gelijk heb je die hummie en Co hebben wel een hele erge stomme opdracht verzonnen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
ik ga ook iets zinnigers doen
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef cuall het volgende:
ik ga ook iets zinnigers doen
Ik haal de achtergrond altijd weg met het toverstafje. Gewoon selecteren en weghalenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Snaptnix het volgende:
ff erg offtopic:
Zijn er hier mensen die een kei zijn met photoshop? Moet een achtergrond wehalen, maar lukt me niet. En m'n normale slachtoffer heeft geen tijd voorlopig...
Dus wat uitleg zou erg gewenst zijn.
Bekertjes?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef arneaux het volgende:
Nee Chantal. De reclame met het bekertjesmeisje is NIET versneld. Kuttekop.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat wat mij betreft aardig mis. Ik merk nu al dat ik deze bb bijna dagelijks minder leuk ga vinden. Nog een weekje verder en de streams zullen nog maar sporadisch aan gaan. Hummie verknalt het wel grandioos dit jaar.
Ja ok dat heb ik nu gedaan, maar dan zijn er nog gedeeltes die ie niet goed meepakt en die dus blijven staan.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef jette het volgende:
[..]
Ik haal de achtergrond altijd weg met het toverstafje. Gewoon selecteren en weghalen
Dat heeft ze ook al bij BB4 ook gedaan die was nog erger dan deze versie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat wat mij betreft aardig mis. Ik merk nu al dat ik deze bb bijna dagelijks minder leuk ga vinden. Nog een weekje verder en de streams zullen nog maar sporadisch aan gaan. Hummie verknalt het wel grandioos dit jaar.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
tot morgen sterkte voor degene die blijven kijken.
Want er zal niet veel meer gaan gebeuren
Nou, echt gewéldig van Dido.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef -Delta- het volgende:
Iedereen kan veel over Dido zeggen, maar toen Bridget zei dat Dido het wel goed deed (stipopdracht) reageerde ze alleen met een glimlach.
Toen Tanja bij de stickersopdracht te horen kreeg, dat zij de beste methode had, gaf ze zichzelf een schouderklopje![]()
![]()
Ik ga December echt bij lang na niet halen, hoop deze maand nog vol te krijgen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Je kunt toch gewoon hier lekker ruzie gaan makenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef scanman01 het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef regenworm het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee hoor, maar iedereen zeikt over haar terwijl iemand als Tanja zichzelf een schouderklopje gaf met die zelfingenomen rotkopquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, echt gewéldig van Dido.Ze is een goed mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |