Alsof 90% van die CU2-accounts niét fake is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Niet zo heel moeilijk hoor, gewoon op het linkje in zijn "ondertitel" klikken...![]()
Ik was onder de indruk van deze....geloof niet dat die fake was...quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Alsof 90% van die CU2-accounts niét fake is.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:17 schreef Mike1964 het volgende:
Ik heb vanmiddag een mailtje aan Hummie gestuurd dat ik vond dat er meer genaaid moest worden in het huis.... Ik denk dat ze me verkeerd begrepen heeft....
Oké..laten we een topic openen. Iets als: Help Peter6000 de winter door.quote:
Boeiuh.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:23 schreef luciano het volgende:
En Peet vindt jou een beetje boosaardig en vervelend
![]()
![]()
![]()
hufter....quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:25 schreef APK het volgende:
[..]
Boeiuh.
Ik heb lekker wel vrienden, na na na na na.![]()
De andere bewoners zijn niet hoogzwanger hè.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:51 schreef Black_Orchid het volgende:
Begrijp ik nu goed de bewonners geen post van thuis krijgen maar Tanja wèl foto van thuis heeft gekregen???
Denk je er nog even aan zometeen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:28 schreef luciano het volgende:
Ik weet wel een manier om het weer terug te brengen .............. WAARTOM REAGEERT NIEMAND OP MIJN SCHASLICK VOORSTEL MET DE BABY / BREINAALD ? PINDAKAAS / UI ????????????
mmmm...word je lekker rustig van...quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je er nog even aan zometeen?![]()
[afbeelding]
ja en dat kan ze niet zo goed dus heeft ze het maar aan nattelie gegevenquote:Op zondag 16 oktober 2005 18:34 schreef Cuaderno het volgende:
opperste concentratie bij dido
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |