rustenquote:
sarrenquote:
Je hebt gelijk.........excuus (het is nog vroeg, zal ik maar zeggen)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat toch om 1 letter veranderen?
rassenquote:
dievenquote:
riemen[/s][/s]quote:
nee hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:44 schreef dartfanaat het volgende:
Is het heel erg wanneer ik er niets meer van snap?????
Je hebt gelijk dartfanaat...greins was weer 's de weg kwijt, en ik had beter op moeten letten, sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:55 schreef dartfanaat het volgende:
Want volgens mij, zijn er fouten gemaakt.......vlak voor ik even weg moest had ik "rassen" geplaatst.
Gisteravond hebben er een paar, waaronder ikzelf, doorgespeeld.
starenquote:rassen
Ik vond het al zo vreemd...maar goed, we gaan door waar we gebleven waren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dartfanaat...greins was weer 's de weg kwijt, en ik had beter op moeten letten, sorry![]()
We gaan door met
[..]
staren
rossenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:18 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vreemd...maar goed, we gaan door waar we gebleven waren.
torens
dorensquote:
danserquote:
dragenquote:
genadequote:
degensquote:
moesten we opmerkingen niet in subtekst plaatsen? moet je nu echt minstens tien inzendingen controleren voordat je kunt aansluiten ... o dat is de moeilijkheids graad -grns-quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:13 schreef Smurfin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dartfanaat...greins was weer 's de weg kwijt, en ik had beter op moeten letten, sorry![]()
We gaan door met
[..]
staren
dijkenquote:
jokkenquote:
koekenquote:
roeienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |