Ben een beetje melig en je atvatar valt mij altijd op en je naam komt liev overquote:
Met zo'n naam moet je ook wel he bbscanner, dan heb je je naam hoog te houden.quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:13 schreef luciano het volgende:
shit , hoe laden jullie zo snel een foto ? dat vraag ik me nu al weken af ( ik weet het , ik ben geen newbie meer , maar toch heb ik geen idee welke knop daarvoor te moeten gebruiken o.i.d. ) ........
Nee ik mag hier niet streamen iam @ work.quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:17 schreef luciano het volgende:
geef sukkel socko ff een linkje peeps .......
Zit knopje afbeelding toevoegen dat zorgt dat de locatie waar je het plaatje hebt geupload tussen [img].... [/img] wordt geplaasts. FF capture maken dus en uploaden en klaar is kees of klaraquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:13 schreef luciano het volgende:
shit , hoe laden jullie zo snel een foto ? dat vraag ik me nu al weken af ( ik weet het , ik ben geen newbie meer , maar toch heb ik geen idee welke knop daarvoor te moeten gebruiken o.i.d. ) ........
Hhaha geen sorry joh!! da's lief van joe...quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:12 schreef socko het volgende:
[..]
Ben een beetje melig en je atvatar valt mij altijd op en je naam komt liev over![]()
Dus werd ik ff enthousiast (sorry)![]()
Dat kermis de kikker zag ik pas van de week ik lach dubbelquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:22 schreef BBscanner het volgende:
[..]
(of toch maar Kermis de Kikker![]()
[afbeelding]
Sweeet dreamsquote:Op zondag 16 oktober 2005 06:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hhaha geen sorry joh!! da's lief van joe...
Mare ik ga nu slapie doen ( proberen) ben er weer vanmiddag of zo
![]()
Enjoy![]()
Heb toppic openings angst.quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:28 schreef luciano het volgende:
p.s. scanner ...... open ff een nieuw topic voor de streamverslagen ZONDAG . je hebt bij zaterdag gepost nu . er is nog niet eens een zondag topic ... kun je nagaan hoeveel je gemist hebt deze nacht .............
Hoe zo leg is uit is zit hier pas 1 1/2 halve maand!quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:34 schreef luciano het volgende:
Ik als " newbie " word niet serieus genomen dan , en ik zou ZO graag eens serieus GENOMEN willen worden .![]()
![]()
Hoe is dat nou zo'n toppic openen?quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:36 schreef luciano het volgende:
ok , done
quote:Op zondag 16 oktober 2005 06:34 schreef luciano het volgende:
Ik als " newbie " word niet serieus genomen dan , en ik zou ZO graag eens serieus GENOMEN willen worden .![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |