abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31496788
Hoi
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik zou graag de streams op willen nemen...Heeft hier iemand een tooltje voor of zo?

Heb al gezocht hier op het forum...maar kan niks vinden
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Groeten,

Stephan
  zondag 16 oktober 2005 @ 21:42:36 #2
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_31496905
NetTransport, http://www.xi-soft.com/download.htm

Je kan daarin de streamlinks kopiëren en laten hernoemen naar een bestandsnaam die eindigt op .ASF. Vervolgens kan je opnemen en naderhand openen en terugzien.
pi_31496912
Niet goed genoeg gezocht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Direct StreamRecord techniek. en edit.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_31496988
Mijn dank is groot
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_31497179
PC eend
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Slotje.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop