Wat zondequote:Op maandag 17 oktober 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die gaan allemaal op het einde van de dag de prullenbak in.
Have a nice nightmarequote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
Lieffies (speciaal Loedertje) ik ga naar bed, gisteren een heftige nacht gehad en met mijn leeftijd moet ik echt aan mijn nachtrust denken![]()
Maak er wat van en tot later![]()
Puntjes voor Joostquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:58 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. Joost molt zn breiwerkje.
Bruut. Wreed.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:56 schreef Loedertje het volgende:
Heb tegenwoordig een wekservice die exact doet wat ik wil
En drie nieuwe nicks
Nee, waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:58 schreef socko het volgende:
[..]
Kick jij op blauwtjes lopend jongens? :![]()
Weltrustenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
Lieffies (speciaal Loedertje) ik ga naar bed, gisteren een heftige nacht gehad en met mijn leeftijd moet ik echt aan mijn nachtrust denken![]()
Maak er wat van en tot later![]()
Ze staan nog online...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zondeEr zitten heel vaak hele mooie tussen die eigenlijk niet verloren mogen gaan (nog)
![]()
Zeg Jil, slinger ff terug naar de jungle en doe wat aan je taalbeheersing.quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef Jilly het volgende:
;ukt nooit is doorzettingsvermogen voor nodig buiten rob niemand toe in staat,
Loop alle 511 topics nog even door dan. Ze staan er allemaal nogquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wat zondeEr zitten heel vaak hele mooie tussen die eigenlijk niet verloren mogen gaan (nog)
![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:59 schreef arneaux het volgende:
Is t jullie wellis opgevallen dat Menno in alles wat hij doet dat hij daar een soort sport van maakt.
Na 5x lezen begin ik het te begrijpen geloof ikquote:Op maandag 17 oktober 2005 01:01 schreef Jilly het volgende:
;ukt nooit is doorzettingsvermogen voor nodig buiten rob niemand toe in staat,
Heb jij een foto van het ding van Joost?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:00 schreef arneaux het volgende:
Hahahaha. Dat ding van Joost, t ziet er niet uit man
Gelukkig wel, die foto's van dat lekkere bekkie van Nathaliequote:
Neequote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb jij een foto van het ding van Joost?
En dus val ik op jongens die blauwtjes lopen?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:04 schreef socko het volgende:
[..]
Volgens mij ben je er al vaker over begonnen maar kan het ook mis hebben![]()
Ik las dat FOK! meer ruimte krijgt morgenavond dus misschien ergens een plekje om een fotoalbum te maken met de mooiste foto's?quote:Op maandag 17 oktober 2005 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Loop alle 511 topics nog even door dan. Ze staan er allemaal nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |