Ja, maar misschien krijg ik dan ook commentaar als ik alleen roodharige, rondborstige, jonge vrouwen punten geef.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik controleer wel of je op jezelf stemt, AR![]()
Augustina heeft die extra punten niet eens nodig.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ja, maar misschien krijg ik dan ook commentaar als ik alleen roodharige, rondborstige, jonge vrouwen punten geef.
Ja, zover had ik nog niet nagedachtquote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:37 schreef Isabeau het volgende:
En ik ging er eigenlijk al vanuit dat wij niet gingen stemmen, AR. Wij weten namelijk van wie wat is.
Doet ze ook mee??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Augustina heeft die extra punten niet eens nodig.
Dan zie het als een uitdaging om het toch te doen!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik doe niet mee.
Ik haat wedstrijden, en werken in opdracht haat ik mogelijk nog meer.
Nou, stop de inzending voor de categorie gedichten maar!! We hebben al een winnaar!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Rood
Dood
Niks meer aan doen.Deze ga ik insturen.
Roodquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
Rood
Dood
Niks meer aan doen.Deze ga ik insturen.
En moet je nagaan dat ik er maar een kwartier over deed.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:37 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, stop de inzending voor de categorie gedichten maar!! We hebben al een winnaar!!!![]()
Prachtigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Rood
Kloot
Idioot
Bloot
Meisje
Groot
Stoot
Dood
Goot
Zedendelict
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 17:38 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Rood
Kloot
Idioot
Bloot
Meisje
Groot
Stoot
Dood
Goot
Zedendelict
quote:Op donderdag 20 oktober 2005 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Augustina heeft die extra punten niet eens nodig.
Leuk idee! Natuurlijk mag datquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
Mag je ook ander verhalen in jouw verhaal verwerken? Nu ben ik dat niet van plan, bij een volgende opgave misschien wel. Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school bij wijze van opstel het sprookje van roodkapje heb geschreven vanuit het perspectief van de wolf.
Iedere vorm van creativiteit juich ik toe!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:35 schreef _Arual_ het volgende:
Mag je ook ander verhalen in jouw verhaal verwerken? Nu ben ik dat niet van plan, bij een volgende opgave misschien wel. Ik kan me herinneren dat ik op de middelbare school bij wijze van opstel het sprookje van roodkapje heb geschreven vanuit het perspectief van de wolf.
creativiteitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Iedere vorm van creativiteit juich ik toe!!!
Het is meer het tekort aan inspiratie wat blootgelegd wordt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:55 schreef Isabeau het volgende:
Jullie moeten inzenden, niet hier je inspiratie blootleggen voor iedereen
Toch wat extreme vorm van performance art hoor....denk niet dat we dat toelaten in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:10 schreef Twinky het volgende:
* Twinky bij nader inzien ook een tekort heeft.
Het enige wat eruit komt is een zelfmoord.
Ik zeg het je, een goede toilet doet wonderenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:22 schreef p-etr-a het volgende:
Ja ik had ook verwacht dat het allemaal makkelijker zou gaan! Misschien is het de stress. Ik hoop in alle rust nog een geniale ingeving te krijgen zoals Tha_Erik.
Kijk! Dát zijn de uitdagingen in het leven!quote:Op zondag 23 oktober 2005 09:50 schreef Tha_Erik het volgende:
want ik vind het niet erg om als enige ingezondene te winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |