Alleen erg agressief omdat het forum zo verrot is.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
verder kom je niet depri over hoor Q
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Q. is helemaal niet depri.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:57 schreef Twisted_fok het volgende:
Ze is gewoon jaloers omdat ze zelf depri wil zijn.quote:
Het wordt tijd dat je weer eens een neukertje krijgt Q.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef QyRoZ het volgende:
Dat ben ik nooit. Heb ik ook geen reden toe. Ik heb zooooo'n geweldig leuk en sociaal en actief leven, dat wil je niet weten.
Precies!quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers omdat ze zelf depri wil zijn.![]()
Klinkt alsof jij die wekelijks hebt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je weer eens een neukertje krijgt Q.
Ik ben celibatair en gelukkigquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij die wekelijks hebt.![]()
Nou, op dit moment heb ik even geen reden om ongelukkig te zijn. Tenzij je het over een naderende tentamenweek hebt, maar dat overleef ik wel weer. Ik voel me goed, ik heb nieuwe toffe mensen leren kennen, ik ben met bepaalde mensen een dispuut van onze studentenvereniging aan het oprichten, ik vermaak mij als bestuur van een studievereniging en tussendoor heb ik ook nog eens een rustig sociaal leven. Wat wil je nog meer?quote:
Dat wat je QyRoZ zojuist aanraadde?quote:
Geen behoefte aan op dit moment. Hoewel ik steeds meer leuke vrouwen zie rondlopen of leer kennen op de THquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat wat je QyRoZ zojuist aanraadde?![]()
Ik zie ook voldoende leuke meisjes rondLOPEN.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geen behoefte aan op dit moment. Hoewel ik steeds meer leuke vrouwen zie rondlopen of leer kennen op de TH(en dat voor technische opleidingen).
Ik spreek ze dan ook regelmatig.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zie ook voldoende leuke meisjes rondLOPEN.![]()
Tot spreken wil het inderdaad ook nog wel eens komen, maar daar houdt het wel zo ongeveer op.quote:
Het is al een hele verbetering met vroeger voor mij.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:36 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Tot spreken wil het inderdaad ook nog wel eens komen, maar daar houdt het wel zo ongeveer op.![]()
Ja, dat is dan al iets.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is al een hele verbetering met vroeger voor mij.
Plato op reis in Afrika en ziet een stel hongernegers: "Het leven draait niet alleen om eten hoor negertje, maar het is wel fijn als je het af en toe hebt".quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:35 schreef Breetai het volgende:
Het leven draait niet alleen om sex hoor. Maar wel fijn als je het af en toe hebt.
Daarbij kosten vrouwen gewoon teveel tijd.
Anders ga je even seks en eten vergelijken.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Plato op reis in Afrika en ziet een stel hongernegers: "Het leven draait niet alleen om eten hoor negertje, maar het is wel fijn als je het af en toe hebt".![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |