Dat was in het kader van de Tanja promotiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was zoooooooooooooo lachen![]()
( die vragenshow ofzo whatever .. mên wat een humor was dat)
Dat je aan je begeleider moet vragen offie je in bed legt.quote:
Dat weet ik Scan, heb ik al eens aan je gevraagdquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik hoef er niets aan te doen.
ik lig al in bed........quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat je aan je begeleider moet vragen offie je in bed legt.
Jammer, ging een week of 2 geleden net zo goedquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
LIeske wordt woensdag weer door alle meiden behalve Tanja genomineerd denk ik
Ingrid gaat toch Rob weer nomineren?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef scanman01 het volgende:
LIeske wordt woensdag weer door alle meiden behalve Tanja genomineerd denk ik
Oh, was jij dat?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat weet ik Scan, heb ik al eens aan je gevraagd
1. Interpunctiequote:
Eigenbelangquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef pimmutjuh het volgende:
Die 'zeug' doet lekker mee met de opdracht, dat valt jullie tegen hé?
Nee, want Tanja doet mee omdat het weer over baby's gaat... babykleedjesquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef pimmutjuh het volgende:
Die 'zeug' doet lekker mee met de opdracht, dat valt jullie tegen hé?
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren. Dat mens is niet te volgen. Maar nu is haar tere zieltje wel heel erg gekwetst door acteur-homo Mennoquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ingrid gaat toch Rob weer nomineren?![]()
Het ligt er bij haar heel erg aan op welke toon ze iets zegt. Soms gebruikt ze onbewust zo'n hoog stemmetje. Daar word je wel behoorlijk flauw van. Ze moet progeren de toon laag te houdenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jammer, ging een week of 2 geleden net zo goed
Ze valt weer een beetje in d'r oude "patronen". Misschien omdat ze weer teveel d'r best gaat/probeert te doen.
Menno moet ook op de bank, hij moet eruitquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren.
GMTAquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, want Tanja doet mee omdat het weer over baby's gaat... babykleedjes
Die denkt dat ze een paar voor zichzelf breid.![]()
Ze moet proberen om niet over ELK onderwerp triviale weetjes te gaan spugen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het ligt er bij haar heel erg aan op welke toon ze iets zegt. Soms gebruikt ze onbewust zo'n hoog stemmetje. Daar word je wel behoorlijk flauw van. Ze moet progeren de toon laag te houden
Ik denk dat het heel dicht bij elkaar ligt. Zowel Ingrid als Chantal als Dido denken er alledrie aan om Lieske te nomineren denk ik. Het zal op de laatste 3 dagen aankomen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren. Dat mens is niet te volgen. Maar nu is haar tere zieltje wel heel erg gekwetst door acteur-homo Menno
Ik gok op Lieske, Menno en Rob op de bank.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Menno moet ook op de bank, hij moet eruit![]()
Ik hoop zo dat Chantal een missie krijgt waar ze niet onderuit kan en ook moet liegen (of mensen op het verkeerde been proberen te zetten) Wedden dat ze het gewoon doet en waarschijnlijk nog beter dan Mennoquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja,en Chantal Menno denk ik. Maar ik dacht ook wel zeker te weten dat die Rob ging nomineren. Dat mens is niet te volgen. Maar nu is haar tere zieltje wel heel erg gekwetst door acteur-homo Menno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |