Een dieprode kut,quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef JAM het volgende:
Hmm, ik zat zelf meer iets te denken in de trant van;
Ik wil er aan likken,
aan die geile rode natte kut,
ik wil er in stikken,
friebeldefriebeldefrub.
Ik moest hardop lachenquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:10 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Een dieprode kut,
had JAM in bed gevonden;
ongestelde hoer.
Haiku
Er was eens een kutje uit Etten-Leurquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:12 schreef JAM het volgende:
NAKEND NEUKEN, NAT EN KLAM.
NAKEND NEUKEN, VUUR EN VLAM.
EEN VOL CONDOOM, KIL EN DOOD,
DE ONGESTELDE, HET KUTJE ROOD.
Mag ik al een stem uitbrengen in de categorie 'Gedichten'?quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:04 schreef JAM het volgende:
Hmm, ik zat zelf meer iets te denken in de trant van;
Ik wil er aan likken,
aan die geile rode natte kut,
ik wil er in stikken,
friebeldefriebeldefrub.
JAquote:Op zondag 16 oktober 2005 23:14 schreef JAM het volgende:
Oh, trouwens, als ik het werk van de een of andere obscure Filipijnse schrijver inlever, geldt dat dan ook als plagiaat?
NEEquote:Op maandag 17 oktober 2005 00:21 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Mag ik al een stem uitbrengen in de categorie 'Gedichten'?
Ik denk niet dat je hoeft te stemmen om mee te mogen doen. Tenslotte, als de stemronde is gesloten en het definitieve onderwerp vaststaat kan iedereen meedoen.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:05 schreef Augustina het volgende:
O ja, en moet je persé gestemd hebben om mee te mogen doen? Mij maakt het niet uit welk onderwerp het uiteindelijk wordt. Ik kan overal mee uit de voeten namelijk. [afbeelding]
Inderdaad... Dit is het enige onderwerp waar ik nog geen enkel idee bij heb.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:43 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik denk dat het rood wordt ...
Wat een lastig onderwerp zeg.
Ah ja. Zo wakker was ik nog niet.quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je hoeft te stemmen om mee te mogen doen. Tenslotte, als de stemronde is gesloten en het definitieve onderwerp vaststaat kan iedereen meedoen.![]()
(gelukkig wel, anders was het idee van toegankelijk voor iedereen een beetje verdwenen)
Nu ja, we kunnen het niet controleren natuurlijk. Maar het liefst zien we datje iets inleverd dat speciaal hiervoor gemaakt isquote:Op maandag 17 oktober 2005 09:04 schreef Augustina het volgende:
Als je al wat hebt liggen wat wel bij het onderwerp kan, mag je dat ook inleveren? Of moet het speciaal voor deze gelegenheid gemaakt zijn?
Morgen volgens mij.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:29 schreef buzzer het volgende:
ik ga me alvast maar concentreren op rood. Wanneer sluit de poll ?
Goed bezig!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben al begonnen met schrijven over "rood". Schiet nog niet heel erg op, maar het idee is er.
Doe maar lekker mee, hoor. Hoe meer mensen er meedoen, hoe beter.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Goed bezig!!![]()
Ik heb helaas vrijwel geen tijd om iets (beeldends) te maken...
Oja, ik hoop dat niemand er bezwaar tegen heeft dat modjes ook mee doen. Tenslotte kan iedereen stemmen en hebben modjes dus geen enkel voordeel tov de andere fokkers
Schilder een groot blauw vlak en noem het 'Rood'.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:28 schreef Biancavia het volgende:
Ik zit ook al dagenlang ernstig over 'rood' na te denken, maar ik weet nog steeds niet wat ik er mee aan moet.
SHIT!!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 10:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Schilder een groot blauw vlak en noem het 'Rood'.
Dat zal ze leren.
ohjaquote:Op donderdag 20 oktober 2005 13:58 schreef Twinky het volgende:
Tha_Erik.. de Mods weten natuurlijk wie wat heeft ingestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |