Ik denk dat ze zo lekkerder zit tijdens het breien.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Waarom zit Chantal eigenlijk zo afgezonderd? WIl ze er niet meer bijhoren (waar ik me overigens iets bij kan voorstellen)?
Dat had ik tegen jou moeten zeggen, dan had ik nu een wervelwind van woede over me heen gekregenquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik had je er nog niet eerder op betrapt... vandaar.
Yeah, and climb up a tree and say :"Woenka woenka woenka!!"quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Het was maar een grapje hoor.![]()
Ik woon ook alleen, maar volgens mij is sociale isolatie een keuze.![]()
Kom, laten we samen gaan breien en over de streams van BB babbelen.![]()
En Hitler nadoen, net als Joost!![]()
Nee, daar heb ik geen mb voor over.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef arneaux het volgende:
Heeft heeel toevallig iemand het moment gecapt op film?
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef -Delta- het volgende:
Nou nou Scan, niet zo in hokjes denken zeg, alsof iemand niet oke kan zijn die LPF stemt
Nou ik ga geen Hitler nadoen opa, onderduikers.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Kom, laten we samen gaan breien en over de streams van BB babbelen.![]()
En Hitler nadoen, net als Joost!![]()
Heeeeelaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen mb voor over.
Als je dat lang genoeg reciteerd ga je daar zelf in geloven.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:02 schreef APK het volgende:
Niet als je net als ik dezelfde smiley had gebruikt.quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat had ik tegen jou moeten zeggen, dan had ik nu een wervelwind van woede over me heen gekregen![]()
Eentje van mij zonder een onvertogen woord, behalve dan mijn voorkeur wat betreft een voetbalclub, en nog een paar van anderen denk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wiens tekst is er dan gedelete??![]()
Je hebt beide keren later pas diequote:Op maandag 17 oktober 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet als je net als ik dezelfde smiley had gebruikt.
Zit je Peet te dissenquote:Op maandag 17 oktober 2005 02:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je dat lang genoeg reciteerd ga je daar zelf in geloven.![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 02:04 schreef MissHobje het volgende:
Ik zou zeggen.. brei ze![]()
Ik haak ff af voor paar uurtjes
Nee nooit sta ik een seconde stilquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |