Daarom ook die TT. En het topic ook nog eens dubbel.quote:
Ik had 320 gedaan en toen op Stop gedrukt maar toen had ie hem al geplaatst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:04 schreef hollander76 het volgende:
Hey Jag, ben je zo inspiratieloos dat je er maar 2 opent?
okquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:55 schreef Palau het volgende:
[..]
Hey, ik was in een labiele fasedus vandaar de domme vraag
![]()
ok, moet je maar es laten zien dan!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef saaw het volgende:
snopprinces: jup, komt op mn site, of ik open er een nieuwe voor, zie nog wel
ik ga ff koken
totzooo
Ik zag hetquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had 320 gedaan en toen op Stop gedrukt maar toen had ie hem al geplaatst.![]()
heb je wat tegen labiele mensen?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:05 schreef saaw het volgende:
[..]
video
want daar kan je ook foto's mee maken
[met fotocamera ook filmpjes maar mindere kwaliteit]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen en wat jij leuker vind
Dat is het hem nou juist. Met een videocamera kan je ook foto's maken maar dan heb je maar vaak 0,8 megapixel. Dat schiet dus niet op. Het punt is dat een videocamera duurder in de aanschaf is omdat je er vaak nog een extra accu bij moet kopen en een stapel bandjes. Bij een fototoestel zijn de herinneringen lang niet zo intens als bij video. Daar beleef je het meer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je ermee wil doen.
Videocamera maakt slechte foto's
Fotocamera maak slechte video's
waar wil je het voor gaan gebruiken en waar?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is het hem nou juist. Met een videocamera kan je ook foto's maken maar dan heb je maar vaak 0,8 megapixel. Dat schiet dus niet op. Het punt is dat een videocamera duurder in de aanschaf is omdat je er vaak nog een extra accu bij moet kopen en een stapel bandjes. Bij een fototoestel zijn de herinneringen lang niet zo intens als bij video. Daar beleef je het meer.
nee hoorquote:
Het is voor een vakantie New York eind van het jaar. Puur om te filmen wat ik er allemaal zie, bezienswaardigheden, opmerkelijke dingen en het weer (hopelijk ligt er sneeuw). Verder natuurlijk de bekende vliegveld beelden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waar wil je het voor gaan gebruiken en waar?
[..]
nee hoor
Mjah maar ik ga een maand later dus ook naar Nieuw-Zeeland voor lange tijd en dan is een fotocamera misschien weer handig. Lastig dit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:15 schreef Palau het volgende:
Jag, neem dan een videocamera...
en wat vind je van allebei?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar ik ga een maand later dus ook naar Nieuw-Zeeland voor lange tijd en dan is een fotocamera misschien weer handig. Lastig dit.![]()
Tzijn goede investeringen lijkt me...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en wat vind je van allebei?
bijv een goede filmcamera en een goedkoop 3mp digitaal cameratje?
ligt eraan wat zn budget is hequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Tzijn goede investeringen lijkt me....
Ja, kdacht er net aan... zie ook mijn editquote:
Dat zijn er wel meer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:20 schreef Palau het volgende:
Hm, ik ben sowieso jaloers dat je naar beide plaatsen gaat
Kijk dan komen we dus bij de budget kwestie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en wat vind je van allebei?
bijv een goede filmcamera en een goedkoop 3mp digitaal cameratje?
yes, en zo'n fotocamera heb je voor 150/200 euro al best een goede cameraquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Tzijn goede investeringen lijkt me...
Tligt eraan of ie het geld eraan uit wil geven, maar kzou het zo doen, aangezien als je naar zulke plekken gaat en je mindere kwaliteit foto's/video's hebt je daar lang spijt van zal hebben...
Half 5 opstaan om te werken leuk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weer mensenboh gek half 5 opstaan om te gaan werken, zo leuk is dat
Geheugenkaartjes vallen nu wel mee maar hij geeft net al aan dat ie budgetair gezien beide niet aankan. Aangezien hij al een fototoestel heeft en zijn ouders een digitaal fotocamera hebben zou ik een een videocamera erbij nemen... dan maar inscannen of die camera van zijn ouders ff lenen:Pquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yes, en zo'n fotocamera heb je voor 150/200 euro al best een goede camera
en geheugenkaartjes zijn ook niet meer zo asoduur
Hai. Hoest met Carmen?quote:
maar hij wil niet gaan scannenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:27 schreef Palau het volgende:
[..]
Geheugenkaartjes vallen nu wel mee maar hij geeft net al aan dat ie budgetair gezien beide niet aankan. Aangezien hij al een fototoestel heeft zou ik een een videocamera erbij nemen... dan maar inscannen
Dan wordt die kwaliteit alleen maar slechter volgens mij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:27 schreef Palau het volgende:
[..]
Geheugenkaartjes vallen nu wel mee maar hij geeft net al aan dat ie budgetair gezien beide niet aankan. Aangezien hij al een fototoestel heeft zou ik een een videocamera erbij nemen... dan maar inscannen
Weer geedit aangezien ik was vergeten dat zijn ouders al een digifotocamera hadden, dan wordt de keuze nog makkelijker, lijkt me...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar hij wil niet gaan scannen
wat voor functies moet je camera allemaal hebben als je een fotocamera erbij zou nemen?
Die fotocamera? Alleen de basisfuncties en er moeten foto's uitkomen van een redelijke kwaliteit. Dus ik denk dat je dan sowieso al op 5mp ongeveer zit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:28 schreef snopprinses het volgende:
[..]
maar hij wil niet gaan scannen
wat voor functies moet je camera allemaal hebben als je een fotocamera erbij zou nemen?
Ja, maar je zit met een budget zeg je zelf... ben ik blij dat als ik zon kans zou hebben ik wat reserves heb opgebouwdquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan wordt die kwaliteit alleen maar slechter volgens mij.Ik weet nog wel dat een vriend van me vorig jaar een 128mb kaartje kocht voor 75 euro, die zijn nu nog maar 19 euro.
![]()
Maar mijn ouders gaan tegelijk op vakantie met mij en die nemen de digicam mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:29 schreef Palau het volgende:
[..]
Weer geedit aangezien ik was vergeten dat zijn ouders al een digifotocamera hadden, dan wordt de keuze nog makkelijker, lijkt me...
Kvind die flashdinges echt supergaaf gedaan man.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:30 schreef C2C het volgende:
zo ik ben er ook weer, ik ga weer aan het ontwerpen aan me website dan
t schiet al lekker op iig
als je 5mp wilt..dan zul je toch echt een beslissing moeten nemen tussen filmen en foto'squote:Op zondag 16 oktober 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die fotocamera? Alleen de basisfuncties en er moeten foto's uitkomen van een redelijke kwaliteit. Dus ik denk dat je dan sowieso al op 5mp ongeveer zit.
dat is onzin, als je een 5 mp heb met een slechte lens dan heb je er geen ruk aan, (ik doel op aldi en brakke merk camera's)quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die fotocamera? Alleen de basisfuncties en er moeten foto's uitkomen van een redelijke kwaliteit. Dus ik denk dat je dan sowieso al op 5mp ongeveer zit.
Dat had ie denk zelf ook kunnen radenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je 5mp wilt..dan zul je toch echt een beslissing moeten nemen tussen filmen en foto's
Oh maar ik wil ook geen cheapass cameratje hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef C2C het volgende:
[..]
dat is onzin, als je een 5 mp heb met een slechte lens dan heb je er geen ruk aan, (ik doel op aldi en brakke merk camera's)
dan kan je beter bijvoorbeeld een pentax 2 mp kopen dan heb je echt haarscherpe foto's
Dat denk ik ook. Ik neig dan toch meer naar een filmcamera.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:32 schreef snopprinses het volgende:
[..]
als je 5mp wilt..dan zul je toch echt een beslissing moeten nemen tussen filmen en foto's
Maar dat gaf ik ook al aan want als mijn budget 450 is en een filmcamera kost 400 incl accu en bandjes, dan red je dat natuurlijk never nooit en wordt het 1 van de 2-en.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat had ie denk zelf ook kunnen raden![]()
Eerst mij uitlachen over het feit dat met analoog ding je minder goede foto's hebt en dan erachter komen dat ie een ding kan kopen.(jag dan)
Om 6 uur moet ik beginnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Half 5 opstaan om te werken leuk?
Je bent gek![]()
jeej je hebt het door:Pquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Oh maar ik wil ook geen cheapass cameratje hoor.
[..]
Dat denk ik ook. Ik neig dan toch meer naar een filmcamera.
analoog maak juist betere foto's dan digitaalquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:34 schreef Palau het volgende:
[..]
Dat had ie denk zelf ook kunnen raden![]()
Eerst mij uitlachen over het feit dat met analoog ding je minder goede foto's hebt en dan erachter komen dat ie een ding kan kopen.(jag dan)
Ja ik zei dat niet ... en tligt inderdaad ook aan de fotograaf...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
analoog maak juist betere foto's dan digitaal..als je tenminste beetje ermee om kan gaan
Als je een dure camera hebt misschien wel ja maar dit was een basic ding.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:38 schreef snopprinses het volgende:
[..]
analoog maak juist betere foto's dan digitaal..als je tenminste beetje ermee om kan gaan
Je bedoelt een wegwerpquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als je een dure camera hebt misschien wel ja maar dit was een basic ding.![]()
Nee dat niet. Een Kodak nogwat die destijds 99 gulden kostte, wel Advantix. De 2mp digicam maakt nog betere.quote:
Ja als je het een beetje kunt kun je overal wel redelijke foto's uit halen (vd modernere dingen he nie met iets uit jaren 60quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee dat niet. Een Kodak nogwat die destijds 99 gulden kostte, wel Advantix. De 2mp digicam maakt nog betere.
ik maak althans nog mooie foto's met een analoge camera die van mn opa is geweestquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:45 schreef Palau het volgende:
[..]
Ja als je het een beetje kunt kun je overal wel redelijke foto's uit halen (vd modernere dingen he nie met iets uit jaren 60)
Gvd kzat al te twijfelen over welk jaar ik zou pakken en ja hoor meteen afgestraftquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik maak althans nog mooie foto's met een analoge camera die van mn opa is geweest
Iddquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:48 schreef Palau het volgende:
Maikuul het viel mij ook al op..
Pas bij ons was hetzelfde met een boekverslag
Komt er zon gast het studiecentrum binnen : hebben jullie een boekverslag gevonden
Alsof iemand dat teruggeeft
quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef Palau het volgende:
[..]
Gvd kzat al te twijfelen over welk jaar ik zou pakken en ja hoor meteen afgestraft![]()
![]()
Hebben als ik r 1 vind?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik denk dat ik eens ga kijken voor een videocamera.Zijn er heel toevallig mensen hier die er ook eentje thuis hebben liggen?
* Steunt Maikuuulquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef Maikuuul het volgende:
Zeg mensen krijg ik nog enigsinds wat steun/moeite dat ik zo vroeg moet opstaan vann8 ?
Een Leica toevallig?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:47 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik maak althans nog mooie foto's met een analoge camera die van mn opa is geweest
Als ie het nog doet.quote:
Achja .... ik denk dan maar aan het lekkere bier wat ik er dan zaterdag van ga kopenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:51 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
* Steunt Maikuuul![]()
Ik moet zelf ook elke dag om 5.45 opstaan. Ik denk dat je het morgenvroeg om half 5 niet meer zo leuk vind![]()
![]()
oeps kbedenk net dat we er echt een hebbenquote:
Kom maar op.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:54 schreef Palau het volgende:
[..]
oeps kbedenk net dat we er echt een hebben
Ah nice.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Allemaal Nikons en twee olympus (maar die olympus heb ik nog niet geprobeerd)
yea, maar doe er nu niks meer meequote:
Goede motivatie om te werkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Achja .... ik denk dan maar aan het lekkere bier wat ik er dan zaterdag van ga kopen![]()
Yeah daar motiveer ik me altijd meequote:
ebay.comquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
yea, maar doe er nu niks meer mee
Heb tijdje terug een F75 gekocht analoog
En morgen komt mn D50 binnen, dus dan zal ik mn F75 ook wel niet meer gebruiken :/
naja, die hele oude camera's die gaan de deur niet uit hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ebay.com![]()
Ik ben nou ook een partij blikjes aan het verkopen die nu in dozen liggen. Verkoop ik ze niet gaan ze de container in.![]()
Lijkt me een puik planquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:02 schreef snopprinses het volgende:
[..]
naja, die hele oude camera's die gaan de deur niet uit hoor
die F75 ben ik wel aan het twijfelen te verkopen, ff kijken hoe erg ik em ga verwaarlozen als ik mn nieuwe cam heb
Nu al legendarischquote:
Wat voor smaak hebje erin geflikkerd dan ?quote:
Rooibos thee stinkt altijdquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:25 schreef snopprinses het volgende:
rooibos..maar we hebben nu een ander merk dan normaal :/
Klinkt lekker jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:33 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn moeder gaat me pas wat lekkers makenmen doet gehakt ( rauwe ) op een boterham. En doet deze in de pan ( met het gehakt naar de bodem van de pan zodat deze gaar word, in dit gehakt zitten uiteraard uitjes. Dan leg je er een roggebroodje op, en dat is me hendig lekker
Iedereen zal van mijn weblogdinges houden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:19 schreef Palau het volgende:
[..]
Nu al legendarisch
Oh ja , in het geheim ben ik wel fan
talena is coolquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:37 schreef Talena het volgende:
Jullie zijn saai
Ik ga m'n fotoboek updaten
Ik ben zó triest..
quote:
Neem anders hier even een kijkje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 21:50 schreef cerror het volgende:
Nogal rustig hier ja.
Ik ben al lekker klaar met etenquote:
Dan heb je gisteravond niet genoeg bier...... Grolsch (quote:
Maar die krijg ik niet opquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben al lekker klaar met etenmaar heb nog steeds honger, zullen we een Big Big Mac gaan etne ?
die is niet aangekomenquote:
aj kutquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:09 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Maar die krijg ik niet op
[..]
die is niet aangekomen![]()
Ik had gisteren ook niet zoveel gedronkenquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan heb je gisteravond niet genoeg bier...... Grolsch () op
![]()
* hollander76 is een beetje naar de klote![]()
Jij bent ook nooit weggeweest he in de tijd dat ik hier niet gepost hebquote:
* saaw zit aan de koffie met chocoladekoekjesquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef snopprinses het volgende:
ik ga ff thee maken en iets lekkers te eten zoeken
Hmm, ik heb afgelopen tijd toch wat minder gefokt hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Jij bent ook nooit weggeweest he in de tijd dat ik hier niet gepost heb
Ik alleen een paar op m'n werk, maar toch wel redelijk moe op dit moment, gelukkig geen kater vanochtend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook niet zoveel gedronken![]()
me 2quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:08 schreef hollander76 het volgende:
[..]
* hollander76 is een beetje naar de klote![]()
stereophonicsquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net 2 mooie cd's gedownload![]()
Venetian Snares - Rossz Csillag Allat Született
Atari Teenage Riot - The Future of War
* Kijktquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:12 schreef Talena het volgende:
Tadaaa nieuwe foto's enzo.
quote:
Zo, done.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:17 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Ik laat wel een berichtje achter hoor, heb geduld.![]()
![]()
jamaar luister, daar was een reden voorquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:16 schreef Eix het volgende:
Talena, op die 'niet lieve' foto kijk je wel heel gemeen.![]()
![]()
jij heb een lieve vriendinquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef Talena het volgende:
[..]
jamaar luister, daar was een reden voor
Daarvoor werd ik ernstig aangerand.
Kijk en trek uw conclusie!
[afbeelding]
En net op het moment dat die foto op mn scherm heb staan komt mn moeder binnenwandelen en vraagt waar ik nu weer op zit te kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:19 schreef Talena het volgende:
[..]
jamaar luister, daar was een reden voor
Daarvoor werd ik ernstig aangerand.
Kijk en trek uw conclusie!
[afbeelding]
Vrijdag was ik naar Intwine, coverd ie als laatste liedje een nummer van Britney (Oops I did it again), te melig gewoon!quote:*Niet vies van Mierzoete pop (a la Britney)
Naar een aangerande talena dûh!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:22 schreef Eix het volgende:
[..]
En net op het moment dat die foto op mn scherm heb staan komt mn moeder binnenwandelen en vraagt waar ik nu weer op zit te kijken.![]()
Maar ehm, ontopic, ben je al naar de politie gegaan, aangifte doen?![]()
Intwinequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef Eix het volgende:
Trouwens, uit je fotoboek:
[..]
Vrijdag was ik naar Intwine, coverd ie als laatste liedje een nummer van Britney (Oops I did it again), te melig gewoon!![]()
Ik ga wel met je mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:25 schreef Talena het volgende:
[..]
Naar een aangerande talena dûh!
ontopic idd
Nee, ik durf niet
bnj?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:28 schreef snopprinses het volgende:
in Amsterdam heb je een echt bnj winkeltje..of wel meer zelfs dacht ik..niet eerlijk![]()
Ach, ik was afgelopen donderdag in Maastricht met die uitwisseling (ja, ik trek echt door het hele land... 'Eix, binnekort ook bij u in de buurt!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:28 schreef snopprinses het volgende:
in Amsterdam heb je een echt bnj winkeltje..of wel meer zelfs dacht ik..niet eerlijk![]()
yea..moet toch maar wat dichterbij verhuizenquote:
dude..die krijgt nog wat te zien danquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Ach, ik was afgelopen donderdag in Maastricht met die uitwisseling (ja, ik trek echt door het hele land... 'Eix, binnekort ook bij u in de buurt!'
), en dat Finse meisje van de uitwisseling was al helemaal onder de indruk van Maastricht en Sittard.
![]()
neen, in Sirmionequote:Op zondag 16 oktober 2005 22:31 schreef Eix het volgende:
En het lekkerste ijs koop je natuurlijk in Grevenbicht (Beeg).
Dat meisje is al weer terug naar Finland.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:31 schreef snopprinses het volgende:
[..]
dude..die krijgt nog wat te zien dan
wat hebben jullie gedaan in maastricht?
Vakantie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:33 schreef Talena het volgende:
Ik moet morgen om 6 uur op
Ik ga in bad en daarna slapen
Doeidoei
mergelgrotten zijn wel uber, kom ik echt te vaak. Hebben we onze eigen afgesloten ruimte enzoquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:35 schreef Eix het volgende:
[..]
Dat meisje is al weer terug naar Finland.![]()
Oh, en ik heb alleen maar ehm, geshopped in Maastricht. En een biertje op het vrijthof gedronken, en zo'n lekkere wafel bij Pinky gekocht (om er dan achter te komen dat ze ertegenover bij Jamin 50cent geoedkoper zijn![]()
) en wat rondgehangen enzo. En een duif op het o.l.vrouweplein geaaid.
![]()
Was keitof, vooral omdat ik vrij van school had daarvoor vanaf t 4e uur en we geen musea's gingen bezoeken enzo. We mochten doen wat we wilden!Die Finnen en spanjaarden van de uitwisselingen gingen al in de ochtend naar Maastricht, die kregen toen een rondleiding door de mergelgrotten enzo wat ik op de brugklas heb gedaan.
Afgesloten ruimte!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:37 schreef snopprinses het volgende:
[..]
mergelgrotten zijn wel uber, kom ik echt te vaak. Hebben we onze eigen afgesloten ruimte enzo![]()
ag maastricht is best leuk op de studenten en buitelanders na
ik misschien ook!quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Afgesloten ruimte!
Show me!![]()
Ik ben morgen toch in Maastricht ff kijken bij Beef!![]()
www.zilverrail.nlquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:39 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ik misschien ook!
weet je toevallig hoelaat, dat kon ik nergens vinden?
Maar ik kom zelf niet in die ruimte, moet ik eerst sleutel van mn pa bietsen om erbinnen te komen
Trustequote:
Dan ga je eerder weg van stage?quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:49 schreef snopprinses het volgende:
hmm..dan moet ik morgen vanuit stage naar Beef gaan, maar dan heb ik mn camera nog niet
dus dan heb ik er nog niks aan
Alles goed ?quote:
Gaat lekker hier!quote:
Het is een dramaquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:00 schreef C2C het volgende:
ik heb jett onze fok! slett nog helemaal niet gezien vanavond
Goed hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Gaat lekker hier!
* Jaguarized is op zoek naar een nieuwe digitale videocamera
Met jou?
quote:
Goed man! Geld komt weer binnen dus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed hoorHeb weer 2 nachten gewerkt en ga morgen proberen te regelen dat dat ook de laatste 2 waren
Ik ben vanaf nu ook jaguarized; gister met een vriend meegereden in de jag van zn paquote:
Kun je tenminste nog uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Goed hoorHeb weer 2 nachten gewerkt en ga morgen proberen te regelen dat dat ook de laatste 2 waren
Wat voor jag was het? XKR of XK8?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu ook jaguarized; gister met een vriend meegereden in de jag van zn pa
XJ, nieuw model. was gezelligquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat voor jag was het? XKR of XK8?
ik ga het stiekem tog vragenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
XJ8, nieuw model. was gezelligJe hoeft alleen niet te vragen welke motor erin hing, ik zou het niet weten
Ah de XJ, mooie auto's zijn dat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
XJ, nieuw model. was gezelligJe hoeft alleen niet te vragen welke motor erin hing, ik zou het niet weten
-edit-
Oeps, de 8 slaat dus al op de motorDan was het een XJ, weet niet welk getal
Zie mn editquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:13 schreef spenky het volgende:
[..]
ik ga het stiekem tog vragen
welke motor zat erin?
Het was in ieder geval geen diesel, maar verder dan dat kom ik ook nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah de XJ, mooie auto's zijn dat.XJ8 moet dan de V8 versie zijn aangezien er van de XJ maar liefst 6 versies zijn, te weten de XJ6, Sovereign, XJR, Super V8, Long Wheelbase, XJ 2,7 liter V6 diesel.
![]()
Heb je geen kenteken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen diesel, maar verder dan dat kom ik ook niet
Nee, je weet in welke staat ik gisteravond verkeerde dus jaquote:
Is goed. Maar als het de XJ8 is moet het dus de super V8 versie zijn met dat brullende geluid.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:21 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee, je weet in welke staat ik gisteravond verkeerde dus ja
Ik zal eens kijken als ik daar weer ben
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ben vanaf nu ook jaguarized; gister met een vriend meegereden in de jag van zn pa
Dat kwam toch al binnenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Goed man! Geld komt weer binnen dus.![]()
Sorry, dat weet ik echt niet meer. Zoveel uitgespookt gisteravondquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is goed. Maar als het de XJ8 is moet het dus de super V8 versie zijn met dat brullende geluid.
Ow hoiquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:25 schreef Palau het volgende:
Lala, ben weer terug
Moet nog een uur wachten op Combat Missions
Ik was gister nog compleet nuchter hoor na 1 volle fles Baileys.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry, dat weet ik echt niet meer. Zoveel uitgespookt gisteravondNiet dat het heel boeiend was, maar toen wel. Je kent het wel
Oh ja dat is ook zo.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kwam toch al binnen(ziektewet enzo
)
Jij hebt je massa meequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was gister nog compleet nuchter hoor na 1 volle fles Baileys.
[..]
Oh ja dat is ook zo.
Nee jij kan gewoon slecht tegen alcohol.quote:
Die nieuwe S600, dus de 2006 versie, is echt niks qua achterlichten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:29 schreef DaMook het volgende:
Met die jaguars allemaalIk heb ondertussen al in een merc S600, een audi RS4 en RS6(avant), Pursche 911 turbo en nog een aantal gereden
Zelf dus he
Zeg, zo kan die wel weerquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee jij kan gewoon slecht tegen alcohol.![]()
![]()
![]()
Hey Palau
Valt mee tochquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik was gister nog compleet nuchter hoor na 1 volle fles Baileys.
Al was ik wel te nuchter om melinda mee uit te vragen vanochtendquote:[..]
Oh ja dat is ook zo.
Nee he, vind m ook niet mooiquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die nieuwe S600, dus de 2006 versie, is echt niks qua achterlichten.![]()
Tsja maar G was al bezopen na 3 wodka-colatjes...quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt mee toch
[..]
Al was ik wel te nuchter om melinda mee uit te vragen vanochtendHeb wel min of meer afgesproken dat we een keer iets gaan doen
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef DaMook het volgende:
Al was ik wel te nuchter om melinda mee uit te vragen vanochtendHeb wel min of meer afgesproken dat we een keer iets gaan doen
Het geeft niet Gizmore. Je kan vrijuit praten. Gooi het er maar allemaal uit en deel je gevoelens met ons.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zeg, zo kan die wel weerIk kan er wel redelijk tegen, maar niet zo goed als vrienden van me ben ik bang
Maar goed, ik ging dus gister toch nog ff naar die verjaardag waar ik eigenlijk niks van gehoord had (moest er toch langs). Daar nog paar baco achterover getikt, daarna uit. Daar ook weer een paar sambucca op: damn wat was ik brak vanochtend
Laten we het op aangeschoten houdenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja maar G was al bezopen na 3 wodka-colatjes...![]()
Leuk! Voor wanneer en heb je al een idee ter invulling?
Als je het zo schrijft, maar goed: maakt niet uitquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het geeft niet Gizmore. Je kan vrijuit praten. Gooi het er maar allemaal uit en deel je gevoelens met ons.![]()
Sambuca
Idd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Laten we het op aangeschoten houdenIk weet het, valt tegen
Gelukkig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je het zo schrijft, maar goed: maakt niet uit
Vorig modelquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die nieuwe S600, dus de 2006 versie, is echt niks qua achterlichten.![]()
Zelf gereden dusquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nee he, vind m ook niet mooi
Maar DM, bedoel je mee gereden of alleen in gezeten want als je dat laatste doet heb ik er nog wel een paar
Wanneer weet ik nog niet en wat ook nog nietquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja maar G was al bezopen na 3 wodka-colatjes...![]()
Leuk! Voor wanneer en heb je al een idee ter invulling?
Meerquote:
Ah joh, het is een begin niet danquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Meer [afbeelding] eigenlijkWilde d'r echt mee uit vragen, maar dat is dus niet gelukt
Das wel netjes: wees blij dat er geen modjes zijn nuquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:36 schreef DaMook het volgende:
Whehe ik had er 4 op een rijen nog alle 4 een quote ook
Het zijn er nog meer maar weet niet welkequote:
Leuk, het is ver, maar rijd eens hier langs wil je als je nog eens zo'n continental GT aan het rijden bent?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:39 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het zijn er nog meer maar weet niet welkeAllemaal relaties ed van mijn vader
Ik heb wel nog een foto dat ik in een betley continental gt en in een porsche cayenne s zit
Ach verquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leuk, het is ver, maar rijd eens hier langs wil je als je nog eens zo'n continental GT aan het rijden bent?![]()
Cayenne is dan weer niet zo superbijzonder, tenzij het een Turbo is natuurlijk.
Hmm ok das wel een mooie.quote:
Hmm ok dan hoor ik het nog wel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wanneer weet ik nog niet en wat ook nog niet
Nu?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das wel netjes: wees blij dat er geen modjes zijn nu
Gelukkig woon je hier niet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:40 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Leuk, het is ver, maar rijd eens hier langs wil je als je nog eens zo'n continental GT aan het rijden bent?![]()
Cayenne is dan weer niet zo superbijzonder, tenzij het een Turbo is natuurlijk.
Leukquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach verDat ding is best snel dus ver valt dan ook wel mee
En het was een Cayenne S dus geen turbo
Imberrquote:
Heb erg drukke dag gehad.. Veel gedaan..quote:
Valt wel meequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Pimp hier met welke auto's je allemaal gereden hebt
Je hebt toch vakantie? Dat kan nog wel even wachtenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef Imberr het volgende:
[..]
Heb erg drukke dag gehad.. Veel gedaan..
Wil slapenmaar ga nog wat dingen opzoeken/schrijven voor mijn eigen 'studie'
Die zie je hier nauwelijks.quote:
Dat is al meer dan dat ik er hebquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel meeMeer foto's heb ik iig niet
![]()
Eerst paar uur gaan touren door Belgie met me moeder en haar vriendquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
ImberrWat heb je allemaal gedaan dan
Hm ja, maar t is niet voor school.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je hebt toch vakantie? Dat kan nog wel even wachtenTruste alvast
Ach ja, ik kan de laatste tijd ook elke dag zo'n rooie Dodge Viper zien: staat bij die dealer hier in de buurt en de bus naar het station rijdt daar altijd langs. Ik ontkom er gewoon niet aanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Die zie je hier nauwelijks.Alleen op het industrieterrein staan 2 Cayennes van de eigenaren bij een bedrijf.
![]()
Valt wel meequote:Op zondag 16 oktober 2005 23:46 schreef Gizmore het volgende:
Trouwens, DM, je kijkt wel erg, uhmm, geconcentreerd op die foto's![]()
Ah ok, maar dan nog: vakantie dus tijd zat lijkt me tochquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:49 schreef Imberr het volgende:
[..]
Hm ja, maar t is niet voor school.En als ik geen vakantie heb kom ik er nauwelijks aan toe.
Zekerquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm ok das wel een mooie.
[..]
Hmm ok dan hoor ik het nog wel.![]()
Vind ik niet heel gekquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Valt wel meeHeb ze zelf gemaakt en moest wel net doen alsof ik naar voren keek
Die 2 (bentley en porsche) moest ik trouwens voor mijn werk wegbrengen
Zijn van een klant van mijn werk en die vent waar we toen zaten wilde dat die gebracht werden
Ik in deze auto;s en een collega met onze kangoo erachteraan
Ik wilde perse in deze
Ja, maar ik heb er nu zin inquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah ok, maar dan nog: vakantie dus tijd zat lijkt me toch
Wat kost je dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:52 schreef Imberr het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nu zin inEn deze week ben ik ook een paar dagen volgeboekt.
Hier staat niet eens een M5 bij de dealer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan de laatste tijd ook elke dag zo'n rooie Dodge Viper zien: staat bij die dealer hier in de buurt en de bus naar het station rijdt daar altijd langs. Ik ontkom er gewoon niet aanMaar de echt exclusieve dingen als Lambo's en alles zie je dan weer niet echt vaak. Paar keer gezien nog maar (2 keer Murcielago, 1 keer Gallordo, 1 keer Diablo) over mn hele leven verspreid.
Druk dagje dusquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:48 schreef Imberr het volgende:
[..]
Eerst paar uur gaan touren door Belgie met me moeder en haar vriendDaarna belde een vriendin of ik wat wou afspreken, paar uur met haar rondgehangen. daarna belde n andere vriendin of ik ook naar n feestje wou komen waar zij was en toen ben ik daarheen gegaan met die ene vriendin.
Ik had nog langer kunnen blijven op dat feest maar ik was te moe en dat meisje waarmee ik daar was moest naar huis.
Ben jij boekbaar?quote:
Eurocard/Mastercard, de ideale creditcardquote:
De nieuwe heb ik nog niet gezien, wel een M6quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier staat niet eens een M5 bij de dealer.![]()
Murcielago heb ik ingezeten maar niet geredenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan de laatste tijd ook elke dag zo'n rooie Dodge Viper zien: staat bij die dealer hier in de buurt en de bus naar het station rijdt daar altijd langs. Ik ontkom er gewoon niet aanMaar de echt exclusieve dingen als Lambo's en alles zie je dan weer niet echt vaak. Paar keer gezien nog maar (2 keer Murcielago, 1 keer Gallordo, 1 keer Diablo) over mn hele leven verspreid.
Neuj niet echtquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:51 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Vind ik niet heel gekHad je niet de neiging om ook zo'n filmpje te gaan maken zoals die gasten met die Enzo en Murcielago dan?
![]()
Zelfs dat staat hier nog niet eens. Wel een gewone 5 serie en een Z3.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
De nieuwe heb ik nog niet gezien, wel een M6Trouwens, staat bij die dealer ook zo'n vorige generatie M5: ook mooi spul
Dat is ook wel leukquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Murcielago heb ik ingezeten maar niet geredenWel paar keer gas gegeven
Inkoppertje.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Hij lag wel beetje voor de hand niet dan
Absoluutquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:54 schreef IFASS het volgende:
[..]
Eurocard/Mastercard, de ideale creditcard![]()
Jammer, was leuk geweestquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Neuj niet echtDe kangoo hield me niet bij trouwens
Je moet eens instappen in zoeen wagenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is ook wel leukStond een keer naast ons bij het stoplicht toen ik met mn moeder in de auto zat. Ik zag eerst alleen het dak, zo laag is dat ding
Mzzl.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
Ik ga er weer vandoorTruste alvast enzo
Damook![]()
Ok, dan zit ik hier goedquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zelfs dat staat hier nog niet eens. Wel een gewone 5 serie en een Z3.![]()
Vast wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jammer, was leuk geweest![]()
Vind je het heel gek: die moet het met 20% van het vermogen doen die jij hebt met die Continental GTOf nog minder zelfs. Maar vertel, je hebt je vast wel aan de maximumsnelheid gehouden?
![]()
Truste Imberrquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef Imberr het volgende:
Ik ga er weer vandoorTruste alvast enzo
Damook![]()
Hier niet. Ik moet weer een naar naar Van Diest.quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ok, dan zit ik hier goed! Zitten hier wel veel autodealers in de buurt bedenk ik me opeens
Oeee een Hummer H2quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:57 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb in Nederland nog maar 2 keer in het wild (dus niet op de AutoRai) een Hummer H2 gezien, 1x een Rolls Royce Corniche in Maastricht.![]()
Je hebt hier in de buurt HAI BV, Van der Plas BMW, de rest weet ik de naam niet van, maar er zit hier nog een Toyota-dealer, Volkswagendealer, Forddealer, Renaultdealer (die hadden een keer zo'n geile sportspider staanquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hier niet. Ik moet weer een naar naar Van Diest.![]()
Toyota Landcruiser tochquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is dat voor auto? Een Opel Frontera?
Mitsubishi pajero sportquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:06 schreef Jaguarized het volgende:
Wat is dat voor auto? Een Opel Frontera?
Nee dusquote:
Ah ik zie het al: oude model. Mn oom en tante hebben een nieuwe, maar ze zijn weer op zoek naar een andere want ze hebben te grote boten dus die mag niet alles trekkenquote:
Oude modelquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:11 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ah ik zie het al: oude model. Mn oom en tante hebben een nieuwe, maar ze zijn weer op zoek naar een andere want ze hebben te grote boten dus die mag niet alles trekken
Trouwens, dit is wel een koopje hoor Jag: http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=5&record_id=5876814&class=cars&pos=48&locale=atnl.cars.1&distance=1&SearchID=ad8237ac034a67afc9d9492709a3b6e8
Puik werk jongen.quote:
Lastig, de DB7 van 54.000 is ook erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mooi toch, voor onder de 30.000 nog wel![]()
Nou ja, hij ziet er anders uit dus ik ging er maar vanuit dat t oude model wasquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Oude modelDeze is net een half jaar oud
Hebben die oom en tante niet toevallig een gewone pajero ipv een pajero sport ?
Soms doe ik weleens iets goedsquote:
Zeker wetenquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lastig, de DB7 van 54.000 is ook erg aantrekkelijk.
Pajero en de pajero sport zien er idd anders uitquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou ja, hij ziet er anders uit dus ik ging er maar vanuit dat t oude model was![]()
Ik heb ook een hele zak vol kleingeld ondetussen (op stap alles met briefjes betalen en kleingeld aan het eind in een zakje doen thuis) en dat zal ondertussen (na 4 maanden) ook al wel weer 200 euro zijnquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:18 schreef Jaguarized het volgende:
Morgen 250 euro aan kleingeld storten wat ik van paps heb gekregen.
Ah ok, nou ja, als jij het zegt...quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pajero en de pajero sport zien er idd anders uitMaar voor zover ik weet is dit iig het nieuwste model sport
Hier ook zoiets. Ik word er weer wat rijker van.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele zak vol kleingeld ondetussen (op stap alles met briefjes betalen en kleingeld aan het eind in een zakje doen thuis) en dat zal ondertussen (na 4 maanden) ook al wel weer 200 euro zijn
Hier is ie nog redelijk snel hoorquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
De snelheid is weer om te huilen: ik ga slapen
Mzzlquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:25 schreef Gizmore het volgende:
De snelheid is weer om te huilen: ik ga slapen
Dan pas.quote:Op maandag 17 oktober 2005 00:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier is ie nog redelijk snel hoor
Maar ik ga zo wel film kijken
Nadat ik het volgend topic heb geopend iig
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |