Ja ik hoorde het half.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:43 schreef Cuaderno het volgende:
wat zei menno nou? dacht hij dat dido ging kiezen tussen lieske, tanja en rob
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:44 schreef frijo het volgende:
Ik heb honger!! Wil ook poffertjes!!
Ja, alleen derde naam is Chantal.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het half.
Noemde hij op, uit wie Dido (volgens hem) twijfelt om te nomineren?
Lieske, Tanja en Chantal.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:44 schreef -Delta- het volgende:
Noemde hij op, uit wie Dido (volgens hem) twijfelt om te nomineren?
Dido is gewoon slim en eerlijk, ze wilt niet gaan roddelen, net als dat ze vorige week niet wilde vertellen tegen Rob en Roel wat er gezegd was over hun. Uiteindelijk wel dingetjes gezegd, maar goed...quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:45 schreef Cuaderno het volgende:
lieske, tanja en chantal dus. ik hoop dat ze zich niet laat uithoren, daar gaaaaaat menno weer
Dus als je er eerlijk vooruit komt mag het welquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:40 schreef frijo het volgende:
Roel is misschien wel een hoer, maar komt daar uit wel eerlijk voor uit.
Dido is gewoon FAKE!
menno zei dat hij maar een persoon in zijn hoofd had en dat die persoon nogal overduidelijk was. rob dus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:47 schreef APK het volgende:
Menno wil niet zeggen op wie hij gaat stemmen (uiteraard) en Roel gaat op Joost stemmen.
![]()
Roel!![]()
Trustenquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:48 schreef ks_choice het volgende:
ik ga maar weeer eens.
veel plezier nog allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |