echt he +o( |-)quote:Op zondag 16 oktober 2005 03:04 schreef -Mo- het volgende:
danny...je smileys werken niet (n)
Ik wist ook niet meer welke de echte wasquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:20 schreef DaMook het volgende:
Ik had deze niet eens geziendacht dat die andere de echte was
Hier nogmaals goedemorgen dan
ijsmeis
Zoiets dacht ik alquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist ook niet meer welke de echte wasDus deze maar open gelaten
!
Goedemorgen.
Ik ben niet wezen stappenquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik alAch mij maakt het niet uit
Wat ben je er alweer vroeg ? Moet je niet uitslapen na het stappen ? Of ben je niet wezen stappen
Waarom niet ? Is toch leukquote:
Ik zelf ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 09:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik vind van niet!
Ik ben meer van de feestjes.
hoe bestaat het dat je nog kan postenquote:
Ik had niet anders verwacht.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
hoe bestaat het dat je nog kan posten![]()
Niet alleen foto's van me lul...quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dit stinkt.
Naar wie heb jij foto's van je lul gestuurd![]()
Ja maar naar wiequote:
En nu ga jij hier een kijken. Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:30 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
hoi, en nu?
Is het topic voor huilies met een trageverbinding die lopen te huilen omdat ze een plaatje niet kunnen laden?quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En nu ga jij hier een kijken. Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2
Ja bastards zijn het. Bij mij liepen ze ook al te zeiken. Neajah bij Jett, maar die heeft mijn avatar gejat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:39 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Is het topic voor huilies met een trageverbinding die lopen te huilen omdat ze een plaatje niet kunnen laden?![]()
Ik ben toch de leukste neger.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:36 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En nu ga jij hier een kijken. Webicons uitschakelen? [klaagtopic idioot grote webicons] #2
Nee, dat ben ik.quote:Op zondag 16 oktober 2005 11:41 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik ben toch de leukste neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |