Daarom ook die TT. En het topic ook nog eens dubbel.quote:
Ik had 320 gedaan en toen op Stop gedrukt maar toen had ie hem al geplaatst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:04 schreef hollander76 het volgende:
Hey Jag, ben je zo inspiratieloos dat je er maar 2 opent?
okquote:Op zondag 16 oktober 2005 19:55 schreef Palau het volgende:
[..]
Hey, ik was in een labiele fasedus vandaar de domme vraag
![]()
ok, moet je maar es laten zien dan!quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:06 schreef saaw het volgende:
snopprinces: jup, komt op mn site, of ik open er een nieuwe voor, zie nog wel
ik ga ff koken
totzooo
Ik zag hetquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik had 320 gedaan en toen op Stop gedrukt maar toen had ie hem al geplaatst.![]()
heb je wat tegen labiele mensen?quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:05 schreef saaw het volgende:
[..]
video
want daar kan je ook foto's mee maken
[met fotocamera ook filmpjes maar mindere kwaliteit]
quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:06 schreef snopprinses het volgende:
[..]
ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen en wat jij leuker vind
Dat is het hem nou juist. Met een videocamera kan je ook foto's maken maar dan heb je maar vaak 0,8 megapixel. Dat schiet dus niet op. Het punt is dat een videocamera duurder in de aanschaf is omdat je er vaak nog een extra accu bij moet kopen en een stapel bandjes. Bij een fototoestel zijn de herinneringen lang niet zo intens als bij video. Daar beleef je het meer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 19:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je ermee wil doen.
Videocamera maakt slechte foto's
Fotocamera maak slechte video's
waar wil je het voor gaan gebruiken en waar?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat is het hem nou juist. Met een videocamera kan je ook foto's maken maar dan heb je maar vaak 0,8 megapixel. Dat schiet dus niet op. Het punt is dat een videocamera duurder in de aanschaf is omdat je er vaak nog een extra accu bij moet kopen en een stapel bandjes. Bij een fototoestel zijn de herinneringen lang niet zo intens als bij video. Daar beleef je het meer.
nee hoorquote:
Het is voor een vakantie New York eind van het jaar. Puur om te filmen wat ik er allemaal zie, bezienswaardigheden, opmerkelijke dingen en het weer (hopelijk ligt er sneeuw). Verder natuurlijk de bekende vliegveld beelden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:10 schreef snopprinses het volgende:
[..]
waar wil je het voor gaan gebruiken en waar?
[..]
nee hoor
Mjah maar ik ga een maand later dus ook naar Nieuw-Zeeland voor lange tijd en dan is een fotocamera misschien weer handig. Lastig dit.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:15 schreef Palau het volgende:
Jag, neem dan een videocamera...
en wat vind je van allebei?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mjah maar ik ga een maand later dus ook naar Nieuw-Zeeland voor lange tijd en dan is een fotocamera misschien weer handig. Lastig dit.![]()
Tzijn goede investeringen lijkt me...quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en wat vind je van allebei?
bijv een goede filmcamera en een goedkoop 3mp digitaal cameratje?
ligt eraan wat zn budget is hequote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Tzijn goede investeringen lijkt me....
Ja, kdacht er net aan... zie ook mijn editquote:
Dat zijn er wel meer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:20 schreef Palau het volgende:
Hm, ik ben sowieso jaloers dat je naar beide plaatsen gaat
Kijk dan komen we dus bij de budget kwestie.quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
en wat vind je van allebei?
bijv een goede filmcamera en een goedkoop 3mp digitaal cameratje?
yes, en zo'n fotocamera heb je voor 150/200 euro al best een goede cameraquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:22 schreef Palau het volgende:
[..]
Tzijn goede investeringen lijkt me...
Tligt eraan of ie het geld eraan uit wil geven, maar kzou het zo doen, aangezien als je naar zulke plekken gaat en je mindere kwaliteit foto's/video's hebt je daar lang spijt van zal hebben...
Half 5 opstaan om te werken leuk?quote:Op zondag 16 oktober 2005 20:24 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben er ook weer mensenboh gek half 5 opstaan om te gaan werken, zo leuk is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |