ik heb ff gegoogled en ja hoor... het kanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet je even op creative.com dat setje opzoeken met decoder en kijken wat de specs zijn van de decoder
Gijs.... jij kan eeuwig pimpen met je PGR2 uur totaal !!quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:21 schreef Bastard het volgende:
Ik kan niet pimpen, heb geen surround voor gamen, mis het niet ook
Nope. En volgens mij heeft hij deze:quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef Retuobak het volgende:
Mensen met een fulltime baan zuigen. Ist trouwens een HDTV chocobo?
Nee,.... daar wacht ik nog even mee... misschien over 5 jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:26 schreef Retuobak het volgende:
Ist trouwens een HDTV chocobo?
Ja we moeten watquote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het Revolution topic gaat het over vliegtuigen en het 360 topic is een AV topic geworden![]()
Ja als je de nieuwe Xbox bekijkt,kan je ook beter over AV stuf praten toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het Revolution topic gaat het over vliegtuigen en het 360 topic is een AV topic geworden![]()
Meteen dat smijten met geld ook.. ik heb dit en ik heb dat.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik doe maar mee dan. Ik game op een 70+ cm 4:3 Philips en het geluid komt uit een ouwe Philips stereo torenHeeft me in totaal 200 gulden gekost
slimquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
In het EA world topic misschien?
Zou je die huidige advanced scart cable van de Xbox ook straks kunnen gebruiken voor je X360? Of wordt de beeldkwaliteit dan minder ? Of krijg je der gewoon een nieuwe bij?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 08:48 schreef Tain het volgende:
[afbeelding]
Dit is de huidige advanced scart cable met naast de kabel voor scart een aansluiting voor een optische uitgang. De kabel die jij hierboven laat zien maakt gewoon gebruik van tulpstekkers(stereo) voor geluid
Nee, kan niet. De 360 heeft namelijk een andere aansluiting.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Zou je die huidige advanced scart cable van de Xbox ook straks kunnen gebruiken voor je X360? Of wordt de beeldkwaliteit dan minder ? Of krijg je der gewoon een nieuwe bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |