Doeiiiiquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de boel maar ff beslechten
toedeledoki en doei
De leuksten staan in haar eigen topic. En jij als die-hard Lieske fan kunt je vast ook wel vermaken in de lieske topics, waar ook veel screens staanquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gelukkig wel, die foto's van dat lekkere bekkie van Nathalie![]()
![]()
Ik zag ze gister voor het eerst die van Naat en haar aparte bekkiequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De leuksten staan in haar eigen topic.
Absoluutquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De leuksten staan in haar eigen topic. En jij als die-hard Lieske fan kunt je vast ook wel vermaken in de lieske topics, waar ook veel screens staan
Dat hebben ze daar alleen niet door.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef wickie het volgende:
Iedereen lacht Lieske uit maar ze heeft wel gelijk....
Nee joh dat bedoel ik niet ik bedoel dat je er van geniet dat roel niet met zn verlies kan omgaan.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En dus val ik op jongens die blauwtjes lopen?
Wat voor logica is dat?
Dat ik dagelijks zeur over Tanja, ben ik dan ook bi?![]()
Ligt het aan mij of is dat een achterlijke vraag.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:08 schreef Minouishere het volgende:
ligt het aan mij of worden joost en menno met de dag lelijker???
Het verschilt nogal met Lieske. Vanavond is het weer haast niet aan te horen. Ze kan beter gaan slapen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
AbsoluutMaar ik zie liever een foto van Lieske dan dat ik haar hoor praten (niet altijd)
![]()
Lieske's screens van de live uitzendingen zijn echt heel mooi, dan is het echt een mooi meid![]()
Vooral die van dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:18 is onovertroffenquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:09 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zag ze gister voor het eerst die van Naat en haar aparte bekkie![]()
![]()
![]()
Ik vind het wel humor jaquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:09 schreef socko het volgende:
[..]
Nee joh dat bedoel ik niet ik bedoel dat je er van geniet dat roel niet met zn verlies kan omgaan.
wel een filmpjequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb jij een foto van het ding van Joost?
Ja, toen 'ie "onderweg" was had ik al zo'n gevoel dat ik dit soort reacties wel 's zou kunnen uitlokken.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:10 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is dat een achterlijke vraag.
Lieske :"He niet doen he, niet zo'n fukkin naald in mn reet!"
Neequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat ik dagelijks zeur over Tanja, ben ik dan ook bi?![]()
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/edit.gifquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:13 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja, toen 'ie "onderweg" was had ik al zo'n gevoel dat ik dit soort reacties wel 's zou kunnen uitlokken.
Liefde maakt blind.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:12 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik vind het wel humor jaHij blijft volhouden, en moet en zal haar ooit krijgen.
Maar goed liefde maakt blind, hij vindt haar kennelijk echt onwijs leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |