Lekker tactisch Joost gaat er toch niet uitquote:
me 2, kwartje viel ook net pasquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:55 schreef socko het volgende:
[..]
Aaa lol ik denk al enkele dagen dat gullie die soap serie bedoelde met er....
(wie wil me ff slaan? )![]()
Lol duidelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft een teringhekel aan die ADHD-mongool die hem ook nog eens genomineerd heeft.
Daarom, Roel voelt de hitte onder z'n voeten, dat Joost een goeie concurrent is. Dus moet ie weg.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:56 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Lekker tactisch Joost gaat er toch niet uitmaar dat weet Roel nog niet.
joost welquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:56 schreef frijo het volgende:
Joost probeerd gewoon de entertainer-homo uit te hangen in de hoop dat hij een contract krijgt bij Talpa. Niemand is van nature zo irritant
Ik weet niet of het mogelijk is, maar een cap maken van haar zou wel leuk zijn voor de die hards hier. Ik zou niet weten hoe dat kan, en ik wil het ook niet weten, ik heb net een nieuwe foon, heb het daar veels te druk mee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ow morgen ff naar de herhaling kijken dan!![]()
Dat zei hij wel. Hij zei dat hij op Joost stemt omdat hij toch de enige is die dat doet... en dat Joost daarom niet op de bank komt te zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:56 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
[..]
Lekker tactisch Joost gaat er toch niet uitmaar dat weet Roel nog niet.
Maar ligt natuurlijk ook wie er allemaal genomineerd zijn.
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:55 schreef socko het volgende:
[..]
Aaa lol ik denk al enkele dagen dat gullie die soap serie bedoelde met er....
(wie wil me ff slaan? )![]()
Hij zei juist dat hij op Joost zou stemmen, omdat hij denkt dat er verder niemand op hem stemt. Zo is hij er zeker van dat er niet iemand door zijn stem naar huis moet. En de 2e reden was het feit dat Joost hem genomineerd had. Dan is de vete afgelopen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:57 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Daarom, Roel voelt de hitte onder z'n voeten, dat Joost een goeie concurrent is. Dus moet ie weg.
Hij heeft niet in de gaten dat het een hobby is van Dido om mannen eerst voor haar te laten vallen, om ze vervolgens genadeloos te dumpen. Ze heeft het al meerdere keren gezegd, maar blijkbaar niet waar Roel bij was.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:57 schreef Day het volgende:
Roel is er nog steeds van overtuigd dat hij Dido weer omlult
Triest!
Volg het niet allemaal, maar ik had iemand al tegen joost horen zeggen dat hij maar beter niet kon zeggen wie hij gaat nomineren de volgende keer.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Waarom denk je? Joost heeft tegen Roel gezegd waarom hij hem heeft genomineerd, kon Roel niet waarderen, zelfs een beetje boos
Ik geloof er geen reet van.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:59 schreef Day het volgende:
[..]
Hij zei juist dat hij op Joost zou stemmen, omdat hij denkt dat er verder niemand op hem stemt. Zo is hij er zeker van dat er niet iemand door zijn stem naar huis moet.
Daarom gaat ze nog even terug om Roel een nachtzoen te geven.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:57 schreef Day het volgende:
Roel is er nog steeds van overtuigd dat hij Dido weer omlult
Triest!
in dit huis heeft niemand elkaar iets te melden, alleen te roddelen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:59 schreef frijo het volgende:
Menno en Roel hebben elkaar echt geen reet te melden
Roel is blind, en moet en zal Dido krijgen, verliefdquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft niet in de gaten dat het een hobby is van Dido om mannen eerst voor haar te laten vallen, om ze vervolgens genadeloos te dumpen. Ze heeft het al meerdere keren gezegd, maar blijkbaar niet waar Roel bij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |