Ze zal wel moe zijn en de groep is te melig.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het verschilt nogal met Lieske. Vanavond is het weer haast niet aan te horen. Ze kan beter gaan slapen.
Trustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat ook plat
Veel plezier verder.
Ze kan haar schreeuwende gillende knie weer helemaal buigen !quote:
Trustuhquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
* Loedertje gaat ook plat
Veel plezier verder.
Tanja lacht wel vaker hoor.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ze zal wel moe zijn en de groep is te melig.
Ik kwam vanavond beneden, pakte de koptelefoon en hoorde iemand lachen en kon die lach even niet plaatsen, het was de lach van Tanja en die had ik nog nooit gehoord![]()
Waarom hoor ik die teksten pas een minuut of 3 later? Is BBstream zo langzaamquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Tanja "Trek het je niet aan hoor Lies"
En volgende keer weer Lieske nomineren zeker
Nee, Robbie eerst wegwerken.. dan is Lies weer de klos.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef -Delta- het volgende:
Tanja "Trek het je niet aan hoor Lies"
En volgende keer weer Lieske nomineren zeker
Dat was een goeiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Herinner je die Live uitzending niet, met "Kermis de kikker"?![]()
Die caps lijken wel gesoept door Neat, veel mooier dan als je de streams bekijktquote:
Het geluid door zo'n klein koptelefoontje klinkt toch echt anders dan op de tv!quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja lacht wel vaker hoor.
Dat was zoooooooooooooo lachenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:15 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja lacht wel vaker hoor.
Wat betekent dat arneaux ?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/edit.gif
.
De vragen waren zó moeilijk, poeh poeh was echt knap dat Tanja uiteindelijk alles wist.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat was zoooooooooooooo lachen![]()
( die vragenshow ofzo whatever .. mên wat een humor was dat)
Nee hoor. Ik hoef er niets aan te doen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die caps lijken wel gesoept door Neat, veel mooier dan als je de streams bekijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |