Dit dus...quote:Op donderdag 14 december 2006 22:51 schreef Herald het volgende:
Nou ik heb hem gezien vandaag, en erg bijzonder is de film niet. Het mist spanning want het is vrij voorspelbaar en alles wordt snel afgeraffeld. Eitje gevonden, draak gegroeid, krachten geleerd, veldslag gewonnen, eind. Dan zijn er 3 mensen die prominent op de poster staan ook prominent in beeld geweest.
Mijn collega zei vandaag nog dat dit vast een film zou zijn die je in de bioscoop moet zien, maar dat hoeft dus niet. Zo'n spektakel is het niet. Vooral het eindgevecht tussen de Varden en het leger van John Malcovix (sic) valt erg tegen. Alles gaat veel te snel, en nergens krijg je het gevoel dat er een belangrijke strijd wordt geleverd, of dat er een inmens groot leger komt aanvallen.
Ik twijfel of ze de overige delen gaan verfilmen, althans of ze het aandurven om er geen direct-to-DVD films van te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het maakte totaal geen emotie los, terwijl het wel de bedoeling was
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
quote:Op maandag 18 december 2006 07:15 schreef Jivis het volgende:
Ik hoor het alweer, dat wordt er een in de categorie "downloaden"
ehm, ze volgen gewoon het boek, daar communiceren ze ook via gedachten...quote:Op woensdag 20 december 2006 08:41 schreef CecilBDemented het volgende:
een ongelovelijke kut film
maandag avond geweest, ik had het geluk dat ik 2 dames aan mijn zeide had
leuke dames!!
anders was ik naar de pauze weg geweest.
echt wat een drama wat een kut film.
die draak die zogenaamd aan mind talking doet nee ze waren gewoon te lui om zijn lippen de syncen
en gewoon kosten besparing.
acteer werk was zwaar waardeloos.
gewoon alles!!!
Heeft niks met SFX te maken, is in de boeken namelijk ook zo....quote:Op woensdag 20 december 2006 10:40 schreef CecilBDemented het volgende:
hoe cheap communiceren via gedachte.
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:20 schreef dwerg het volgende:
* knep schrapt Eragon van 'nog in de bios te kijken' lijstje.
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
En wat er ook gezegd wordt, die jonge hoofdrolspeler speelde wel degelijk overtuigend!
Hahah, dat vat precies de vooroordelen samen die ik over de film had.quote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef elixer het volgende:
Ben er net geweest en hij is heel erg. Met name het acteerwerk van Eragon is bedroevend. Telkens van die soap-cliffhangerblikken in de camera. Overgeacteerde emoties.
Slechte moralistische one-liners. Totaal geen spanning.
Special effects waren kwalitatief wel redelijk (draak enzo), maar de decors waren wel erg cliche: kamers die romantisch met kaarsen en vuur worden belicht, landschappen die er net te standaard en gelikt uitzien.
Kortom, niet naartoe gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |