Ik vond de gameplay van Virtua Tennis 2 wel veel beter dan die van Top Spin, vooral dat Risk Shot in Top Spin was not my cup of tea.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:45 schreef H.Flick het volgende:
Waarom?! Ik speel nog steeds met veel plezier een potje Top Spin. Het speelt als een verbeterde versie van Virtua Tennis.
Ik vind de besturing onwijs ruk, ik vind het echt een verslechterde VT. En dan de carreer mode, hoe fucking slecht is die uitgewerkt. Daarnaast zit er een rare geluksfactor in.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:45 schreef H.Flick het volgende:
Waarom?! Ik speel nog steeds met veel plezier een potje Top Spin. Het speelt als een verbeterde versie van Virtua Tennis.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Fliepke het volgende:
Ik kan geen klap geven om de grootte van de adapter, flikker ik toch achter mn kastje ergens
Amen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Fliepke het volgende:
Ik kan geen klap geven om de grootte van de adapter, flikker ik toch achter mn kastje ergens
Totdat je kastje verzakt door het gewicht van die adapter.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef Fliepke het volgende:
LEZEN. ACHTER mn kastje.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Totdat je kastje verzakt door het gewicht van die adapter.![]()
I kid.
Hey, niks mis met Luigiquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:38 schreef EmjaY het volgende:
Ik vind die snor een stuk stuitender dan die adapter eigenlijkcome on
wat doe jij nog in dit topic?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Totdat je kastje verzakt door het gewicht van die adapter.![]()
I kid.
Wat doe jij uberhaupt op deze aardkloot?quote:
Agh, is goed voor de agressie ingamequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:58 schreef Fillipe het volgende:
Dat gaat straks nog gezellig worden op Live als ik het zo allemaal mag lezen
dat is een verkapte doodsverwensing...quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wat doe jij uberhaupt op deze aardkloot?
Tsja, zo kun je het ook zien natuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
dat is een verkapte doodsverwensing...
-edit-quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:04 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tsja, zo kun je het ook zien natuurlijk![]()
Hij is wat groter dan ik dacht, maar ander frontje, waarom zou je. Kost alleen maar geld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:31 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]
Denk dat ik toch maar een frontje voor de x360 ga pre-orderen.
Dan mag je een paar extra battery packs voor de controllers kopen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij is wat groter dan ik dacht, maar ander frontje, waarom zou je. Kost alleen maar geld.
360 is de iPod onder de next generation consoles
Hehe, ik doelde meer op de extra's die er bij komen enzo. Niet de positieve of negatieve kanten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 08:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Dan mag je een paar extra battery packs voor de controllers kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |