Ook dat nog.... Wil je anders geen vrienden meer met me zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Om een kasteel incl bibliotheek voor mij te kopen natuurlijk. Wat lief van je.
Like duh, ik verwacht van al mijn vrienden een kasteel. Op zn minst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:03 schreef melismay het volgende:
Uit t laatste topic nog enzo, ik MOET het weten
[..]
Ook dat nog.... Wil je anders geen vrienden meer met me zijn?
Waar ga je dan wonen?!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Like duh, ik verwacht van al mijn vrienden een kasteel. Op zn minst.!
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vind het niet zo erg om met je alleen te zijn Melis,maar dat wist je al.!
Een doos kun je krijgen. Meer niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Like duh, ik verwacht van al mijn vrienden een kasteel. Op zn minst.!
Je hebt wel erg weinig voor me over, misschien kunnen we maar beter geen vrienden meer zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een doos kun je krijgen. Meer niet.
Wel een bananen doos. Extra ruim.
Jij mag kiezen!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke maand verhuizen.
Oh, welk uniform neem je nou mee?
Is dat een huwelijksaanzoek?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je hebt wel erg weinig voor me over, misschien kunnen we maar beter geen vrienden meer zijn.
She wants to daaattteeeee you She wantssss tooo maarrrrrryyyy youuuuuquote:
Je vergeet een stukje!quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:11 schreef melismay het volgende:
[..]
She wants to daaattteeeee you She wantssss tooo maarrrrrryyyy youuuuu
Shhheeee wants to kiiiil you?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je vergeet een stukje!Hoe kun je?!
Ik kan het dan ook niet zo goed zeikerig als jijquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je vergeet een stukje!Hoe kun je?!
Ik wil alleen trouwen voor de fiscale voordelen. Trouwen met zo min mogelijk mensen om mij heen en zo min mogelijk feest. Die jurk is ook overbodig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Sort of. Had ik al verteld dat ik een hekel heb aan bruiloften ende zo?
Nee kiss en love moeten er eigenlijk nog wel tussenquote:
Mag ik dan alsjeblieeefffftttt wel rozenblaadjes strooien?! Ah toeeeeeeeequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil alleen trouwen voor de fiscale voordelen. Trouwen met zo min mogelijk mensen om mij heen en zo min mogelijk feest. Die jurk is ook overbodig.
Maar daarna wilt ze mij liefdevol omleggen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee kiss en love moeten er eigenlijk nog wel tussen
Zullen Twisted en ik eerst maar eens gaan daten voordat iedereen overhaaste conclusies trekt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Mag ik dan alsjeblieeefffftttt wel rozenblaadjes strooien?! Ah toeeeeeeee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |