Ik heb gelezen dat je deze kan vullen, en probeerde het dus ook te doen.
Dit kwam ik tegen:
Er zit bovenaan op het vat een drukknop waarmee je de lucht ( die rond de zak zit en ervoor zorgde dat het bier uit het vat kwam ) laat weglopen.
Vervolgens druk je de vulopening ( waar het bier uitkomt ) in en laat je het vollopen. Heb het geprobeerd met water en kreeg er vlot 5,5 liter water in die ik er dan weer kon uittappen met de Perfect Draft. Met een beetje handigheid moet het mogelijk zijn om een koppeling te maken die gewoon bovenop het vat geplaatst wordt om het te vullen.
De vatjes hervullen met eigen bier is dus heel simpel. Volgens mij kan je zelfs lageren in deze vatjes. Bron: hobbybrouwen.nlIk heb dus nu mijn fust leeggedronken en wil deze opnieuw gaan vullen. Heb de druk er al uit laten lopen dmv dat soort kruisje ingedrukt te houden, zoals beschreven hierboven. Hoe kan ik nu precies deze weer vol laten lopen? Ik heb al geprobeerd met een trechter, maar dit lukt niet. Ook al niet met het bierslangetje etc etc. Het lukt wel (heel erg traag en moeilijk) door het pinnetje ingedrukt te houden met bijv. een pen en er dan water in te laten stromen, maar er moet toch zeker een betere en snellere manier zijn. Wie o Wie weet dit en kan me helpen met dit (voor mij enorm groot ) probleem.
Hopelijk zijn er hier wat mensen op FOK.nl met ook een perfectdraft die dit weten