van jou lijf).

Of ga eens op je rug liggen, zij er dwars tegenaan, met haar onderlijf tegen de jouw aan dus, legt ze haar benen over jouw benen heen en zo neuken.
Ze kan dan ook haar benen wat achterover trekken om meer ruimte te bieden.

Tijdens gewoon op haar rug haar benen naar achteren trekken, tegen je bovenlijf aanleggen(voeten op je schouders).

Doggy style, altijd goed wat mij betrefd, kan je vele dingen mee, gewoon op handen en knieen, ze kan haar bovenlijf laten zakken waardoor haar kont lekker omhoog steekt, je kan haar armen vastpakken die ze naar achteren richt, dan wat gaan hangen eraan waardoor je lekker in evenwicht bent(heerlijk standje om eens even goed hard te neuken ) enz enz enz enz.

Wees niet bang om wat te proberen, het ergste wat kan gebeuren is dat het niet bevalt en dat je weer een ander standje gaat doen, of dat je beide even moet lachen omdat je beide lomp loopt te doen, niets aan de hand dus.
Draai met haar en met jezelf, probeer benen aan de kant te leggen, raak lekker in de knoop met z'n tweeen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31513977
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 14:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

Helemaal mee eens. Heren...als jullie geen "echte" tips hebben voor de TS open dan een eigen topic. Kunnen jullie daar lekker met zn allen bitchen over wat jullie niet aantrekkelijk vinden.
Ts vind zijn vriendin wel aantrekkelijk en wil gewoon goed advies.

TS, Ero heeft weer eens hele goede tips gegeven...zoek je meer tips...bij de v&d hebben ze een leuk kama sutra boek. Veel plezier
  maandag 17 oktober 2005 @ 18:37:31 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_31515493
Flauwe reacties verwijderd. Als je geen goed advies heb kun je ook gewoon wegblijven hoor.
pi_31517644
Nope, wordt niet lastig dan, evenwicht is zo te vinden, ik weeg netaan 50 kilo, mijn mannie weegt er ergens in de 80, gaat toch ook goed?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_31531188
Bedankt voor al jullie tips! Jij ook bedankt erodome. Ik laat jullie heel binnenkort weten wat het resultaat is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')