Handicaps?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof dat er echt al een flink aantal mensen zijn die meedoen, zelfs met handicaps.
Mijn beeldend kunstwerk is ook bijna af, laatste streken potlood gaan vannacht gezet worden.
Een gebroken nagel kan al gezien worden als handicap in mijn ogenquote:Op woensdag 2 november 2005 17:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handicaps?
Ik heb gewoon wat hechtingen in mijn arm hoor, en mag hem niet teveel inspannen de komende week.
Zoals Isa al zei; iedereen zal ergens anders naar kijken waarschijnlijk. Voor mij zou het niet het belangrijkste zijn. Maar een goede foto zou wel helpen om de dingen waar ik op let beter uit te laten komenquote:Op donderdag 3 november 2005 13:24 schreef Troel het volgende:
Makt de kwaliteit van de foto uit?
Ik heb hier geen digicam, enkel een webcam en ik weet niet eens of die wel foto's kan maken
Jij ookquote:Op donderdag 3 november 2005 13:34 schreef _Arual_ het volgende:
Troel kan zo haar avatar insturen!
Hoe leuk deze wedtstrijd ook is, laat je tentamens er niet odner lijden, want dat zou zonde zijn, volgende keren heb je waarschijnlijk wel genoeg tijd, dus kan je altijd nog meedoenquote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil steeds wat schrijven maar ik zit in tentamen weken en het wil niet lukken.
Nu ja, er is geen minimum aantal letters hequote:Op donderdag 3 november 2005 14:36 schreef Silmarwen het volgende:
Ik wil steeds wat schrijven maar ik zit in tentamen weken en het wil niet lukken.
"RooD DooR RooD"quote:Op donderdag 3 november 2005 14:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, er is geen minimum aantal letters he
In de mail zelf is net zo makkelijkquote:Op donderdag 3 november 2005 14:45 schreef p-etr-a het volgende:
Moet je het eigenlijk als Word-document in een bijlage doen of in de mail zelf?
Ik zie hem!quote:Op donderdag 3 november 2005 14:55 schreef p-etr-a het volgende:
Hij is er!
Ben nog aan het tekenen, geduld, ik heb nog tijd toch?quote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar waar blijven de beeldende kunst inzendingen?????
Jazeker, je hebt nog een week volgens mijquote:Op donderdag 3 november 2005 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben nog aan het tekenen, geduld, ik heb nog tijd toch?
quote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef p-etr-a het volgende:
Dan kan ik nog net wel wat beeldends insturen! Als jullie maar beloven me niet uit te lachen.
Ik zal het proberen, maar mijn lachen is nogal onverwacht op sommige momentenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:07 schreef p-etr-a het volgende:
Dan kan ik nog net wel wat beeldends insturen! Als jullie maar beloven me niet uit te lachen.
ligt te drogenquote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Niet zo ongeduldig, lieverdquote:Op donderdag 3 november 2005 15:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ik ben niet ongeduldig, ik hou alleen niet van wachtenquote:
Ik heb van jou ook nog geen inzending gezien Isa.......quote:Op donderdag 3 november 2005 19:48 schreef Isabeau het volgende:
Maar zoals Tha Erik al zegt: nog 1 week de tijd!
Joepie!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:31 schreef p-etr-a het volgende:
Beeldend is ook af! Ik ga ineens als een trein, ongelooflijk toch hoe het kan lopen. Inspiratie voor deze laatste kwam ook uit een heel onverwachte hoek.
Ik ben er heel tevreden mee en zal donderdag een foto maken of hem misschien voor die tijd al inscannen.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:25 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ik doe niet meer mee, niet in mijn tentamenweek dit soort dingen.
Zoiets als ik gisterenavond met een hand typend heb ingestuurd bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
![]()
Ook geen kort, snel uit de mouw geschud, gedichtje ofzo??
Kijk, echte bikkels laten zich niet tegenhouden door bepaalde omstandighedenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoiets als ik gisterenavond met een hand typend heb ingestuurd bedoel je?
m.a.w: is het aangekomen?
6 dagen, dacht ik, ondertussen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:11 schreef Kloot-Jan het volgende:
Ok, ok. Nog 1 week he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |