Dat was niet mijn vraagquote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef electricity het volgende:
daar kun je weinig meer aan doen. een burka kun je nog uit doen.
Ik heb het over bemiddelbaar of niet......quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:42 schreef Uncle het volgende:
haha, goede vraag.
Maar misschien dat een burka zo lastig is omdat je een persoon niet kunt herkenne. Ik snap bijv. best dat je bij je schoolexamen geen burka mag dragen anders stuur je gewoon je grote slimme broer voor de test.
Een volgetatoeerd gezicht is natuurlijk meestal wel uniek dus aan herkenbaarheid zal het niet liggen...
Dus hij krijgt geen UWV-uitkering?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:44 schreef jimjim1983 het volgende:
ja zo'n persoon is onbemiddelbaar
jawel dat was wel je vraag. dwang uitoefenen heeft bij zo'n persoon namelijk geen nut meer. het kwaad is al geschied. straffen zal dus nergens meer toe leiden.quote:
Dus het UWV zal hem wel een uitkering verstrekken?quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:47 schreef jimjim1983 het volgende:
hij kan bij een call-center werken
Zoals jezelf al zegt....het kwaad is al geschied........quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:47 schreef electricity het volgende:
[..]
jawel dat was wel je vraag. dwang uitoefenen heeft bij zo'n persoon namelijk geen nut meer. het kwaad is al geschied. straffen zal dus nergens meer toe leiden.
Of de URLvan een goksitequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Zoals jezelf al zegt....het kwaad is al geschied........
Maar hij had kunnen weten dat als hij zijn gezicht vol laat tattoeeren dat hij onbemiddelbaar is......
Stel dat ie op zijn voorhoofd FUCK laat tattoeeren?
Tjah, wat je natuurlijk niet meeneemt is dat de hele gemeenschap waar de vrouw lid van is, de vrouw verplicht een burka te dragen. Het is geen keuze, ook al is de vrouw zo gehersenspoeld dat ze zelf niet meer zonder burka buiten zou durven te lopen. Deze vrouw heeft een zwakke positie en is niet in staat zichzelf te helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:54 schreef sloopkogel het volgende:
Zoals jezelf al zegt....het kwaad is al geschied........
Maar hij had kunnen weten dat als hij zijn gezicht vol laat tattoeeren dat hij onbemiddelbaar is......
Stel dat ie op zijn voorhoofd FUCK laat tattoeeren?
Het UWV gaat niet over bijstandsuitkeringen...quote:Op zondag 16 oktober 2005 12:49 schreef sloopkogel het volgende:
[..]
Dus het UWV zal hem wel een uitkering verstrekken?
Klopt, dat was je vraag niet maar zijn reactiequote:Op zondag 16 oktober 2005 12:41 schreef electricity het volgende:
daar kun je weinig meer aan doen. een burka kun je nog uit doen.
==
Dat was niet mijn vraag
Met misschien ontkrach je "feit" en daarmee de zin van het voorbeeld.quote:RetepV
... feit dat er misschien 20 ............ ... duizenden vrouwen ... verschuilen
Dus jij komt ook nooit in aanmerking voor een uitkering.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik vind dat iedereen die zijn lichaam opzettelijk verrminkt, of zich raar kleedt en daardoorbuwust zijn/haar kansen op de arbeidsmarkt vermindert (of dit nu door een burqa is, of door een piercing, tattoo, sleche hygiëne of kapsel) gekort moet worden op de uitkering, of de uitkering gestopt moet worden.
Alsof jij weet hoe hij er uitziet of ruiktquote:Op zondag 16 oktober 2005 16:44 schreef _Arthur het volgende:
Dus jij komt ook nooit in aanmerking voor een uitkering.
Aan zijn topics te zien kan je ondertussen wel ruiken hoe hij er uitziet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:23 schreef Potters het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe hij er uitziet of ruikt
Wat een onzin. Z'n foto is vrij normaal, ik zou niet weten waarom hij vanwege uiterlijk op een eventuele uitkering gekort zou moeten worden. Of wilde je even grappig zijn.....quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:37 schreef _Arthur het volgende:
Aan zijn topics te zien kan je ondertussen wel ruiken hoe hij er uitziet.
(Er zijn trouwens ook topics met fotos van BHFH...)
Nee de reactie van die knurft is wel normaal bedoel je?quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:08 schreef Potters het volgende:
[..]
Wat een onzin. Z'n foto is vrij normaal, ik zou niet weten waarom hij vanwege uiterlijk op een eventuele uitkering gekort zou moeten worden. Of wilde je even grappig zijn.....![]()
quote:of zich raar kleedt
En dat is in mijn ogen precies het probleem. Burka dragen prima. Maar dat betekend gewoon dat je voor bepaalde banen niet in aanmerking komt. De manier van kleden is je eigen keuze. Maar de gevolgen daarvan ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:31 schreef StefanP het volgende:
Als het een functie betreft zonder klantcontact dan zou zo'n tatoeage met niets kunnen schelen. Een burqa daarentegen zou ik nooit toestaan omdat die, afgezien van het feit dat je iemand niet kunt zien, staat voor iets wat onverenigbaar is met de Westerse cultuur. Dat past dus niet in het bedrijf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |