Ja ik hoorde het half.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:43 schreef Cuaderno het volgende:
wat zei menno nou? dacht hij dat dido ging kiezen tussen lieske, tanja en rob
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:44 schreef frijo het volgende:
Ik heb honger!! Wil ook poffertjes!!
Ja, alleen derde naam is Chantal.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het half.
Noemde hij op, uit wie Dido (volgens hem) twijfelt om te nomineren?
Lieske, Tanja en Chantal.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:44 schreef -Delta- het volgende:
Noemde hij op, uit wie Dido (volgens hem) twijfelt om te nomineren?
Dido is gewoon slim en eerlijk, ze wilt niet gaan roddelen, net als dat ze vorige week niet wilde vertellen tegen Rob en Roel wat er gezegd was over hun. Uiteindelijk wel dingetjes gezegd, maar goed...quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:45 schreef Cuaderno het volgende:
lieske, tanja en chantal dus. ik hoop dat ze zich niet laat uithoren, daar gaaaaaat menno weer
Dus als je er eerlijk vooruit komt mag het welquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:40 schreef frijo het volgende:
Roel is misschien wel een hoer, maar komt daar uit wel eerlijk voor uit.
Dido is gewoon FAKE!
menno zei dat hij maar een persoon in zijn hoofd had en dat die persoon nogal overduidelijk was. rob dus.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:47 schreef APK het volgende:
Menno wil niet zeggen op wie hij gaat stemmen (uiteraard) en Roel gaat op Joost stemmen.
![]()
Roel!![]()
Trustenquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:48 schreef ks_choice het volgende:
ik ga maar weeer eens.
veel plezier nog allen.
Ik vind haar overdreven bewust van alles wat ze zegt en niet zegt.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:46 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido is gewoon slim en eerlijk, ze wilt niet gaan roddelen, net als dat ze vorige week niet wilde vertellen tegen Rob en Roel wat er gezegd was over hun. Uiteindelijk wel dingetjes gezegd, maar goed...
Ik zou het ook niet gaan zeggen, aan wie ik twijfel om te nomineren.
Laterquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:48 schreef ks_choice het volgende:
ik ga maar weeer eens.
veel plezier nog allen.
Dat gebeurt zo massaal, ik denk dat Hummie het maar heeft opgegeven om ze te bestraffen. Tanja heeft ook al gezegd dat ze de volgende keer op Rob gaat stemmen.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:47 schreef Day het volgende:
Ze mogen toch niet niet over nominaties praten?
Ze mogen zoveel niet, Tanja beslist uiteindelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:47 schreef Day het volgende:
Ze mogen toch niet niet over nominaties praten?
quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:47 schreef frijo het volgende:
Weet je wat een leuke bank is?
John, Carl (ER) + de zwangere Crackhoer.
Doe je oogkleppen even af, ze drijft bijna van de bank van al die aandacht van Roel.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:47 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Hij moet gewoon kappen Dido wil hem niet maar hij gaat maar door ik word gek van die gast, lijkt wel een baby die zijn zi niet krijgt.
Ow morgen ff naar de herhaling kijken dan!quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:48 schreef Arliator het volgende:
Bianca van BB2 was net op AT5, ze heeft een lesbo kroeg
Jammer idd. Maar ja, ik zou hetzelfde doen als ik in het huis zat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:49 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ik vind haar overdreven bewust van alles wat ze zegt en niet zegt.
Sterk, dat wel, maar jammer voor de tv vind ik zelf.
Tactischquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:53 schreef socko het volgende:
Iemand een idee waarom roel op joost gaat stemmen?
Het vierde pas, tochquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:51 schreef scanman01 het volgende:
Dat is het zoveelste topic dat je maakt met mijn naam erin APK.... Zit je ergens mee??
Nee, ze vindt alle mannen in het algemeen vervelend.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Dido vond het vervelend met de mannen. Waren ze je niet genoeg naar je bek aan het slijmen meid??
Hij heeft een teringhekel aan die ADHD-mongool die hem ook nog eens genomineerd heeft.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:53 schreef socko het volgende:
Aaa lol ik denk al enkele dagen dat gullie die soap serie bedoelde met er....quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:49 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
![]()
John eruit!!!
Oh nee is al weg, dan Carl!!!
![]()
![]()
Waarom denk je? Joost heeft tegen Roel gezegd waarom hij hem heeft genomineerd, kon Roel niet waarderen, zelfs een beetje boosquote:Op zondag 16 oktober 2005 02:53 schreef socko het volgende:
Een echte adhd-er kan niet 10001 gesprekken voeren op een dag, laat staan debatteren zoals hij dat doet.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:54 schreef APK het volgende:
[..]
Hij heeft een teringhekel aan die ADHD-mongool die hem ook nog eens genomineerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |