hahahaha nee, in de streamverslagen posten we de gebeurtenissen die te volgen zijn via de streams, en hier kletsen we over wat er allemaal gebeurt is en nog meer van dat soort onzinquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef Seborik het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hier moest en er dan een samenvatting in streamverslagen kwam.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef luciano het volgende:
TYFUS !!!!!!!!!!!!!! , Gaat dit elke morgen zo ? 2 streams keuken + 2 streams tuin + 0 streams douches ?????
Dan was dit mijn LAATSTE morgen met BB , geeeeeeezzzzzzzzzzzzzz
heel goed, laat hem maar lekker het klokje rond slapen, hebben we daar ook geen last meer vanquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:18 schreef scanman01 het volgende:
Rob was wakker, maar nu niet meer
[afbeelding]
Het komt vast door onze Tilburg-band.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, ik ben in een goeie bui vandaag (ongelofelijk na al die alcohol van gisterenavond)
Heb de boel al voor je in het streamverslagentopic geplaatst.... Goeie verslagen trouwens![]()
Ja und?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:20 schreef luciano het volgende:
Tanja in een coffeeshop gewerkt ? waarom verbaast mij dat nu niet !
Kijk flugel, muis begrijpt het nog steeds.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:15 schreef muizemeis het volgende:
noodrantsoen is karig eten, strafrantsoen is toch op uien en pindakaas??
noodrantsoen is als weekopdracht mislukt, strafrantsoen als ze de weekopdracht bewust hebben laten mislukken toch?
Waarom zouden ze een strafrantsoen verdiend hebben dan??
ben jij dr nog steeds dan??quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:16 schreef luciano het volgende:
TYFUS !!!!!!!!!!!!!! , Gaat dit elke morgen zo ? 2 streams keuken + 2 streams tuin + 0 streams douches ?????
Dan was dit mijn LAATSTE morgen met BB , geeeeeeezzzzzzzzzzzzzz
ik doe alleen alsof hoor!!quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk flugel, muis begrijpt het nog steeds.![]()
Dan moeten we haar maar te vriend houden....quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:23 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Kijk flugel, muis begrijpt het nog steeds.![]()
Waar zit je ergens in Tilburg dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:21 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het komt vast door onze Tilburg-band.
Nee. Niet alles wat Tanja zegt is altijd groningsquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef Bocaj het volgende:
Tanja noemt een bon een flipzeker grūnnings...
euh... ik word erg zenuwachtig van deze verantwoordelijkheid hoorquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:24 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan moeten we haar maar te vriend houden....![]()
Zo maar is het niet het moet er nu ongeveer 10 graden zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:25 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Eigenlijk wel een puik plan van Rob. In het zonnetje gaan zitten lijkt me best een puik plan.
Goedemorgen overigens.
bladeren van de bomen?? hoezo?? als ik achter mn pc zit schijnt achter me het zonnetje naar binnen... is het niet gewoon nog hoogzomer danquote:Op zondag 16 oktober 2005 11:27 schreef Bocaj het volgende:
Hey, ik kijk naar buiten en merk dat de bladeren al weer van de bomem komen..... was mij nog niet eens opgevallen.... hoezo bb verslaafd![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |